کد خبر: 25247 A

ببینید: بهترین‌های ست‌ لباس‌ زنانه برای فصل پاییز

ببینید: بهترین‌های ست‌ لباس‌ زنانه برای فصل پاییز

در این مطلب 12 ست لباس زنانه پاییزی مطابق با سلیقه متولدین هر ماه معرفی شده است.

ایران آرت: با نزدیک‌ شدن به شروع فصل پاییز، دیگر همه به دنبال خرید لباس‌های پاییزی هستند تا در متفاوت‌ترین فصل سال، شیک و باوقار به نظر برسند. سایت شوآنا بهترین‌های ست لباس‌ زنانه پاییزی را مطابق با سلیقه متولدین ماه‌های مختلف سال پیشنهاد کرده که در ادامه می‌توانید این مطلب را از ایران آرت بخوانید و ست‌های پیشنهادی را ببینید. 


فروردین

1

جوراب‌های توری برای افراد این ماه بسیار مناسب هستند. اگر احساس خجالت می‌کنید می‌توانید یک لباس چین‌دار هم بپوشید یا یک دامن کوتاه چرم وقتی‌که می‌خواهید ظاهر جذاب و دست‌نیافتنی داشته باشید یا حتی می‌توانید یک لباس قدیمی خزدار نیز بپوشید.

 

اردیبهشت

2

بازگشتی به تواضع؟ حس رمانتیک قدیمی که در شما وجود دارد، سکان سقوط را وقتی مشتری در خانه هفتم ارتباطی شما شناور می‌شود، به عهده می‌گیرد. لباس زنانه دارای یقه ویکتوریایی را به تن کنید. در آیین‌های معاشقه واقعی نباید عجله کرد. درعین‌حال، از جذابیت یقه بلندتان برای جلب‌توجهات به گردنتان استفاده کنید. چشم‌ها، پنجره‌های روح هستند. حرکتی در توری شفافی که به تن دارید ایجاد کنید.

 

خرداد

3

آماده، تنظیم، احیا. با قرار گرفتن منطقه امنتان در وضعیت آشفته، شما وضعیتی منظم و باثبات در تناسب‌اندام خواهید داشت. در مسیر کت‌دامن‌های مجلسی با پولک کارشده روی ان قرار بگیرید. ظاهرتان را از باشگاه پیلاتس به مهمانی‌ها ببرید و این کار را با پوشیدن کفش پاشنه ۲۰ سانتی بجای کتانی ورزشی انجام دهید.

 

تیر

4

آیا برای برداشت نما بسته خود آماده‌اید؟ سیاره‌های مربوط به فصل پاییز شما را مستقیماً به روی صحنه می‌برند. بله، همه توجهات به شما جلب خواهد شد. اما زمانی می‌تواند عقل از سرشان بپرانید که خوب روی ظاهرتان کار کنید. اعتمادبه‌نفستان را با رنگ قدرتمند پاییز بالا ببرید: قرمز. سوئیشرتی را با دامن نیمه بلند به تن کنید. این راهی جدید برای جلب‌توجه افراد می‌تواند باشد.

 

مرداد

5

غریزه‌هایتان فعال شدند. شما در لانه شیر خودتان در فصل پاییز، آرام‌ترین حس را دارید. یکی شدن با کاناپه‌تان اصلاً به آن بی‌نظیری که فکر می‌کنید نیست… نه وقتی طراحانی ایستاده‌اند و مانتوی شنلی گل‌داری را که تا بالای زانو می‌آید برایتان طراحی کرده‌اند.

 

شهریور

6

ستاره‌های فصل پاییز، فرش قرمز را برای شما به‌عنوان خورشید ماجرا پهن کرده‌اند. مسائل اساسی را دست‌کم گرفته‌اید؟ نه، متشکرم. تنها کافی است آن چکمه‌های باشکوه و زرق و برق‌دار را به پا کنید. ازآنجایی‌که همان‌قدر که انسان عمل‌گرایی هستید، شیک نیز هستید، آن‌ها را با ارتفاع پاشنه متفاوت انتخاب کنید: یک چکمه چلسی برای استفاده روزمره‌تان و یک چکمه پاشنه ۲۰ سانتی برای شب‌های پاییز.


مهر

7

زمانی که سیاره‌های ونوس و مریخ با عشق به مهر نگاه می‌کنند، زندگی عاشقانه شما پر از احتمالات می‌شود. اما در ۱۰ اکتبر، مشتری که آزادانه شناور است، نشانه شما را بعد از ۱۳ ماه ترک می‌کند و به سمت آبان می‌رود. و جای زیادی برای مانور به شما می‌دهد، که یکی از بهترین آن‌ها می‌تواند پوشاک وسترن باشد. یک دامن با طرح گاو را با چکمه‌ای که تا قوزک می‌آید ست کنید.

 

آبان

8

از آنجایی‌که برای اولین بار از سال ۲۰۰۵، مشتری به شکلی متحرک از نشانه شما حرکت، جایی است که شما قرار است باشید. همان‌طور که از اوج مشتری به مخلوط کننده صنعت تا نوشیدنی آخر شب همچون نسیم جابجا می‌شوید، لباس زنانه بیرونی‌تان نیز باری به هر جهت می‌شوند. مانتو ترنچ باشکوه با کمربند پهن بپوشید و زیبا ظاهر شوید.

 

آذر

9

متولدین این ماه بهتر است چکمه‌هایی با زمینه ستاره‌شناسی به پا کنند. می‌توانید حتی به بلیزرهای مردانه نیز فکر کنید. آن‌ها نیز می‌توانند مناسب باشند.

 

دی

10

قهوه‌ای، همان مشکی جدید است. این خبر خوش برای عشاق رنگ‌های خنثی است. شما می‌توانید مانتویی پشمی با یقه خزدار، شلوار چرم یا ترنچساده‌ای که حس دهه هفتاد را به خاطر آورد به تن کنید.

 

بهمن

11

همه به صف، بهمنی‌ها. به وضعیت نرمال جدیدتان خوش‌آمدید. شما می‌توانید کت‌دامن‌های زیبا بپوشید و فوق‌العاده ظاهر شوید. نیازی نیست همه دکمه‌هایش را ببندید.

 

اسفند

12

موسیقی همیشه در گوش‌های شما جریان دارد و این در حالی است که مشتری در خانه نهم برای یک سال دیگر می‌ماند. مانتو نایلون می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. سخت چروک می‌شود و به‌راحتی می‌توانید با خودتان جابجا کنید. که خب این بهترین خبر برای شما است چراکه هنگام سفر به مشکل برنمی‌خورید.

کفش مانتو ست لباس لباس پاییزه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین