کد خبر: 24947 A

لباس‌ها و ظاهر عجیب مانکن‌ها در یک فشن‌شو / عکس‌ها

لباس‌ها و ظاهر عجیب مانکن‌ها در یک فشن‌شو / عکس‌ها

کالکشن پاییزی طراح مشهور فرانسوی سرشار از خلاقیت است.

ایران آرت: از کالکشن پاییزی مارین سره، طراح مشهور فرانسوی رونمایی شد. این طراح کالکشن جدیدش  را "ماشین ارواح دیوانه" (Manic Soul Machine) نامیده است.

سایت شوآنا نوشت: سره در این مجموعه به جستجوی کارکرد دوگانه لباس‌هایش، چالاکی ورزشی و محافظت شهری ادامه داد. امضای او در این کالکشن به شرح زیر بوده است: لباس‌های زمستانی، ژاکت‌ها و شلوارهای موآره تافتا، کت‌های بارانی پلاستیکی شفاف جذاب متعدد به رنگ قرمز، و جین‌های فوق‌العاده، دامن مثلثی، شلوارهای مخصوص دوچرخه‌سواری، ژاکت ساعت‌شنی‌طور همراه با تکه پارچه‌های دایره‌ای.

صحبت کردن و مکالمه داشتن با گروه‌هایی از افراد خیر جامعه – که در بین آن‌ها میشله لمی نیز دیده می‌شود – به سره اجازه داد تا استفاده مجدد دخیل در خلق ویژه تکه روسری‌های مناسبی که همراه با اطمینان و هدف به شکلی واقعی در کالکشن هایش حضور دارد را توضیح دهد. یکی از لباس‌های او جسورانه بیانگر «پوشاک آینده» با حاشیه‌هایی آویزان است و در نهایت به‌ظاهر کارهای سره و طراحی‌هایش ارتباط دارد؛

نوعی از خوش‌بینی سرزنده که در لحظه پیش می‌رود. با وجود اینکه اکسسوری‌های او – کیف‌دستی‌های روسری‌پوش دایره‌ای – توپ‌های ژیمناستیکی بودند، و به‌مانند دستگاه‌های شناوری بودند که برای بالا نگه‌داشتن سر ما درون آب طراحی‌شده اند. و این سؤال مطرح است که راهکار هوشمندانه‌ای که سره در آن عمل می‌کند، هیچ شکی در آن نیست که قادر به انجامش خواهد بود.

 

لباس فشن شو لباس پاییزه کالکشن مارین سره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین