کد خبر: 28712 A

لباس‌های خاص باربی‌ها در موزه مونترال / عکس‌ها

لباس‌های خاص باربی‌ها در موزه مونترال / عکس‌ها

اینجا مونترال است، موزه‌ای متفاوت، پر از باربی و لباس‌های متنوعی که تن آنهاست. به موزه باربی خوش آمدید.

ایران آرت: نمی‌توانید تصور کنید چقدر هیجان انگیز است که بیش از هزار باربی را با لباس‌های مختلف یکجا ببینید. آن هم با لباس‌هایی که توسط معروف‌ترین دیزاینرهای لباس دنیا طراحی شده باشد.

بدون شک این تجربه فوق‌العاده و فراموش نشدنی است. برای داشتن چنین تجربه‌ای باید به نمایشگاه دائمی باربی‌ها (یا موزه باربی) در شهر مونترال بروید و بدون پرداخت هزینه‌ای بابت ورودی از دیدن باربی‌های شیک‌پوش و هیجان‌انگیز لذت ببرید.

به گزارش سایت چمدان، نمایشگاه دائمی باربی در مونترال بزرگترین مجموعه موجود در سرتاسر دنیا از باربی‌ها است که می‌توانید عروسک‌هایی را با لباس سنتی اغلب کشورها، اقوام، شخصیت‌های مهم، تیپ‌های مهم و رنگ پوست‌های متفاوت ببینید.

1

باربی و دیگر هیچ

در اهمیت لباس‌های این باربی‌ها همین بس که دیزاینرهای مشهور جهان نظیر کریستین دیور، دانا کاران، آرمانی، رالف لوران، ورا وانگ، بیل بلاس، اسکار دلا رنتا، کریستین لوبوتین، زاک پوزن، کارولینا هررا و ریم آکرا طراح لباس‌های آنها بوده‌اند. باربی‌ها در دورتادور یک فضای بسیار بزرگ در ویترین‌هایی دو طبقه و گاها با دکورهایی الهام گرفته از فضاهای واقعی قرار دارند که این بسیار بر جذابیت نمایشگاه افزوده است.

2

باربی با لباس ایرانی

نکته جالب توجه در بین انواع و اقسام باربی‌ها این است که یک باربی با لباس سنتی ایرانی نیز در جمع باربی‌ها حضور دارد. تقریبا می‌توان مابه‌ازای هر نژاد و قوم و کشور و اصالتی که در جهان هست، نمونه‌ای از باربی مرتبط با آنها را در این نمایشگاه جذاب یافت.

3

فشن شوی باربی‌ها

در بخش ورودی و اصلی این نمایشگاه، دکوری وجود دارد که فضای یک شوی فشن (Catwalk) ایجاد شده و با خلاقیتی که در اجرای دکور به خرج داده شده، باربی‌ها حرکت می‌کنند و فضای واقعی چنین نمایشی را تداعی می‌کنند. تماشاگران این شوی فشن نیز فلاش‌های دوربین‌شان همواره در حال نور افشانی است و انگار که از مدل‌های متحرک عکس می‌گیرند.

نمایشگاه باربی با نام Barbie Expo در پلاک ۱۴۵۵ خیابان پیل (Peel street)، حدفاصل خیابان سن‌کاترین (Ste-Catherine) و خیابان میسونیو (de Maisonneuve) در بخش زیرزمینی شهر مونترال واقع شده است.

تصاویر زیر بخش کوچکی از زیبایی فراوانی است که می‌توانید در این نمایشگاه ببینید:

44

444

444444444444

4444444444444444444

لباس باربی موزه مونترال لباس ایرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین