کد خبر: 32722 A

کت و شلوارهای رنگی زنانه دوباره مد شدند

کت و شلوارهای رنگی زنانه دوباره مد شدند

ترند این روزها می‌گوید که قرار است کت و شلوارهای رنگین کمانی حسابی برای خودشان جولان بدهند.

ایران آرت: شاید در یک دوره ای کت و شلوار های آبی تیره، خاکستری و مشکی جزو بهترین و پر طرفداران ترین‌ها بودند و حتی شاید بتواند گفت کم ریسک ترین‌ها. کم ریسک از آن جهت که این رنگ ها را می‌توانستی با همه چیز ست کنی و بپوشی و دقیقا معیار انتخاب رنگ هم همین بود؛ اینکه یک رنگی را انتخاب کنیم که با همه چیز ست بشود. اما الان دیگر اینطوری نیست و یا حداقل کمتر این اتفاق می افتد. امروز بیشتر از قبل حاضر به ریسک کردن شده ایم و یاد گرفتیم که رنگ‌هایی که خنثی نیستند را هم می توان با یکدیگر ست کرد و اتفاقا شیک هم شد. آن رنگ های آبی و خاکستری امروزه بیشتر در ادارات و لباس های سازمانی دیده می شود و در استایل‌های خیابانی جای خود را به کت و شلوار های رنگی و استایل های متفاوت داده اند.

به گزار منودیار، ترند این روزها می‌گوید که قرار است کت و شلوارهای رنگین کمانی حسابی برای خودشان جولان بدهند و البته دل ما را هم شاد کنند. نه نترس قرار نیست تمام رنگ های رنگین کمان را در استایلمان به کار ببریم بلکه با توجه به ترند مونو کروم (تک رنگ) قرار است استایل های سر تا پا یک رنگ اما با رنگ های شاد و درخشنده را بیشتر ببینیم. وای فکرش بکن همین کت و شلوار های سایز بزرگی که ترند شده پارچه های رنگی داشته باشند من که چشمم برایش قلب می شود و دلم می خواهد هر چه زودتر یکی از آن ها را داشته باشم.

چرا باید به کت و شلوار های رنگی را بیاوریم؟

نگاهی به کمد لباست بیانداز شاید نیازی نباشد یک سری جدید از لباس های مختلف به آن اضافه کنی. اگر یک دست کت و شلوار رسمی در کمدت پیدا می شود می تواند یک گزینه ایده آل باشد. این لباس های رسمی و ترکیبشان با ترند های جدید رنگی و نئونی امسال (۲۰۱۹) می تواند حسابی تو را ترندی و جذاب کند. استفاده از اکسسوری های رنگی و کیف های تلقی نئونی هم گزینه بسیار خوبی در کنار یک کت و شلوار با رنگ خنثی است.

gettyimages-1057308704

اگر تو هم مثل من عاشق این کت و شلوار ها هستی و می خواهی یکی از رنگ های دلخواهت را برای آن انتخاب کنی بهتر است برای شومیز  و کمربند از رنگ های خنثی استفاده کنی.همنشینی سفید و کرم یا آبی آسمانی پاستلی با این کت و شلوار های های رنگی می تواند گزینه های خوبی باشد. برای اکسسوری هم سعی کن از رنگ های هم خانواده با استایلت استفاده کنی مثلا در کنار یک دست کت و شلوار صورتی، یک کیف قرمز می تواند مناسب باشد.

gettyimages-1096233900

البته که لذت استفاده از این رنگ های درخشان فقط معطوف به کت و شلوار نمی شود و می توانی در هر لباس دیگری از آن ها لذت ببری. اما سوالی که در این مواقع پیش می آید این است که اگر گزینه انتخابی ما پیراهن های جذاب ترندی و کوتاه باشد، برای پایین تنه و پا ها چه کنیم؟ بهترین انتخاب یا یک جوراب نازک با کفش های پاشنه بلند جلو باز است یا اگر می خواهی از ترند تک رنگ پیروی کنی، استفاده از یک جوراب شلواری هم رنگ لباس هم انتخاب خوبی است. الان که نزدیک تابستان می شویم می توانی رنگ لباست را با توجه به پوست برنزه و تیره ات نیز انتخاب و ست کنی.

gettyimages-1052496766

یکی دیگر از ترند های پوشیدن کت و شلوار استفاده از کت بدون شومیز است که می توانی در مهمانی های زنانه از یک نیمتنه براق یا کیپور، یک تاپ یقه باز یا حتی کت تک استفاده کنی. برای استفاده از این ترند می توانی از کت های شش دکمه استفاده کنی و قسمت دکلته ات را با گردنبند های زیبا بپوشانی.

gettyimages-1044083746

با تغییر کفش، آرایش مو، کیف و شومیز زیر کت می توانی استایل آن را تغییر بدهی و در مراسم های اسپرت، رسمی و نیمه رسمی از این کت و شلوار رنگی ات لذت ببری.

 

لباس زنانه کت و شلوار کت و شلوار زنانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین