کد خبر: 31259 A

زوج‌های معروفی که ست می‌پوشند / عکس‌ها

زوج‌های معروفی که ست می‌پوشند / عکس‌ها

پوشش‌های ست در میان زوج‌های مشهور جهان نیز رواج دارد و برخی از آنها در خیابان یا حتی روی فرش قرمز لباس‌هایی شبیه به هم تن می‌کنند.

ایران آرت: زوج ها معمولا پس از مدتی در کنار هم بودن، جدا از شخصیت، سبک لباس پوشیدن شان نیز شبیه بهم می شود. البته در این میان برخی از زوج ها هستند که سعی دارند لباس هایشان را با هم ست کنند تا در جمع بیشتر بدرخشند. این سبک لباس پوشیدن در میان زوج های مشهور جهان نیز رواج دارد به طوری که برخی از آنها در خیابان یا حتی روی فرش قرمز لباس هایی شبیه بهم به تن می کنند. اگر دوست دارید با زوج های مشهور ست پوش آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

ویکتوریا و دیوید بکهام

0

به گزارش برترین ها، ویکتوریا بکهام در حال حاضر یکی از تاثیرگذارترین طراحان مد در جهان است. دیوید بکهام نیز چند سالی ست که به عنوان مدل در این عرصه فعالیت می کند و موفقیت های زیادی را از آن خود کرده است. نام این زوج همیشه در لیست خوش استایل ترین ستاره های جهان دیده می شود، از این رو تعجبی ندارد که آنها را با لباس هایی ست در کنار هم ببینیم. یکی از ساده ترین گزینه ها برای ست کردن، رنگ مشکی لباس است. این زوج محبوب نیز از این ترفند برای ست کردن لباس هایشان روی فرش قرمز و مراسم مختلف به مراتب استفاده می کنند.

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

2

اگرچه جاستین تیمبرلیک با هیچ کدام از نامزدهای قبلی اش لباس هایش را ست نمی کرد اما قضیه او با همسرش جسیکا بیل فرق دارد. آنها اکثر اوقات سعی می کنند که لباس هایشان را با هم ست کنند. به عنوان مثال هنگامی که می خواهند تیپ خیابانی بزنند، معمولا بوت، ژاکت و کلاه هایی یک شکل و یک رنگ به تن می کنند. این هماهنگی روی فرش قرمز نیز دیده می شود به طوری که نام این دو ستاره به عنوان ستاره های ست پوش در صنعت مد و فشن درخشیده است.

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

3

استایل منحصر بفرد و کلاسیک کیت میدلتون زبانزد خاص و عام است اما زمای که او در کنار همسرش، شاهزاده ویلیام قرار می گیرد، جذابیت اش دوبرابر می شود. این زوج سلطنتی همیشه لباس هایی ست می پوشند. البته نه تنها آنها، بلکه فرزندان شان را هم در این سبک لباس پوشیدن شریک می کنند. عکس های خانوادگی آنها از نظر لباس هایی که ست می کنند، یکی از جذاب ترین آلبوم های عکس در میان خانواده های هالیوودی ست.

جان لجند و کریسی تیگن

4

کریسی تیگن، مدل معروف، الگوی بسیاری از زنان در لباس پوشیدن است. او حتی در دوران بارداری اش هم خوش تیپ و الهام بخش دیگران بود. همسر او، جان لجند، نیز یکی از خوش استایل ترین ستاره هاست. این دو ستاره زمانی که در کنار هم هستند، معمولا لباس هایشان را با هم ست می کنند. در این عکس، آنها تیپ سفید و مشکی، با طرح راه راه را انتخاب کرده اند. آنها حتی بر تن فرزندشان نیز لباس هایی به رنگ لباس های خودشان پوشانده اند. بدون شک می توان گفت که این خانواده یکی از خوش استایل ترین خانواده های هالیوودی به شمار می روند.

جنیفر آنیستون و جاستین ثرو

5

جنیفر آنیستون و جاستین ثرو جزو ستاره هایی هستند که استایل لباس پوشیدن خاص خود را دارند. آنها زمانی که در کنار هم هستند، سعی می کنند که لباس های ست بپوشند. مهم نیست که آنها در خیابان های نیویورک قدم می زنند یا فرش قرمز، این زوج هالیوودی برای انتخاب لباس هایشان و ست کردن آنها با هم وقت و انرژی می گذارند. در این تصویر، آنها تیپ مشکی را انتخاب کرده اند. البته آنها تنها به ست رنگ لباس اکتفا نکردند و جنس لباس شان هم، جنیفر بلوزی چرم و جاستین شلواری چرم، با هم ست کرده اند.

کیم کارداشیان و کانیه وست

6

هم کیم کارداشیان و هم کانیه وست از مهره های تاثیرگذار در صنعت مد و فشن به حساب می آیند. آنها نیز اکثر اوقات ست می پوشند. به عنوان مثال یک بار هر دوی آنها سر تا پا سفید می پوشند و یک بار دیگر تیپی اسپورت و کتانی های یک جور به تن می کنند. آنها حتی برای فرزندانشان هم لباسی ست با لباس های خودشان انتخاب می کنند. عکس های خانوادگی این زوج، به دلیل جذابیتی که در ست کردن لباس هایشان است، دیدنی ست.

جی جی حدید و زین مالک

7

سوپر مدل معروف، جی جی حدید و زین مالک نیز جزو ستاره هایی بودند که به ست پوشیدن علاقه زیادی داشتند. اخیرا عکسی از آنها روی جلد مجله وگ منتشر شده که تبلیغی از لباس های بدون جنسیت و به رنگ های خنثی بود. اگر چه این دو ستاره هالیوودی خیلی از نظر اخلاقی با هم تفاهم ندارند و مدام قهر و آشتی می کنند اما اینطور به نظر می رسد که در لباس پوشیدن سلیقه هایشان بهم نزدیک است. 

جو جوناس و سوفی ترنر

8

جو جوناس و سوفی ترنر نه تنها شخصیت شبیه بهمی دارند، بلکه لباس هایی که می پوشند نیز شباهت زیادی با هم دارد. این زوج هالیوودی معمولا لباس هایشان را از مدل لباس گرفته تا رنگ آن، با هم ست می کنند. اگر به عکس این دو نگاهی بیاندازید خواهید دید که هر دوی آنها تیپی مشکی سفید زده اند. گویا این دو ستاره سلیقه بسیار شبیه بهمی دارند.

جان لجند جنیفر آنیستون کیم کارداشیان جی جی حدید زین مالیک کیت میدلتون ویکتوریا بکهام کانیه وست ست کردن لباس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین