کد خبر: 32898 A

لباس‌هایی با رنگ‌های شاد در فشن‌شو کرولینا هررا / عکس‌ها

لباس‌هایی با رنگ‌های شاد در فشن‌شو کرولینا هررا / عکس‌ها

کالکشن جدید کرولینا هررا گویای آن است که پاییز و زمستان سال آینده لباس‌هایی با رنگ‌های روشن و شاد مد خواهند شد.

ایران آرت: قبل از اینکه طرح‌های جذاب و زنانه برند بی نظیر کرولینا هررا بر روی صحنه هفته مد نیویورک برود، وس گوردون طراح این برند تمام سال گذشته را در سفر و معاشرت با طرفداران و خریداران این برند محبوب گذراند. او در تعامل با خریداران کرولینا هررا از آن ها می‌پرسید که دوست دارند در آینده چه طرح هایی از این برند را ببینند و از آن چه انتظاراتی دارند. در نهایت نتیجه آن شد پیراهن‌ها و دامن‌های زیبا، شیک، راحت و با ظرافت که دل همه را می‌برند.

به گزارش ایران آرت، سایت منودلیار درباره کالکشن جدید کرولینا هررا نوشته است: در شوی پاییز و زمستان ۲۰۱۹/۲۰ برند کرولینا هررا همان‌طور که انتظار داشتیم بازی با رنگ های شاد بسیار به چشم می‌خورد. این طراحی‌ها نشان می‌دهند که قرار است سال آینده پاییز و زمستان شادی با ترند رنگ‌های مختلف داشته باشیم.
 

15499081550143-681x1024 (1)

قد لباس‌ها و پیراهن‌هایی که دیدیم بیشتر بلند ماکسی و میدی بودند پس همچنان ترند لباس‌های بلند با برش‌های کژوال و آزاد همراه ما خواهند بود. من یکی که خیلی خوشحالم از اینکه این ترند راحت ما را ترک نمی‌کند. حالا چیز دیگری که به چشم می خورد این بود که دقیقا مثل کت واک برند توری برچ تلفیق حال و هوای تابستان و پاییز در لباس ها دیده می‌شد. انواع پیراهن های شاد با برش های آزاد و طرح های رنگارنگ که در برخی موارد در کنار لباس‌های پاییزی نشسته بودند. استفاده از چین در قست آستین با لبه کت‌ها از دیگر ترندهای سال ۲۰۱۹ است که در این کت واک نیز دیده می‌شد.

carolina_herrera014a-a (1)

پارچه‌های استفاده شده در این مجموعه بیشتر سیلک ابریشم، حریر شیفون، کتان و تافته بود که در رنگ های صورتی، زرد لیمویی، آبی، بنفش، سفید و مشکی استفاده شدند.

rs_1200x1800-190211132053-CH_NYFW_FALL2019_00046 (1)

ترکیب این رنگ و برش ها و نتیجه نهایی که روی صحنه رفت همگی می‌خواستند پیام طراح این برند یعنی وس گورودن را برسانند. پیام او هم این بود که ظرافت و زیبایی لباس های زنانه می‌توانند در لباس های کژوال و آزاد هم دیده شوند.

her_fw19_027 (1)

فشن شو مدلینگ فشن هفته مد نیویورک کرولینا هررا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین