کد خبر: 25839 A

خانم مجری سفیر پوشاک پاییزی شد / عکس

خانم مجری سفیر پوشاک پاییزی شد / عکس

هالی ویلوبای، مجری و مدل انگلیسی به‌عنوان چهره و سفیر تازه برنده "ام اند اس" در دنیای مد برگزیده و معرفی شد.

ایران آرت: شرکت مارک اند اسپنسر که با نام اختصاری ام اند اس در دنیای مد شناخته می‌شود، اعلام کرد ویلوبای 37 ساله را برای کمپین مدلینگ خود در دنیای پوشاک برگزیده است.

به گزارش ایران آرت، مجری برنامه‌های «امروز صبح» و «من یک سلبریتی هستم...» تلویزیون انگلستان در نقش تازه خود به عنوان سفیر ام اند اس یک مجموعه از «بایدها»ی پوشیدنی برای فصل پاییز به سلیقه خودش انتخاب کرده که از حدود دو هفته دیگر یعنی 27 سپتامبر به بازار عرضه می‌شود.

انتخاب این مجری جوان و زیبارو به سمت سفیر تازه بخشی از برنامه مدیران مارک اند اسپنسر برای ایجاد یک دگرگونی اساسی در پوشاک زنانه و در دسترس‌تر کردن این بخش است.

holly-willoughby-100918

حوزه پوشاک ام اند اس از مدت‌ها پیش در سراشیبی سقوط قرار گرفته و انتظار می‌رود بیش از 100 فروشگاه آن در چهار سال آینده تعطیل شود. ضمن اینکه هفت فروشگاه ام اند اس هم در آینده نزدیک کرکره‌ها را پایین می‌کشند تا هزینه‌های شرکت تا سه سال دیگر 350 میلیون پوند کاهش یابد.

در شرایطی که برند جان لوییس از چهره‌ای جهانی چون التون جان برای آگهی‌های تبلیغاتی کریسمس 2019 استفاده کرده، حضور ویلوبای جوان در اردوگاه ام اند اس می‌تواند از بعد خبری برای این شرکت ارزش افزوده داشته باشد.

او با داشتن حدود چهار میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام پیش از این توانایی خود را در معرفی لباس و زیورآلات و افزایش فروش به رخ کشیده و مدیران ام اند اس امیدوارند برای حوزه پوشاک آنها هم اتفاقی مشابه بیفتد.

مجری زن خانم مجری پوشاک برند ام اند اس هالی ویلوبای
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین