کد خبر: 25714 A

آن هاتاوی، پریانکا چوپرا و تیلور هیل در هفته مد نیویورک / عکس‌ها

آن هاتاوی، پریانکا چوپرا و تیلور هیل در هفته مد نیویورک / عکس‌ها

پنجاهمین سالگرد تأسیس برند رالف لورن با حضور ستاره‌ها جشن گرفته شد.

ایران آرت: روز گذشته در ایران آرت خواندید که فشن‌شو کالکشن پاییز 2018 رالف لورن در هفته مد نیویورک با استقبال همراه شد و بسیاری از ستاره‌های دنیای مد و هنر در این فشن‌شو حضور داشتند. اکنون عکس‌هایی از حضور ستاره‌ها در این رویداد منتشر شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد. 

به گزارش ایران آرت، فشن‌شو رالف لورن با پنجاهمین سالگرد تأسیس برند این طراح مشهور همزمان شد که به همین خاطر جشن ویژه‌ای با حضور خود لورن و طراحان مشهوری همچون کالوین کلاین، ریکی آن لورن، دونا کارن و تامی هیلفیگر در حاشیه هفته مد نیویورک گرفته شد و بسیاری از هنرمندان هالیوودی نیز در این جشن حضور پیدا کردند.

جشن پنجاه سالگی رالف لورن بسیار باشکوه برگزار شد. همه چهره‌های حاضر در این مراسم منتظر حضور لورن بودند که این طراح مشهور 78 ساله پس از مدتی از پله‌ها پایین آمدند و چهره‌ها گرد او آمدند و تشویقش کردند. لورن وقتی به پایین پله‌ها رسید، پس از تشکر از مهمانان، آنها را به صرف شام دعوت کرد.

ralph-lauren-50th-anniversary

این مراسم پس از به نمایش گذاشتن مجموعه پاییزی رالف لورن برگزار شد. رالف لورن در مجموعه جدیدش، لباس‌هایی را با الهام از استایل‌های به‌یادماندنی برندش مثل جین‌های مدرن، تی‌شرت‌های خاص، پارچه‌های کشمیر، شلوارها و دامن‌های متفاوت و کت و پالتوهای جذاب طراحی کرده است.

فشن‌شو رالف لورن تاکنون بیش از هر شوی دیگری در هفته مد نیویورک مورد توجه قرار گرفته است که البته حضور پرشور سلبریتی‌ها در این فشن‌شو هم در دیده شدنش تأثیرگذار بوده است.

آن هاتاوی، کانیه وست، بلیک لایولی، پریانکا چوپرا، جو جوناس، تیلور هیل، ماریا شاراپووا، مارتا استوارت، الیزابت برکلی و... از جمله مهمانان ویژه فشن‌شو لباس‌های پاییزی و جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس برند رالف لورن در هفته مد نیویورک بودند.

هفته مد نیویورک از 6 سپتامبر آغاز شده و تا 14 سپتامبر (23 شهریور) ادامه دارد.


فشن شو آن هاتاوی پریانکا چوپرا تیلور هیل کانیه وست هفته مد نیویورک رالف لورن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین