کد خبر: 27729 A

فشن‌شو مشترک موسکینو و H&M / استایل جدید مانکن‌های معروف را ببینید

فشن‌شو مشترک موسکینو و H&M / استایل جدید مانکن‌های معروف را ببینید

یکی از بزرگترین رویدادهای مد سال با همکاری دو برند موسکینو و H&M برگزار شد.

ایران آرت: سجاد مالمیر: روز پنج‌شنبه 25 اکتبر (سوم مهرماه) فشن‌شو مشترک برندهای موسکینو و H&M با حضور چهره‌های مشهور دنیای مد در نیویورک برگزار شد و از لباس‌هایی که جرمی اسکات طراحی کرده است رونمایی شد.

همکاری جرمی اسکات با دو برند موسکینو و H&M از ماه آوریل سال جاری آغاز شد و از همان زمان اعلام شد که در ماه اکتبر قرار است یکی از بزرگترین شوهای سال برگزار شود که این اتفاق روز پنج‌شنبه رخ داد.

در این فشن‌شو بسیاری از ستاره‌های دنیای مد از جمله جی‌جی، بلا و انوار حدید، نائومی کمپبل، کندیس سوانپول، پاریس جکسون و بی‌بی رکسا حضور داشتند و به‌عنوان مدل روی صحنه رژه رفتند.

شوی مشترک موسکینو و H&M با رژه جی‌جی حدید آغاز شد و این سوپرمدل با لباس مشکی و زنجیر طلایی‌اش وارد صحنه شد. صحنه این شو، حس خیابان‌های نیویورک با ساختمان‌های بلند و بیلبوردهای تبلیغاتی را به مخاطبان منتقل می‌کرد.

چهره‌های مشهوری همچون یولاندا حدید (سوپرمدل سابق و مادر جی‌جی و بلا حدید)، مارک جیکوبز، طراح لباس و سوفی جوهانسن، مشاور خلاقیت H&M از جمله کسانی بودند که از نزدیک این فشن‌شو را نظاره کردند.

جرمی اسکات که با چنین همکاری‌هایی بیگانه نیست و پیشتر با برند آدیداس نیز چنین تجربه‌ای را رقم زده است، درباره همکاری‌اش با برند H&M گفت: زمانی که با من تماس گرفته شد تا با برند H&M برای طراحی کالکشن‌های امسال همکاری داشته باشم، بسیار خوشحال و هیجان‌زده بودم. بسیار خوشحالم که طرح‌های من با دو نام تجاری موسکینو و H&M قرار است به تولید انبوه برسد.

این طراح در مجموعه جدیدش علاقه زیاد خود به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای را نمایان کرده است و از سویی دنیم‌های سنگ‌شور شده، خزهای رنگی و طرح‌های فانتزی میکی‌ماوس و دانلد داک نیز به وفور در طراحی‌های او دیده می‌شود.

او ماه گذشته لباس‌های ویژه بهار 2019 خود را در هفته مد نیویورک عرضه کرد که در پایان خودش نیز به‌عنوان مد به روی صحنه شو آمد و یک پیام سیاسی را علیه دونالد ترامپ منتقل کرد.

پیش‌بینی می‌شود لباس‌های جرمی اسکات بین 25 تا 300 پوند قیمت داشته باشند که به نسبت لباس‌های طراحی شده او که سال‌ گذشته توسط برند آدیداس عرضه شد، قیمت‌ها معقول‌تر و متعادل‌‌تر است.

عرضه این محصولات با لوگوی دو برند موسکینو و H&M به فروش بالای این محصولات کمک خواهد کرد.

موسکینو یک شرکت کالای لوکس ایتالیایی است که در زمینه طراحی مد، تولید کفش و محصولات چرمی، همچنین جواهر، عطر و ساعت فعالیت می‌کند.

H&M نیز یک شرکت سوئدی و چندملیتی خرده‌فروشی لباس است که به دلیل ارائه محصولات فست-فشن در بازار پوشاک مردان، زنان، نوجوانان و کودکان شناخته شده است.

پاریس جکسون جی جی حدید بلا حدید نائومی کمپبل بی بی رکسا کندیس سوانپوئل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین