کد خبر: 2544 A

شقایق فراهانی: شوی لباس که نیست، جشنواره است!

شقایق فراهانی: شوی لباس که نیست، جشنواره است!

فراهانی با اشاره به اینکه همیشه از ساده پوشی استقبال می کند، گفت: جشنواره ها جایگاه مناسبی برای نشان دادن طراحی لباس نیست.

ایران‌آرت: فراهانی با اشاره به اینکه همیشه از ساده پوشی استقبال می کند، گفت: جشنواره ها جایگاه مناسبی برای نشان دادن طراحی لباس نیست.

به گزارش پارس نیوز، شقایق فراهانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت: تصور می کنم جشنوارهها جایگاه مناسبی برای نشان دادن طراحی های خاص برای لباس ها نیستند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من این طراحی ها به لحاظ دیداری فضای مناسبی را ایجاد نمی کنند.

شقایق فراهانی

فراهانی تصریح کرد: تصور می کنم بهتر است لباس پوشیدن هر فردی بیانگر منش و شخصیت او باشد نه اینکه صرفا از لباس های طراحی شده بدون هیچ تفکر استفاده کند.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در چنین حالتی احترام افراد حفظ می شود و انسان ها ابزار خنده و مضحکه دیگران قرار نمی گیرند.

بازیگر فیلم سینمایی "چراغ های ناتمام" یادآور شد: برای من همیشه ساده پوشی و شیک پوشی در اولویت بوده است و چقدر خوب می شود که اگر طراحان لباس بتوانند لباس های مناسب را طراحی کنند که ما هم از آن ها استفاده کنیم.

شقایق فراهانی

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که لباس های خوبی طراحی شود من هم از پوشیدن آن ها استقبال می کنم.

گفتنی است، شقایق فراهانی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به عنوان پرکارترین بانوی بازیگر حضور داشت و از او فیلم هایی مانند "چراغ های ناتمام" و "دعوت نامه" اکران شد.

 

 

 

شقایق فراهانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین