کد خبر: 30866 A

جنجال بر سر لباس‌های گران‌قیمت ملکه اردن / عکس‌ها

جنجال بر سر لباس‌های گران‌قیمت ملکه اردن / عکس‌ها

قیمت لباس‌های همسر پادشاه اردن باعث جنجال در فضای مجازی و رسانه‌های محلی و بین‌المللی شده است.

ایران آرت: دفتر ملکه رانیا عبدالله همسر پادشاه اردن برای نخستین بار اعلام کرد که لباس‌های گرانقیمت ملکه از خانه‌های مُد به امانت گرفته می‌شود و یا به عنوان هدیه از لباسفروشی‌ها بدون هیچگونه تبلیغاتی برای آن‌ها دریافت می‌گردد.

ملکه اردن در این بیانیه بی سابقه گفته که لباس هایش را به سه روش تهیه می‌کند: دسته اول لباس‌های امانتی و غرضی از خانه‌های مد است. دسته دوم هدایایی هستند که به او داده می‌شوند و لباس‌های دسته سوم را هم با قیمت پایین و تخفیف خورده مستقیماً خودش تهیه می‌کند تا در فعالیتهایش با ظاهری که شایسته اردنی هاست در محافل حاضر شود.

217166_930

به گزارش تابناک باتو، دفتر ملکه اردن در بیانه اش نوشته از اینکه مجبور شده تا چنین بیانه‌ای را بدهد و درباره لباس‌های ملکه اردن -که مبالغه‌های زیادی درباره آن شده و سؤال و جنجال زیادی برانگیخته- توضیح دهد متأسف است.

دفتر ملکه رانیا دلیل صدور این بیانیه را چنین توصیف کرده است: در غیاب حقیقت شایعات و اطلاعات غلط منتشر و برداشت‌های اشتباه روی هم جمع می‌شوند. شفافیت و روشن کردن موضوعی که گاهی در فضای مجازی داغ می‌شود از دیگر دلایل صدور این بیانیه اعلام شده است.

queen-rania-2

قیمت لباس‌های رانیا، همسر پادشاه اردن در زمانی که این کشور در بحران اقتصادی به سر می‌برد، باعث جنجال در فضای مجازی و رسانه‌های محلی و بین المللی شده است.

217172_375

ملکه رانیا ملکه اردن لباس گرانقیمت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین