کد خبر: 26564 A

رازهای شیک‌پوشی همسر جرج کلونی / عکس‌ها

رازهای شیک‌پوشی همسر جرج کلونی / عکس‌ها

امل کلونی علاوه‌بر این که یک وکیل سطح بالا، استاد دانشگاه و یک انسان موفق و خیر است، یک ستاره مد نیز هست.

ایران آرت: امل کلونی از چهره‌های شناخته شده این روزهای دنیای مد و زیبایی است که اگرچه در دنیای وکالت و حقوق بین الملل یک چهره شناخته شده بود اما به خاطر ازدواج با جرج کلونی ستاره سینمای هالیوود به شهرتی جهانی رسیده است و استایل و ظاهر او همیشه در کمین دوربین‌های پاپاراتزی‌ها و خبرنگاران و عکاسان فرش قرمز است. امل کلونی استایلی ساده و باشکوه دارد که با اندام کشیده و باریک و چهره شرقی او کاملا هماهنگ است. امل کلونی که اصالتا لبنانی و مقیم انگلستان است در کشورهای آمریکا و انگلستان فعالیت می‌کند. به گزارش مجله قرمز، در این مطلب به بیوگرافی امل کلونی نگاهی خواهیم داشت و رازهای شیک پوشی او را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چطور می‌توان مانند همسر جرج کلونی لباس پوشید.

استایل امل کلونی

3125236-amal-clooney-enceinte-quitte-son-hotel-950x0-3

امل کلونی علاوه بر این که یک وکیل سطح بالا، استاد دانشگاه و یک انسان موفق و خیَر است یک ستاره مد نیز هست، استایل جذاب و زیبای او در سال‌های اخیر توجه و تحسین همه را جلب کرده و خیلی‌ها دوست دارند مانند امل کلونی لباس بپوشند. اما چطور می‌توان این کار را انجام داد؟ تیپ‌های امل کلونی قابل کپی کردن هستند و او رازهای ساده و مشخصی برای شیک پوشی دارد. هرچند اندام باریک و متناسب و چهره و موهای زیبای امل کلونی نیز در این شیک پوشی بی تاثیر نبوده است اما هر کسی می‌تواند با کمی خوش سلیقگی و رعایت چند نکته مانند امل کلونی لباس بپوشد.

لباس‌های اورسایز شیک

2

 افرادی که مثل امل کلونی لاغر و کشیده هستند معمولا سراغ لباس‌های اورسایز نمی‌روند چون تصور می‌کنند این لباس‌ها آن‌ها را لاغرتر نشان می‌دهد. اما تیپ‌های جذاب امل در لباس‌هایی مثل و یا این مانتوی آستین کوتاه کرم رنگ نشان می‌دهد که لباس‌های اورسایز می‌توانند برای افراد لاغر هم مناسب باشند به شرطی که در انتخاب رنگ آن‌ها دقت به خرج دهید. لباس‌هایی که رنگ تیره دارند اگر گشاد هم باشند شما را نامرئی خواهند کرد! اما اگر سراغ رنگ‌های روشن مثل آبی و کرم و … بروید استایلی زیبا خواهید داشت.

بلوز تنگ با شلوار دمپا گشاد

بلوز شلوار

 نکته مهمی که باید درباره استایل امل کلونی بدانید این است که او عاشق شلوارهای دمپاگشاد است. این شلوارها با کفش پاشنه بلند ترکیبی عالی می‌سازند و به راحتی قد شما را چندین سانتی‌متر بلندتر نشان می‌دهند. او حتی این شلوارها را از نوع طرح‌دار انتخاب می‌کند تا پاهای لاغرش را کمی پرتر نشان دهد. ترکیب شلوار دمپاگشاد با بلوز تنگ از ترکیب‌هایی است که به همه می‌آید و باعث می‌شود که اندام شما متناسب‌تر و قد شما بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسد.

تیشرت با دامن دکمه دار

تیشرت با دامن دکمه دار

امل یک اصل مهم را در شیک پوشی رعایت می‌کند و آن این است که در مهمانی‌ها و مراسم شبانه لباس‌های رنگی یا طرح‌دار می‌پوشد اما در موقعیت‌های روزمره و جدی لباس‌های ساده تیره و خنثی به تن می‌کند. این روش به او امکان می‌دهد که تیپ‌های متنوع‌تر و جذاب‌تری داشته باشد بدون آن که اصول شیک پوشی را قربانی کند. ترکیب این تیشرت مشکی با دامن سفید دکمه دار نیز بر همین اساس انتخاب شده که برای موقعیت کاملا مناسب است و به اندازه تیپ سرتاپا مشکی خسته کننده نیست.

ژاکت با شلوار چهارخانه

ژاکت با شلوار چارخونه

 همان طور که گفتیم امل پاهای لاغری دارد و به همین دلیل پوشیدن شلوارهای طرح‌دار را ترجیح می‌دهد. اما شلوارهایی که او انتخاب می‌کند با وجود طرح‌دار بودن بسیار شیک هستند و با لباس‌هایی ترکیب شده‌اند که به شیک بودن شلوار اضافه می‌کند مثل این شلوار چهارخانه سیاه و سفید که با کفش پاشنه بلند کلاسیک و یک ژاکت بافتنی مشکی ترکیب شده  و استایلی سطح بالا اما راحت و عالی برای وی به وجود آورده است.

طرح پلنگی

طرح پلنگی

امل کلونی به پوشیدن لباس‌های طرح‌دار و رنگ روشن علاقه خاصی دارد و این لباس‌ها را طوری انتخاب و ترکیب می‌کند که با موقعیت و استایل شخصی او هماهنگ باشند. طرح پلنگی هم از طرح‌های مورد علاقه امل است اما او آن را طوری می‌پوشد که از سادگی و ظرافت استایلش چیزی کم نشود. یک لباس راسته پلنگی که روی آن یک پالتوی اورسایز آبی پوشیده شده است ترکیبی غیرمنتظره اما ساده و چشم نواز به وجود آورده که هر کسی می‌تواند از آن ایده بگیرد.

ست کردن رنگ‌ها

ست کردن رنگها

 امل به ست کردن رنگ‌ها هم علاقه دارد اما این کار را در حد معقول و منطقی انجام می‌دهد و خود را بیش از حد درگیر ست کردن رنگ نمی‌کند. او از این ترفند برای متعادل کردن لباس‌هایش استفاده می‌کند تا لباس‌هایش بیش از حد توی چشم نباشند و استایل او یکدست و متحد به نظر برسد. مثلا ترکیب یک شلوار چهارخانه قهوه‌ای با بلوز مشکی و یک پالتوی چرم قهوه‌ای روی آن ترکیبی ملایم و کلاسیک است که برای همه مناسب است.

استفاده از رنگ‌های شاد در لباس‌های رسمی

رنگهای شاد در لباسهای رسمی

امل یک زن فعال و سخت کوش است که دائما در دادگاه‌ها و موقعیت‌های رسمی حضور دارد اما این کارها باعث نمی‌شود که او استایلی تکراری و خسته کننده داشته باشد. راز او در اضافه کردن رنگ به تیپ‌های رسمی است مثلا لباس قرمزی که همراه با یک پالتوی شتری شیک و خوش دوخت پوشیده شده از رازهای شیک پوشی امل کلونی است.

امل کلونی جرج کلونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین