کد خبر: 2669 A

ترفندهای سلبریتی‌ها برای زیبایی مو

ایران آرت: استفاده مداوم از سشوار و وسایل آرایشی و بهداشتی روی موها می تواند تاثیر مخربی بر سلامت آنها داشته باشد اما سلبریتی ها چگونه با وجود استفاده از رنگ های آرایشی و … هنوز موهایی زیبا دارند؟ با ما همراه باشید.

– Jaime King

او معتقد است بزرگترین اشتباهی که اغلب ما در ارتباط با موهایمان می کنیم این است که هر روز موهایمان را می شوییم او هفته ای یک یا دو بار موهایش را می شوید و معتقد است یکی از دلایل زیبایی موهایش این است که از کودکی از آنها به خوبی مراقبت می کرده زیرا شست و شوی زیاد چربی مورد نیاز مو را از بین می برد.

– Cipriana Quann

او علاقه زیادی به استفاده از روغن های طبیعی مثل روغن نارگیل دارد به همین دلیل خیلی کم به سراغ محصولات بهداشتی و آرایشی می رود و به دلیل آنکه همیشه موهایش در هم گره می خورد شب ها از روغن نارگیل استفاده کرده و با یک پارچه ابریشمی آن ها را می بندد.

– Olivia Cuplo

او پیشنهاد می کند که به جای بستن موها آن ها را پشت گوش قرار دهید تا صاف تر بماند و در طول روز در هم پیچیده نشود.

– Erin Heatherton

او معتقد است با توجه به کارش که در حوزه مدلینگ است موهایش همیشه در معرض آفتاب است و به همین دلیل سعی می کند همیشه آنها را به کمک روغن های طبیعی و نوشیدن آب هیدراته نگه دارد.

– Kendall Jener

او معتقد است که به دلیل آنکه موهایش اغلب صاف و به هم چسبیده است سعی می کند شب ها با موهای خیس بخوابد که صبح موهایش حجم بیشتری پیدا کند .

– Priyanka Chopra

او پیشنهاد می کند که بهترین نرم کننده برای موها روغن نارگیل است و بهتر است آن را پیش از استفاده گرم کنید و روی موها و پوست سرتان ماساژ دهید و اجازه دهید یک ساعت در همین حالت بماند سپس با شامپو بشویید این کار را بهتر است یک بار در هفته انجام دهید تا نتیجه را زودتر ببینید.

 

پوست زیبایی سلامت مو ndash
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین