کد خبر: 32566 A

اما استون تیره را ترجیح می‌دهد / رنگ موی خانم بازیگر برای فصل زمستان

اما استون تیره را ترجیح می‌دهد / رنگ موی خانم بازیگر برای فصل زمستان

اما استون برای فصل زمستان ترجیح می‌دهد رنگ موهای خود را تیره کند و برای زمستان امسال رنگ مایل به قهوه‌ای را انتخاب کرده است.

ایران آرت: اگر کسی در حال آزمایش رنگ موی جدید است، شاید بخواهد سال جدید ۲۰۱۹ را کمی با تغییرات بیشتری سپری کند. طبق رسوم، فصل زمستان، ندای رنگ‌های تیره‌تر است.

اخیرا افراد مشهور دقیقا برعکس اینکار را انجام میدهند: مثلا، هیلی بالدوین، این ماه موهای خود را به رنگ صورتی کرد. اما یک ستاره هالیوودی هست که با این تغییر فصل همراه شده است. اما استون.

این بازیگر اخیرا در فرش قرمز سی‌امین مراسم APGA در بورلی هیلز حاضر شد و یک تغییر بزرگ قابل مشاهده بود. او رنگ بور طبیعی موهای خود را با رنگی مایل به قهوه‌ای جایگزین کرده بود. اما استون، اولین بار در اوایل همین هفته در لس‌آنجلس با این رنگ موی جدید دیده شده بود. اما در مراسم APGA اولین بار به صورتی رسمی دیده شد.

Emma-Stone-Brunette-Hair-January-2019

به گزارش سایت کلاغه، اما استون، ظاهر خود در مراسم APGA را با یک آرایش چشم به رنگ رز تکمیل کرده بود که باعث درخشش چشمان سبز میشد. و یک رژلب مرجانی روشن هم زده بود که زیبایی او را تکمیل می‌کرد. اما موهای او بود که توجه همه را به خود جلب میکرد.

در تضاد با یک لباس لویی ویتون زرد کمرنگ، سایه‌ی عمیق آن، بسیار جدید و غیرقابل انتظار به نظر می‌رسید. این امر نشان میدهد که گاهی اوقات باید از قوانین اثبات شده پیروی کرد.

Emma-Stone-Producers-Guild-Awards-2019-Red-Carpet-Fashion-Louis-Vuitton-Tom-Lorenzo-Site-1

این بازیگر با رنگ موی مایل به قهوه‌ای خود در مراسم گلدن گلوب نیز حضور یافت که در ادامه دو عکس از او در این مراسم را می‌بینید. 

shutterstock_10049304mm

photo_2019-02-18_18-43-59

هالیوود اما استون مدل مو رنگ مو رنگ موی قهوه ای
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین