کد خبر: 33527 A

استایل‌های زنانه به سبک راک‌استارها/عکس‌ها

استایل‌های زنانه به سبک راک‌استارها/عکس‌ها

پوشش سبک راک، ترکیبی از لباس‌های استایل مردانه و جزئیات و اکسسوری‌های زنانه است که این تلفیق ویژگی‌ها، آن را بی‌نظیر و چشمگیر کرده است.

ایران آرت: سبک راک یکی از سبک های محبوب موسیقی است که طرفداران بسیاری دارد. این سبک موسیقی استایل منحصر به فردی در نحوه لباس پوشیدن دارد که مدتی است به دنیای ترند های فشن و مد بازگشته است. این روند در سال ۲۰۱۹ ادامه دارد و قرار است امسال هم طرفداران سبک راک در استایل خیابانی متفاوت باشند.

ترند سبک راک، ترکیبی از لباس‌های استایل مردانه و جزئیات و اکسسوری های زنانه است که این تلفیق ویژگی ها، آن را بی نظیر و چشمگیر کرده است. باید این نکته را در نظر بگیرید که سبک راک طرفدار رنگ مشکی است! بنابراین این استایل‌ها برای مشکی پوش‌ها خوب و کاربردی‌اند.

به گزارش ایران آرت، مجله منودلیار در اینباره نوشته است: اولین پیشنهاد لباس برای طرفداران سبک راک، استفاده از شلوار جین اسکینی و بوت های حجیم و ارتشی است. بوت های ارتشی که این روزها حسابی پر طرفدار هستند، با هر استایلی هم نشین می شوند. در کنار این ترکیب زیبا و ساده می توانی از انواع تیشرت ها و بلوزهای طرح دار گرافیکی و کت چرم استفاده کنی. اگر دوست داری استایل تو کمی متفاوت تر و سرزنده تر باشد، به جای شلوار جین ساده، از جین های پاره استفاده کن. طرفدار طرح ها هستی؟ می توانی از طرح جمجمه و اسکلت روی پیراهنت استفاده کنی. طرح اسکلت و جمجمه یکی از نمادهای پر کاربرد سبک راک است. 

2018-Rocker-Chic-Trend-For-Women-13-700x1050

اگر قصد داری به سبک راک لباس بپوشی باید طرح های گلدار، راه راه و خالخالی را فراموش کنی؛ اما به سراغ طرح جمجمه بیایی! یک ایده خوب و متفاوت برای لباس پوشیدن به سبک راک، استفاده از جوراب شلواری مشکی است. می توانی جوراب شلواری مشکی را به همراه انواع تونیک، شلوارک جین یا دامن های مدادی کوتاه بپوشی.این ترکیب با یک کت چرم مشکی و یک تیشرت سفید که پایین آن گره خورده است، تکمیل می شود! استفاده از جوراب شلواری در این استایل، تأکید بر فرم پاها را بسیار بالا می برد. اگر دوست داری استایل تو چشم گیر تر باشد، این ترکیب را با بوت مشکی تکمیل کن.

2018-Rocker-Chic-Trend-For-Women-11

گاهی هم تنها چیزی که تو برای لباس پوشیدن به سبک راک نیاز داری، سر تا پا مشکی پوشی است! این کار ساده است و نتیجه آن هیچ وقت بد از آب در نمی آید. اگر تصمیم گرفتی استایلی یک سره مشکی داشته باشی، از اکسسوری ها و نقاط تمرکز متفاوت استفاده کن تا ظاهر تو یکدست و خسته کننده به نظر نرسد. می توانی از اکسسوری های سبک متال استفاده کنی.

2018-Rocker-Chic-Trend-For-Women-14-700x1166

شاید ضروری ترین لباس ها برای طرفداران سبک راک، کت چرم مشکی و شلوار یا دامن چرمی باشد. لباس های چرمی با استفاده از تیغ ها و گل میخ های تزئینی از سادگی دور می شوند که در سبک راک این تزئینات زیاد دیده می شود. در واقع هر استایل راک با کت چرم تکمیل می شود. می توانی این کت مشکی براق را به همراه انواع شلوار جین، دامن، جوراب شلواری و… بپوشی و ظاهری شیک و متناسب داشته باشی. خوبی کت چرم این است که به جز سبک راک، برای سایر استایل ها هم مناسب و کاربردی است. 

2018-Rocker-Chic-Trend-For-Women-5-700x1050

اگر طرفدار سبک راک هستی، تنها کافی است کمی قدرت خیال و ایده پردازی داشته باشی و بتوانی لباس های ساده را به صورت متفاوت با هم ست کنی. رنگ مشکی، سادگی، گل میخ ها، لباس های چرمی و اکسسوری های سبک راک و متال را فراموش نکن و از انواع طرح های دخترانه دوری کن! به همین سادگی!

2018-Rocker-Chic-Trend-For-Women-7-700x1050

2018-Rocker-Chic-Trend-For-Women-1-700x1065

پوشش لباس استایل راک راک استایل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین