کد خبر: 25641 A

لباس‌های عجیب و شعار سیاسی در هفته مد نیویورک / عکس‌ها

لباس‌های عجیب و شعار سیاسی در هفته مد نیویورک / عکس‌ها

طراح مشهور آمریکایی مجموعه جدیدش را با یک شعار سیاسی به نمایش گذاشت.

ایران آرت: در روز نخست هفته مد نیویورک، جرمی اسکات از مجموعه جدیدش رونمایی کرد. او که معمولاً با برند ماسچینو فعالیت می‌کند این‌بار محصولاتش را با نام برند شخصی خودش عرضه کرد.

به گزارش ایران آرت، مجموعه بهار 2019 جرمی اسکات در حالی در هفته مد نیویورک نمایش داده شد که این طراح در پایان نمایش با یک شعار سیاس به صحنه آمد و همه را شگفت‌زده کرد. 

بیش از 60 مانکن مرد و زن در فشن‌شوی جرمی اسکات حضور داشتند و خود این طراح آخرین نفری بود که به‌عنوان مدل جلوی مخاطبان و دوربین‌ها ظاهر شد و با شعاری که روی تی‌شرتش نوشته بود، نمایش لباس‌هایش را تحت تأثیر قرار داد. جرمی اسکات روی لباسش نوشته بود: "به سناتور خود بگویید به کاوانا "نه" بگوید".

برت کاوانا سیاستمدار محافظه‌کاری است که به تازگی از سوی ترامپ به‌عنوان نامزد عضویت در دیوان عالی آمریکا معرفی شده است.

_SCO1051

انتخاب کاوانا باعث به وجود آمدن انتقاد‌هایی از سوی دموکرات‌ها و همچنین برخی رسانه‌ها شده و در این روزها معترضان از هر فرصتی برای نشان دادن مخالفتشان با این گزینه استفاده می‌کنند. اغلب معترضان به به مواضع کاوانا در قبال زنان اعتراض کرده و او را "ضد زن" می‌خوانند.

جدا از موضوع سیاسی مجموعه بهار 2019 جرمی اسکات، لباس‌های خلاقانه و بعضاً عجیب این طراح با استقبال مواجه شده است. جرمی اسکات در این مجموعه چند لباس رنگارنگ نیز با الهام از خاطرات و کمد لباس جوانی خودش طراحی کرده است. 


_SCO0165

_SCO0365

_SCO0243

_SCO0139

_SCO0791

_SCO0709

مدل مانکن طراح لباس هفته مد نیویورک هفته مد استرالیا جرمی اسکات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین