کد خبر: 32947 A

این آرمانی جان لعنتی آخر چقدر می‌تواند شیک باشد! /قدرت نمایی در هفته مد میلان/عکس ها

این آرمانی جان لعنتی آخر چقدر می‌تواند شیک باشد! /قدرت نمایی در هفته مد میلان/عکس ها

استایل‌های جورجیو آرمانی یک زن امروزی و با اصل و نسب از خانوم‌ها می‌سازد و یک جنتلمن واقعی از آقایان

ایران آرت: از کالکشن پاییز و زمستان برند معروف جورجیو آرمانی در هفته مد میلان رونمایی شد. آرمانی طراح لباس سرشناس ایتالیایی است که بیشتر به خاطر طراحی پوشاک مردانه شناخته شده است. او شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم به‌عنوان موفق‌ترین طراح از ایتالیا فراتر رفت.

به گزارش ایران آرت، منتقد مجله منودلیار درباره کالکشن جدید این برند نوشته است: این آرمانی جان لعنتی آخر چقدر می‌تواند شیک باشد؟ واقعا به نظر من کارهایش همیشه سکه‌دار و شیک است. استایل‌های جورجیو آرمانی یک زن امروزی و با اصل و نسب از خانوم‌ها می‌سازد و یک جنتلمن واقعی از آقایان. این آنقدر با این مشخصه ها عجین است که آن‌ها را در رنگ ها و پارچه های انتخابی‌اش هم می‌توان دید. نه جان من تو این کالکشن پاییز و زمستان سال بعدش را ببین! ترکیب آن آبی تیره، مرموز و سلطنتی در کنار مشکی با آن پارچه‌های شیک و بی نظیر چه استایل‌هایی ساخته!

درونمایه این فشن‌شو کت و شلوار بود. برای خانم‌ها که از برش‌های جذاب و دوست داشتنی در قسمت شلوار استفاده شده بود و برای کت و شومیز زیر آن هم با ترکیب یک المان آبی رنگ ثابت و لوگوی این برند در کنار برش‌های زنانه و پارچه های مشکی استفاده شده بود. این کت‌ها معمولا بدون دکمه بودند و شلوار هم فاقد کمربند بود اما این المان‌های استایل کژوال چنان در رسمیت جورجیو غرق شده بود که اتفاقا به نظر من خیلی هم رسمی و متفاوت بودند. فکر کن یک استایل رسمی که المان‌های کژوال بودن در آن به چشم بخورد!

شلوارها با آن برش جذابشان که شبیه شلوار‌های اسب سواری بودند (من عاشق این برش شلوار هستم)، در قسمت پاچه با دکمه تزیین شده بودند و در کنار آن کفش های زیبا و زنانه می درخشیدند.

کت و شلوار آقایان هم با استفاده از ترند کت‌های شش دکمه، یقه‌های پهن و رنگ‌های تیره نشان‌دهنده یک جنتلمن آرمانی‌پوش و ثابت قدم بر روی صحنه بود. در استایل برخی آقایان از کراوات‌های مخمل و زیبایی هم استفاده شده بود.


 

در چند ست دیگر از طراحی برای آقایان در این برند شاهد استایل‌های مردانه دهه ۷۰ – ۸۰ میلادی بودیم که با استفاده از پارچه‌های براق، کاپشن‌های پفی کوتاه، شلوارهای گشاد و… طراحی شده بودند.

رنگ‌های استفاده شده در این مجموعه مثل همیشه رنگهای تیره‌ای بود که این بار در ترکیب آبی تیره کهکشانی با مشکی و خاکستری خیلی به چشم می‌خورد. طرح راه‌راه برای کت و شلوار آقایان و پارچه‌های پلیسه برای خانم‌ها از ترندهای پاییزی سال بعد است. پارچه‌های مخمل و ساتن بیشترین استفاده را داشتند و در بخشش اکسسوری کلاچ‌های مردانه و زنانه تکمیل‌کننده استایل مدل‌ها بودند.

هفته مد میلان جورجیو آرمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین