کد خبر: 32977 A

دیور هفته مد پاریس را تسخیر کرد / رونمایی از لباس‌های پاییزی

دیور هفته مد پاریس را تسخیر کرد / رونمایی از لباس‌های پاییزی

برند فرانسوی دیور در هفته مد پاریس از کالکشن جدید خود رونمایی کرد.

ایران آرت: برند دیور مجموعه‌ای از طراحی‌هایش را برای پاییز و زمستان ۲۰۱۹/۲۰ را در هفته مد روی صحنه برد که قلب بیشتر طرفداران این برند را به تسخیر خود درآورد. این المان‌ها نه تنها در این فشن‌شو بلکه در بیشتر استایل‌های خیابانی هفته مد پاریس به چشم می‌‌خورد و به نوعی می‌توان گفت هفته مد پاریس را تسخیر کرده بود.

به گزارش ایران آرت، مجله منودلیار درباره این فشن‌شو نوشته است: از مشخصه‌های مشترک و بارزی که در این فشن شو به چشم می‌خورد استفاده از کمربند های پهن چرمی دیور بودند که همان آویز معروف همیشگی حرف "D" را همراه خود داشتند؛ همان آویز معروف کیف های زین اسبی دیور. استفاده از پارچه چرم و تلفیق آن با دیگر پارچه ها از جمله تور یا پارچه های پشمی چهارخانه از دیگر مواردی بود که به چشم می خورد. البته خود پارچه های چهارخانه یکی از ترند های است که در این مجموعه دیور با رنگ های مشکی قرمز، سبز مشکی و سفید مشکی بسیار به چشم می خورد.

دامن! دامن‌های نیم ساق و نسبتا بلند که پفی و کلوش هم بودند از گزینه هایی هستند که نه تنها در بهار و تابستان پیش رو بلکه قرار است در پاییز و زمستان سال بعد هم ببینیم.

پوشیدن لباس های لایه لایه و تلفیق پیراهن‌های تابستانی با المان ها پاییزی از معروف ترین تزند های فصل آینده است که بیشتر آن ها را خواهیم دید. کفش های زیبای دیور هم با همان استایل پاشنه کوتاه و نوک تیز در طرح های مختلف ادامه دارند.

برند دیور فشن شو مدلینگ هفته مد پاریس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین