کد خبر: 32661 A

شومیزهای حریر در استایل بهاره ۲۰۱۹ / عکس‌ها

شومیزهای حریر در استایل بهاره ۲۰۱۹ / عکس‌ها

شومیز حریر با هر چیزی به زیبایی هم‌نشین می‌شود و در عین راحتی، شیک و زیبا است.

ایران آرت: شومیزهای حریر در بهار ۲۰۱۹ دوباره خودی نشان می دهند و در فصل تابستان، به محبوب ترین و کاربردی ترین لباس تبدیل می شوند که ترکیب آن ها با شلوار و دامن فوق العاده است. مثل شلوارهای جین، شومیز حریر با هر چیزی به زیبایی هم نشین می شود و در عین راحتی، شیک و زیبا است. در واقع با انتخاب یک شومیز حریر، بدون صرف وقت یا هزینه زیاد می توان ظاهری فوق العاده را ایجاد کرد. چون شومیز حریر در تمام استایل های رسمی، راحت و خودمانی، اسپرت و مناسب مهمانی جا دارد؛ راه های بی شماری هم برای ست کردن آن وجود دارد. 

به گزارش ایران آرت، مجله اینترنتی منودلیار نوشت: می توانی با یک شومیز حریر با رنگ خنثی، انتخابی امن و مناسب داشته باشی و بعد روی قسمت پایین تنه استایل مانور دهی و شلوار یا دامنی طرح دار را با آن ست کنی. می توانی از یک شومیز حریر مشکی استفاده کنی و آن را با دامنی متالیک یا رنگی ترکیب کنی. دامن ها یا شلوارهای چرمی براق هم انتخاب خوبی برای تکمیل استایل با شومیز حریر هستند. این ترکیب جذاب با یک کیف کوچک چرمی فوق العاده تر می شود. اگر فکر می کنی هوا ممکن است در عصرهای بهاری کمی خنک شود، یک ژاکت راه راه مشکی و سفید، همراه خوبی برای این ترکیب لباس خواهد بود. 

1

2

اگر به استایل شیک و موقرانه علاقمندی، بهترین کار این است که یک شومیز حریر گلدار و زیبا را با دامنی خوش دوخت و مشکی ترکیب کنی. این ترکیب بسیار زنانه و جذاب است. می توانی با استفاده از اکسسوری های براق و طلایی و بوت های سیاه پاشنه دار، این استایل را تکمیل کنی.

3

اگر به سبک هیپی علاقمندی هم می توانی از شومیز حریر استفاده کنی. برای این کار بهتر است شومیز حریر ساده و سفید رنگ را با یک شلوار جین گشاد و راحت اورال ترکیب کنی. این ترکیب با عینک آفتابی و بوت های کابویی چرمی تکمیل می شود. 

4

برای داشتن یک استایل ساده و مینیمال، بهترین انتخاب ترکیب شومیز حریر سفید و ساده با شلوار جین مشکی است. البته که پوشیدن این شومیز سفید با شلوارک های مشکی هم فوق العاده جذاب می شود. 

5

ترکیب بافت های مختلف در استایل هم نتایج خوبی در پی دارد! می توانی از یک شومیز حریر ساده در کنار شلوار مخمل گلدار یا یک ژاکت طرح دار نازک استفاده کنی. اگر به رنگ ها علاقمندی، ترکیب رنگ ها را هم فراموش نکن. مثلاً یک شومیز ساده نارنجی را با شلواری سبز رنگ ترکیب کن. 
 

یک پیشنهاد دیگر برای پوشیدن شومیز حریر، امتحان کردن ترکیب لباس پسرانه است. شومیز حریر ساده ات را با یک شلوار گشاد جین، کتانی های راحت و سوییشرت گشاد به یک پیراهن زیبا تبدیل کن. می توانی سوییشرت را دور کمر ببندی یا آن را روی شانه هایت بیندازی. 

6

شومیزهای حریر یقه هفت را فراموش نکن! این مدل شومیزها جلوه فوق العاده ای به فرم بالاتنه می دهند و ترکیب آن ها با انواع دامن و شلوار، بسیار جلوه گرانه است.

8

اگر دوست داری می توانی از شومیز حریر به عنوان تونیک استفاده کنی و آن را به همراه جوراب شلواری بپوشی. این استایل هم نتیجه ای جز زیبایی در پی ندارد. 

ترکیب شومیز حریر با دامن های مدادی، ماکسی و میدی بی نهایت زیبا است. بهتر است انتهای شومیز را داخل کمر دامن بگذاری. می توانی به جای گذاشتن انتهای شومیز در کمر شلوار یا دامن، آن را آزاد بگذاری و برای فرم دادن به استایلت از یک کمربند زیبا استفاده کنی. اگر هم قصد داری استایلی رسمی داشته باشی، می توانی شومیز حریر را به همراه یک دست کت شلوار زنانه فوق العاده بپوشی و از نتیجه کار احساس لذت کنی. از امتحان کردن رنگ ها و طرح ها با این شومیزهای زیبا نترس! این لباس ها آنقدر جذاب هستند که در هر شرایطی تو را زیبا و خوش پوش نشان می دهند.

9

 

لباس لباس بهاره لباس بهاری شومیز حریر شومیز حریر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین