کد خبر: 31479 A

لباس‌های پاک و معصوم بر تن مانکن‌ها / عکس‌ها

لباس‌های پاک و معصوم بر تن مانکن‌ها / عکس‌ها

برند ویکتور و رولف از کالکشن جدید خود که "پاک و معصوم" نامگذاری شده است رونمایی کرد.

ایران آرت: ویکتور هورستینگ و رولف اسنورن نگاه دوباره‌ای به ۲۵ لوک خود به عنوان طراحان لباس انداختند.  آنها از همان اول مشخص کردند که علاقه‌ای به موضوعات نوستالژیک ندارند ولی به جای آن سفر غیرخطی به خاطره هایشان در جواهرات سواروسکی می‌درخشید.

در طول چند ماه آنها موودهای مختلف، ولوم‌های متغییر و پیام‌رسانی مفهومی را در غالب استیت‌منتی خلاق و تاثیرگذار بیان کردند. هورستینگ می‌گوید: همیشه فصل‌های مختلف با انرژی و وایب‌های گوناگونی وجود داشته، بعضی رمانتیک و بعضی خشن ولی الان همه چیز تا حدی شاداب کننده شده است و از این رو کالکشن "پاک و معصوم" نامیده شده است. 

KIM_4231

لباس حجیم ژنده و رشته رشته شده

سایت چی مده درباره این کالکشن نوشته است: تعداد بسیاری از لباس‌ها مانند لباس توری ابریشمی با سوراخ‌های بزرگ پانچ شده است. به نظر می‌رسد آنها درگیر لایه‌گذاری پارچه های توری ابریشمی بوده‌اند. اسنورن با شوخی می‌گوید:" انقلابی کوچک رخ داده و ما عقب نشینی های زیادی داشته ایم."

با پوشش اخرین ۹کالکشن کوتور انها، به راحتی تغییر هنر پوشیدنی انها که بومی سفید با درخشش رنگ های نقره ای و طلایی، ژاکتی که با باقی مانده پارچه های استودیو دوخته شده و ورژنی از لباسی که با تکنیک وکس هلندی رنگرزی شده است که حال بی رنگ و با موتیف های گل طراحی شده، دیده می‌شود.

KIM_4148

به گفته خود آنها، این کالکشن تکلیفی انفرادی نبوده بلکه بیشتر از آن به عنوان تجلیل و بزرگداشتی یاد می‌کنند. ‌اسنورن می گوید: "کالکشن، حسی با نشاط و سرگرم کننده دارد." با حضور مدل‌ها در استیجی به شدت دیوانه‌وار، زیبا و باشکوه، چیزی غیر از این انتظار نمی‌رود.

KIM_4137

KIM_4179

KIM_4204

لباس پوشاک کالکشن برند ویکتور و رولف ویکتور و رولف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین