کد خبر: 32618 A

زرد؛ رنگ غالب استایل‌های خیابانی در هفته مد نیویورک / عکس‌ها

زرد؛ رنگ غالب استایل‌های خیابانی در هفته مد نیویورک / عکس‌ها

رنگ زرد برای استایل خیابانی زمستانی انتخاب فوق العاده‌ای است؛ چون با رنگ‌های روشن و گرم پاییز هماهنگ است و با سرما و خشکی زمستانی مبارزه می‌کند.

ایران آرت: هفته مد نیویورک پاییز و زمستان ۲۰۱۹/۲۰۲۰ حرف های زیادی برای گفتن داشت و ترندهای جذابی را در استایل خیابانی زمستانی به دنیای فشن معرفی کرد. یکی از این ترندها، مربوط به رنگ است و آنچه که هفته مد نیویورک به ما معرفی کرد؛ رنگ زرد درخشان است! به گزارش منودلیار، رنگ زرد برای استایل خیابانی زمستانی انتخاب فوق العاده‌ای است؛ چون با رنگ‌های روشن و گرم پاییز هماهنگ است و با سرما و خشکی زمستانی مبارزه می‌کند. هرچه زرد روشن‌تر و ملایم‌تر شود، بیشتر به سمت فصل بهار می‌رود و امیدوارم این رنگ زیبا در بهار ۲۰۱۹ هم خودی نشان دهد. 

کت و کاپشن های پف‌دار:

یک کاپشن پف دار زرد رنگ، همه آن چیزی است که برای تکمیل استایل خیابانی زمستانی به آن نیاز داری!

yellow_sweater

سوییشرت و بلوزهای بافت:

تا به حال به ترکیب یک سوییشرت یا بلوز بافت زمستانی زرد رنگ با شلوار یا کت پلنگی فکر کرده ای؟ این ترکیب فوق العاده چشم نواز است و برای استایل خیابانی زمستانی ایده خوبی به نظر می رسد.

yellow_blouse

بلوز و تیشرت:

یک بلوز زرد رنگ و جذاب که با لایه های دیگر لباس تکمیل شود، به همراه یک شلوار جین آبی رنگ جلوه فوق العاده ای دارد.

yellow_puffer

کت اورسایز:

کت های اورسایز ترند کت در پاییز و زمستان امسال بودند و به نظر می رسد تا سال آینده هم در استایل خیابانی زمستانی دیده شوند. از یک کت زرد درخشان غافل نشو!

yellow_wool_coat

از سر تا پا زرد:

نظرت در مورد سر تا پا زرد پوشیدن چیست؟ رنگ زرد بسیار شاد و درخشان است و با پوشیدن آن، تو هم با روحیه و شاد به نظر می رسی. اگر قصد داری از سر تا پا زرد بپوشی، پیشنهاد می کنم از طرح ها و نقش های متفاوت غافل نشوی.

head_to_toe_yellow

لباس هفته مد نیویورک استایل خیابانی رنگ زرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین