کد خبر: 33102 A

لباس‌های جذابی که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شوند / عکس‌ها

لباس‌های جذابی که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شوند / عکس‌ها

طرح راه راه عمودی بدن را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد و طرح راه راه افقی کمی ما را درشت می‌کند.

ایران آرت: همه ما می‌دانیم که طرح‌ها چه تأثیر شگرفی بر استایل ما دارند و چطور ظاهر شیک ما را بی نقص و متفاوت نشان می‌دهند. امروز قرار است راجع به یکی از طرح های دوست داشتنی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و تکراری نمی‌شود با هم صحبت کنیم. طرح راه راه، همواره شیک، متفاوت و چشم‌گیر است. علاوه بر جلوه ظاهری، طرح راه راه عمودی بدن ما را کشیده تر و لاغرتر نشان می‌دهد و طرح راه راه افقی کمی ما را درشت می کند؛ به همین دلیل می‌توانید از این طرح جادویی برای متناسب به نظر رسیدن اندامتان هم استفاده کنید. 

به گزارش ایران آرت، مجله منودلیار نوشته است: استفاده از طرح راه راه، ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین حقه برای چشم گیر کردن ظاهر است. از این طرح همیشه در دنیای مد و فشن استفاده شده است. طرح راه راه در انواع رنگ ها، ابعاد و اندازه در استایل خیابانی روزانه به کار می رود. ضخامت راه ها، فاصله بین آن ها، ترکیب رنگ و…، همه در جلوه بیشتر این طرح نقش دارند. طرح راه راه می تواند بسیار ساده، کلاسیک، مدرن یا شلوغ باشد. اما نکته این جاست که این طرح برای همه افراد، زن و مرد، پیر و جوان و ترندی یا کلاسیک مناسب است. 

1

در گذشته طرح راه راه سیاه و سفید یا مونوکرومیک طرفداران زیادی داشت و این طرح ساده و مینیمال، در بسیاری از لباس ها به کار می رفت. اما امروزه طرح های رنگی و شلوغ هم بسیار پر طرفدار شده اند و گاهی لباس هایی با رنگ های مختلف طراحی می شوند که راه راه های آن ها کاملاً متفاوت است و هیچ دو رنگ یکسانی در آن ها به کار نرفته است!

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، طرح راه راه عمودی و افقی جلوه های متفاوتی دارند. طرح راه راه افقی بدن را عریض تر و درشت تر نشان می دهد؛ در حالی که طرح راه راه عمودی باعث کشیدگی اندام و لاغر به نظر رسیدن می شود. قدرت بصری این طرح فوق العاده است و یک ظاهر ساده را بسیار متفاوت می کند. 

3

طرح راه راه، به خصوص اگر مونوکرومیک و سیاه و سفید باشد؛ با هر رنگ و طرحی به خوبی هم نشین می شود. اما شاید بهترین انتخاب برای ترکیب با طرح راه راه، جین باشد. شلوار جین، هم نشین والای بلوزهای راه راه است و یک دامن راه راه میدی، بهترین انتخاب برای بلوزها وژاکت های جین ساده است. ترکیب طرح راه راه سیاه و سفید با شلوار یا دامن قرمز، سفید، سیاه و خاکستری هم فوق العاده است. 

شاید تعجب کنی اما طرح راه راه به خوبی با سایر طرح ها هم نشین می شود. مثلاً ترکیب طرح راه راه با گل گلی، خالخالی، چهارخانه یا حتی خود راه راه فوق العاده است. از ترکیب رنگ ها و طرح ها نترس و اجازه بده لباس های تو جلوه متفاوتی پیدا کنند. گاهی لازم است کمی شجاعت به خرج دهی و پایت را از سادگی محض فراتر بگذاری. طرح راه راه، ساده ترین و امن ترین راه برای دعوت کردن طرح ها به استایل روزانه و عادی است. این قدم را بردار و با دنیای طرح ها و رنگ ها آشتی کن!

4

پوشش لباس لباس راه راه راه راه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین