کد خبر: 3252 A

ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال گذشته (12)

الیکا عبدالرزاقی ، امین زندگانی و برند آلتون

الیکا عبدالرزاقی ، امین زندگانی و برند آلتون

در مطلب زیر که درباره ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال 95 است به الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی و برند آلتون می‌پردازیم.

ایران آرت: می‌شود گفت محمدرضا گلزار اولین ستاره‌ای بود که با برند ایکات به صورت گسترده روی بیلبوردهای شهر قرار گرفت و بعد، ارتباط ستاره‌ها و برندها کم و زیاد می‌شد. ستاره‌ها البته همواره مایل به این همکاری و دیده‌شدن بیشتر بودند. اما همواره مشکلات ممیزی هم وجود داشت تا این که سال 95 از راه رسید. سالی که فرق داشت و دیگر این ارتباط آن‌قدر گسترده و فراگیر شد که می‌شود سال نو را سال خوش سفیران برند دانست. حالا کمتر ستاره‌ای را می‌بینید که ارتباطی با برندی نداشته باشد. حتی در حد پوشیدن فلان برند طراحی لباس در فرش قرمز یک جشنواره فیلم!

الیکا عبدالرزاقی، پای ثابت ساخته‌های مهران مدیری به همراه همسرش، امین زندگانی این روزها در تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرامی برند تجاری اجاق گاز آلتون، بازیگری را تبلیغات‌گونه به تصویر کشیده‌اند. این زوج دوست‌داشتنی امسال با برند آلتون همراهی داشته‌اند. این برند تجاری با ساخت تیزرهای تبلیغاتی مناسبی از جمله فوتبال و روز عشق، با استفاده از هنر بازیگری این زوج محبوب توانسته است جذابیتی خاص برای مشتریان خود ایجاد کند از خبرهای تازه درباره شرکت تولیدی صنعتی الباگاز می‌توان به مسابقه طعم گردی با شعار زنده کردن طعم‌های اصیل ایرانی در صفحه اینستاگرام این برند اشاره کرد.

دیده بان

 

محمد رضا گلزار الیکا عبدالرزاقی امین زندگانی برند آلتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین