کد خبر: 28336 A

بزرگترین فشن‌شو سال برگزار شد / خداحافظی آدریانا لیما با ویکتوریا سکرت

بزرگترین فشن‌شو سال برگزار شد / خداحافظی آدریانا لیما با ویکتوریا سکرت

فشن‌شو ویکتوریا سکرت 2018 در حالی برگزار شد که آدریانا لیما برای آخرین بار لباس‌های این برند را تبلیغ کرد.

ایران آرت: سجاد مالمیر: فشن‌شو ویکتوریا سکرت برای علاقه‌مندان مد در سراسر دنیا جذاب‌ترین رویداد مد به حساب می‌آید و پخش تلویزیونی آن مخاطبان بسیاری را به تماشای خود می‌نشاند. این رویداد به طور سالانه برگزار می‌شود و در قالب آن لباس‌های زنانه برند ویکتوریا سکرت به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایران آرت، شوی ویکتوریا سکرت 2018 هفته گذشته با حضور بیش از 50 سوپرمدل معروف در شهر نیویورک برگزار شد و بازتاب فراوانی در سراسر دنیا داشت، به خصوص آنکه از قبل اعلام شده بود که آدریانا لیما قرار است برای آخرین بار در شوی ویکتوریا سکرت حضور پیدا کند و این آخرین حضور او روی کت‌واک برای تبلیغ محصولات ویکتوریا سکرت خواهد بود.

آدریانا لیما که مشهورترین فرشته ویکتوریا سکرت است چندی پیش اعلام کرد که تصمیم گرفته پس از 16 سال به همکاری خود با ویکتوریا سکرت پایان بدهد تا فعالیت‌های جدیدی را در زندگی خود تجربه کند. به همین خاطر این مدل برزیلی در آخرین حضورش روی صحنه برای تبلیغ لباس‌های ویکتوریا سکرت احساسی شد و در حالیکه حاضرین در سالن در حال تشویق او بودند، با چشمانی اشک‌بار از صحنه خارج شد.

سوپرمدل برزیلی پس از آخرین حضورش در شوی ویکتوریا سکرت، ویدئویی از لحظه احساسی شدن خود به اشتراک گذاشت و نوشت: "ممنون بابت نشان دادن من به جهان. شما نه تنها به من بال دادید بلکه نحوه پرواز را هم به من آموختید"

اما فشن‌شو ویکتوریا سکرت به جز نمایش آدریانا لیما لحظات هیجان‌انگیز دیگری نیز داشت. جی‌جی حدید، سوپر مدل آمریکایی که در حال حاضر معروف‌ترین مانکن جهان محسوب می‌شود، همچون سایر رویدادهای مهم سال 2018 در این رویداد نیز حضور داشت. حدید بر خلاف سایر مانکن‌ها که هر کدام یک‌بار روی صحنه حاضر شدند، با دو لباس متفاوت روی کت‌واک حاضر شد و چشم‌ها را به خود خیره کرد.

همچنین مدل‌های معروف دیگری همچون بلا حدید، کندال جنر، سارا سامپایو، وینی هارلو، استلا مکسول، تیلور هیل، بهاتی پرینسلو، لیو ون، مارتا هانت،السا هاسک، ژوزفین اسکرایور و باربارا پالوین نیز در فشن‌شو ویکتوریا سکرت حضور داشتند.

پخش رسمی تلویزیونی مراسم ویکتوریا سکرت 2018 در ماه دسامبر خواهد بود اما این رویداد به جهت اهمیتش با دوربین‌های مختلف ضبط شده و ویدئوی آن در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در ادامه عکس‌هایی از بک‌استیج فشن‌شو ویکتوریا سکرت 2018 مشاهده خواهید کرد؛ جایی که میک‌آپ آرتیست‌ها مشغول آماده کردن مدل‌ها هستند و مدل‌ها سعی می‌کنند با گرفتن عکس سلفی و یا شوخی با یکدیگر، روحیه خودشان را برای حضور روی صحنه مد حفظ کنند.

 

کندال جنر جی جی حدید بلا حدید آدریانا لیما تیلور هیل ویکتوریا سکرت سارا سامپایو وینی هارلو استلا مکسول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین