کد خبر: 32802 A

رنگ موی ۲۰۱۹ به انتخاب کارشناسان ووگ و لورال / عکس

رنگ موی ۲۰۱۹ به انتخاب کارشناسان ووگ و لورال / عکس

رنگ موی انتخابی سال 2019 نه طلایی و نه رز گلد بوده بلکه دودی نقره‌ای جذاب است.

ایران آرت: در واقع پنج شش رنگ به عنوان رنگ مو سال ۲۰۱۹ انتخاب شده‌اند: از زنگ رز گلد گرفته تا آبی یخی و یاسی؛ درست است که با طیف به نسبت متفاوت رنگی روبرو هستید ولی چیزی که بدیهی بوده این است که از رنگ موهای تیره در سال جدید خبری نیست.

رنگ مو سال ۲۰۱۹ بر اساس نظر کارشناسان ووگ و لورال انتخاب شده است که به جرأت می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب میشود، اگر در نظر دارید رنگ مو جدید و متنوعی را انتخاب کنید.

جالب است بدانید این رنگ مو به همان اندازه که طرفدار دارد، مخالف هم دارد ولی جدا از سلیقه شخصی رنگ موی جذاب و متنوعی است.

به گزارش مجله منودلیار، هر سال برند لورال رنگ موی سال را به طور رسمی معرفی می‌کند از طرف دیگر تصمیم گیری در مورد رنگ سال ۲۰۱۹ بدون در نظر گرفتن پیشنهاد کارشناسان مجله ووگ غیر ممکن است.

اما رنگ موی انتخابی سال نه طلایی و نه رز گلد بوده بلکه دودی نقره‌ای جذاب است.

soft-silver-blonde-hair-color

در مقایسه با رنگ‌هایی که به عنوان ترند رنگ مو سال ۲۰۱۹ پیش تر ارائه شده است، این طیف رنگی انتخاب شده طرفداران زیادی خواهد داشت و زودتر از سایر ترند های رنگ مو به محبوبیت می رسد.

طیف‌های خاکستری، نقره ای و دودی روشن و براق رنگی است که کارشناسان ووگ و لورال برای سال ۲۰۱۹ میلادی به شما پیشنهاد می‌کنند. این برند فرانسوی همزمان با این معرفی طیف های جدیدی از خاکستری روشن را به کاتالوگ رنگ های خود اضافه کرده است که می‌توان گفت سلیقه های گسترده ای را در بر می گیرد.

طیف رنگی خاکستری روشن را کارشناسان بر اساس ترند رنگ مو سال و بررسی دقیق آمارها و آنالیز اطلاعاتی که از تحقیقات خود به دست آورده اند انتخاب و عرضه کرده‌اند که این تحقیقات شامل فشن شو ها و رویدادهای مهم دنیای مد، استایل های خیابانی و همچنین شبکه های اجتماعی می شد.

 

ووگ لورال رنگ مو رنگ موی خاکستری رنگ موی دودی مد زنانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین