کد خبر: 33463 A

تیفانی منشا الماس‌هایش را فاش می‌کند

تیفانی منشا الماس‌هایش را فاش می‌کند

با خرید الماس‌های تیفانی می‌توانید از سرگذشت و منشا هر کدام از الماس‌ها آگاه شوید.

ایران آرت: حتی مرلین مونرو هم می‌دانست که الماس دوست جدانشدنی خانم‌هاست. حتی آدری هپبورن هم می‌دانست که یک صبحانه عالی را تنها در تیفانی می‌توان پیدا کرد. در واقع در حال حاضر تیفانی "tiffany" یکی از اولین جواهرسازی‌های لوکس است که می‌توانید بهترین جواهرات و زیورآلات را در آن پیدا کنید؛ همان جایی که درخشش سنگ‌هایش چشم همه را به خود خیره کرده است. اینکه این الماس ها با این کیفیت و شرایطی عالی به نمایش گذاشته شوند برای این است که به همگان نشان دهند که شناخت منشا الماس بسیار مهم است؛ زیرا منشا و درجه شفافیت این سنگ میزان ارزش مادام العمر و لوکس بودن آن جواهر را نشان می دهد.

ماندگاری در تیفانی به درخشانی الماس

به گزارش منودلیار، به طور خاص این الماس ها به این صورت هستند که: هر الماسی از ۰/۱۸ قیراط، شماره سریال "T & CO" مخصوص به خودش را دارد که با لیزر روی آن حک شده است. البته که با چشم عادی قابل دیدن نیست و حتما باید با چشم مسلح آن را ببینی. این الماس ها را می توانید در تمامی فروشگاه های جواهری تیفانی پیدا کنید و در آینده ممکن است از سرگذشت و منشا هر کدام از این الماس ها در این جواهر فروشی آگاه شوید.

04-1225

تاریخچه هر الماس حتی روی جعبه های حلقه ازدواج (نامزدی) هم درج شده و این امر خودش این حلقه‌های الماس نشان را با ارزش تر و منحصر به فرد تر می‌کند. علاوه بر این، همه این اطلاعات در شناسنامه الماس زمانی که جواهرات را خریداری می‌کنید همراه هر الماس ارائه می‌شود.

این شناسنامه تحت عنوان متنی حاوی: "همه مشتریان ما لایق و محق این هستند که بدانند سرگذشت و تاریخچه الماس هایشان چیست و از کجا آمده است" با امضاء مدیر اجرایی برند تیفانی "tiffany" همراه جواهرات ارائه می‌شود.

از سال ۲۰۲۰ تیفانی می خواهد کل فرآیند ساخت یک الماس تراش خورده اش را از مرحله برش تا پولیش نهایی افشا کند. این کار در تجارت جهانی الماس های غیر قانونی برای بوتیک های جواهر سازی بسیار اهمیت دارد. جواهر سازان نیویورکی با این کار وعده می دهند که دیگر الماس هایی که منبع آن ها ناشناخته است تولید نمی‌شوند.

مریلین مونرو جواهرات آدری هپبورن تیفانی الماس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین