کد خبر: 25443 A

لباس‌های گلدار خاص برای خانم‌های شیک‌پوش / عکس‌ها

لباس‌های گلدار خاص برای خانم‌های شیک‌پوش / عکس‌ها

لباس‌های گلدار و گلدوزی شده از بهترین انتخاب‌ها برای پوشیدن در فصل‌های پاییز و زمستان است.

ایران آرت: لباس‌های گلدوزی شده و لباس‌های گلدار از محبوب‌ترین مدل‌ها در میان لباس‌های زنانه هستند اما بیشتر اوقات، خانم‌ها از پوشیدن این نوع لباس‌ها اجتناب می کنند چون تصور می‌کنند لباس‌های گلدوزی شده و گلدار طرح‌های شلوغ و توی چشمی دارند و در هر موقعیتی نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اما لباس‌های گلدوزی شده و همچنین لباس‌های گلدار زنانه در حال حاضر جزو ترندهای محبوب فصل‌های اخیر بوده‌اند و برای کسانی که می‌خواهند به روز باشند بهترین گزینه هستند.

به گزارش مجله قرمز، راه‌های مختلفی برای استفاده از آن‌ها در لباس‌های روزمره، مجلسی و حتی رسمی و محیط کار هم وجود دارد که ما در این مطلب به معرفی جدیدترین لباس‌های گلدوزی شده و گلدار زنانه برای فصل پاییز و زمستان امسال خواهیم پرداخت و به شما خواهیم گفت با سبک و سلیقه‌ای که دارید چطور این لباس‌ها را بپوشید.


کت کوتاه مخمل گلدوزی شده

1

ما بیشتر اوقات لباس‌های اصلی خود را از انواع ساده و معمولی انتخاب می کنیم مثل یک مانتوی کتان ساده و یک شلوار جین آبی. اما یک لباس رویی به عنوان بخش سوم، می‌تواند این استایل را از سادگی و خسته کنندگی خارج کند به شرطی که از مدل و رنگی مناسب انتخاب شود. یک کت کوتاه از جنس مخمل مشکی که روی آن گلدوزی‌های زیبایی انجام شده است هم ترکیب رنگی زیبایی دارد و هم با بقیه لباس‌های شما هماهنگی کاملی خواهد داشت. اضافه کردن چنین کتی روی لباس‌های اصلی، بهترین راه برای استفاده از لباس‌های گلدوزی شده در استایل روزمره است بدون آن که ترکیب لباس‌های شما شلوغ و توی چشم باشد.

 

دامن راسته گلدوزی شده

2

یک راه دیگر برای استفاده از لباس‌های گلدوزی شده در استایل این است که سراغ دامن گلدوزی شده بروید. دامن‌ها راسته با گلدوزی و قلاب دوزی زیبایی خاصی دارند و در کنار بلوز و کفش ساده شما جلوه خاصی پیدا می‌کنند. این ترکیب می‌تواند بهترین گزینه برای استایل مجلسی و نیمه رسمی شما باشد مثلا یک دامن راسته با گلدوزی‌های رنگارنگ در کنار یک بلوز سفید ساده و یک جفت نیم بوت ساده و زیبا به همراه اکسسوری‌های ساده انتخابی عالی برای مهمانی‌ها است و باعث می‌شود دامن زیبای شما به عنوان نقطه کانونی استایل شما بدرخشد.

 

سوئیشرت گلدوزی شده

3

لباس‌های گلدوزی شده لزوما نباید استایلی خانمانه و مجلسی داشته باشند بلکه لباس‌های راحتی و اسپورتی هم گاهی گلدوزی می‌شوند و همین لباس‌های راحتی و اسپورتی گلدوزی شده جزو ترندهای محبوب فصل‌های اخیر بوده‌اند. پس اگر می‌خواهید مد روز باشید می‌توانید یک لباس راحتی مثل سوئیشرت گلدوزی شده برای خودتان تهیه کنید و بقیه لباس‌های خود را با آن هماهنگ کنید مثلا سعی کنید رنگ لباس‌ها را با رنگ طرح و نقشی که روی گلدوزی لباس وجود دارد هماهنگ کنید تا ترکیب لباس‌های شما نه خیلی ساده باشد و نه خیلی شلوغ و رنگارنگ.

 

لباس توری گلدوزی شده

4

لباس‌های توری بلند و زیبا زمینه مناسبی برای استفاده از گلدوزی در لباس‌ها را فراهم می‌کنند و چنین لباسی قطعا یک انتخاب عالی برای مهمانی‌ها و مجالس است. خوشبختانه پارچه‌های توری گلدوزی شده و گیپور و پارچه‌هایی از این دست این روزها مد روز و پرطرفدار هستند و شما می‌توانید آن‌ها را در رنگ و طرح دلخواه خود تهیه کرده و برای دوخت لباس مجلسی به کار ببرید. در صورت استفاده از این مدل‌های لباس مجلسی سعی کنید بقیه لباس‌های خود را ساده‌تر انتخاب کنید مثلا کفش پاشنه بلند نپوشید، آرایش اکسسوری‌های ساده داشته باشید و مدل موی خود را نیز ترجیحا باز و ساده انتخاب کنید.

 

اکسسوری به جای لباس‌های گلدوزی شده

5

لباس‌های گلدوزی شده برای همه مناسب نیستند و بیشتر افراد جسارت استفاده از این مدل لباس‌ها را ندارند. اما این به معنای آن نیست که شما نمی‌توانید از لباس‌های گلدوزی شده استفاده کنید. هنوز هم راه‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان گلدوزی را به لباس‌های روزمره وارد کرد. اکسسوری‌های گلدوزی شده مثل کیف گلدوزی شده، کفش و بوت گلدوزی شده و حتی دستکش و اکسسوری مو می‌تواند یک جایگزین عالی برای لباس‌های گلدوزی شده باشد و به تدریج جسارت شما را برای استفاده از این لباس‌ها افزایش دهد. البته در صورت استفاده از این نوع اکسسوری‌ها بهتر است لباس‌های ساده و بدون طرح انتخاب کنید.

 

شلوار جین گلدوزی شده

6

شلوارهای جین گلدوزی شده در چند فصل اخیر بسیار پرطرفدار بوده‌اند و به نظر می‌رسد که در این فصل هم شاهد محبوبیت آن‌ها باشیم. همان طور که گفتیم گلدوزی روی لباس‌های  روزمره و ورزشی جزو ترندهای جدیدی است که می‌تواند باعث به روز شدن استایل شما شود و حالتی خانمانه و ظریف به لباس‌های روزمره و اسپورت بدهد. به همین دلیل است که می‌توان چنین شلوار جینی را با یک بلوز چین دار مجلسی پوشید و یک استایل نیمه مجلسی عالی و مد روز برای مهمانی‌ها داشت در حالی که این کار با یک شلوار جین معمولی چندان ساده نیست.

 

لباس چپ راستی گلدار

7

لباس‌های گلدار همیشه محبوب هستند و محبوب خواهند بود و هیچ زمانی نمی‌توان گفت که طرح گلدار از مد افتاده و یا قدیمی شده است و شما هم اگر فکر می‌کنید لباس گلدار به شما نمی‌آید احتمالا طرح مناسبی را انتخاب نکرده‌اید. اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید از سر تا پا لباس‌های گلدار بپوشید لباس مدل چپ راستی بهترین گزینه برای این کار است چون این لباس به همه می‌آید و بدون این که تیپ شما را شلوغ و نامرتب کند و یا شما را چاق نشان دهد طرح گلدار را به استایل شما اضافه خواهد کرد.

 

کت و دامن مشکی گلدار

8

طرح گلدار همیشه هم نباید پر از رنگ‌های شاد و تند باشد. گاهی یک لباس با طرح گلدار  می‌تواند تنها شامل دو رنگ ساده و ملایم مثل مشکی و خاکستری باشد. چنین لباسی بدون آن که تیپ شما را رنگارنگ و شلوغ کند به آن طرح و عمق می‌دهد. پس دفعه بعدی که می‌خواهید یک لباس مجلسی موقر مثل کت و دامن برای خودتان تهیه کنید که کسل کننده و تکراری هم نباشد سراغ یک پارچه مشکی با طرح ملایم و گلدار بروید.
 

اکسسوری‌های گلدار

9

همان طور که در مورد اکسسوری‌ها و لباس‌های گلدوزی شده بیان شد اگر به پوشیدن چنین لباس‌هایی عادت ندارید می‌توانید از اکسسوری‌های گلدار مثل کیف و کفش شروع کنید. یک کیف با طرح گلدار و یا یک کفش و حتی کمربند و دستبند چرم گلدار و طرح‌دار گامی مهم برای ایجاد تنوع و زیبایی در استایل است و این اکسسوری‌ها را به راحتی می‌توان در هر موقعیتی حتی در محیط کار هم استفاده کرد.

 

بلوز و شلوار گلدار

10

یکی از لباس‌هایی که کمتر کسی به آن اهمیت می‌دهد بلوز و شلوار یا همان پیژامه است. اما از چند فصل قبل، پیژامه‌ها به لباس‌های مهمی تبدیل شدند و حتی در بیرون از منزل هم از آن‌ها استفاده می‌شود. با در نظر داشتن این نکته می‌توان گفت که پیژامه‌های گلدار از پارچه‌های گران قیمت مثل ابریشم و حریر می‌توانند گزینه جذاب و غیر منتظره‌ای برای استفاده در موقعیت‌های مناسب مثل مهمانی های خودمانی و… باشند.

 

لباس‌های گلدار برای خانم‌های مد روز

11

حقیقت این است که به تعداد همه انسان‌ها، راه برای پوشیدن لباس‌های گلدار وجود دارد و همه این روش‌ها می‌توانند جذاب و جالب باشند اما یکی از جدیدترین و مد روزترین روش‌ها برای پوشیدن لباس‌های گلدار، استفاده از لباس‌های طرح‌دار تکرنگ است. در این لباس‌ها، طرح لباس به صورت نقش برجسته روی آن شکل گرفته و بافتی جذاب و چشمگیر ایجاد می‌کند بدون آن که باعث شلوغ شدن و چندرنگ شدن استایل شما شود.

لباس لباس گلدار پاییز لباس گلدوزی شده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین