کد خبر: 24416 A

مریم، دختری که سلبریتی‌ها را آرایش می‌کند

مریم، دختری که سلبریتی‌ها را آرایش می‌کند

این میک‌آپ آرتیست یکی از مهم ترین چهره ها در این زمینه در خاورمیانه است.

ایران آرت: مریم خیرالله هنرمند و متخصص در آرایش عروس و هنر طراحی ناخن برند لوازم‌آرایشی "Make Up Cosmetic-MAC" است. او در چندین حرفه آرایشی و گریم و آرایش عروس تخصص دارد.

به گزارش ایران آرت، هفته مد میلان، جشنواره فیلم بین‌المللی دبی، هفته مد دبی، فشن شو عروس ابوظبی، فشن شو عروس دبی و جشنواره فیلم ابوظبی، مراسم هایی هستند که مریم در آن‌ها خوش درخشیده‌ است. همچنین کارولینا کورکووا (مدل)، لیلا علوی (هنرپیشه مصری)، کارمن سلیمان (خواننده مصری) و زهرا عرفات (مدل و بازیگر) از جمله سلبریتی‌هایی هستند که میک‌آپ آن‌ها توسط مریم انجام می‌شود. 

maxresdefault

سایت موتن رو درباره این میک‌آپ آرتیست نوشته است: مریم خیرالله در مدرسه زیبایی در لندن تحصیل‌کرده و به مدت ۸ سال با برند "مک" کارکرده است.

مریم قبل از اینکه در مک به رتبه ارشد میکاپ آرتیستی برسد، حرفه آرایش را به عنوان میکاپ آرتیستی شروع کرده است و با برندهای مختلف لوازم‌آرایشی کارکرده است. به گفته خودش "زمان طلایی زندگی‌ام زمانی بود که با "مک" کارکردم. زیرا باعث پیشرفت من شد. همیشه دیدم که آرایش در فشن شوها با این برند انجام می‌شود. من همیشه می‌خواستم نام من با صنعت بزرگ لوازم‌آرایشی "مک" مرتبط شود. والان که به آن هدف نهایی رسیده‌ام خوشحالم."

78de867190831b7e8728a004327ac21a

برند MAC-Make Up Cosmetic دارای انواع و اقسام محصولات آرایشی است. محصولاتی که قابلیت سازگاری با همه رنگ‌ها، شرایط آب و هوایی و فصلی را دارد. مک دارای نوعی از محصولات است که به‌طور خاصی برای آب‌وهوای گرم و مرطوب طراحی‌شده‌اند. این دسته از محصولات Pro Long Wear نامیده می‌شوند و میکاپ آرتیست ارشد مک استفاده از این دسته از محصولات را به‌شدت برای خانم‌های  ساکن مناطقی با این  آب و هوا توصیه می‌کند.

MariamKhairallah-e1444402267272

میکاپ آرتیست ارشد مک می‌گوید: خانم‌ها می‌خواهند کرم پودری داشته باشند که پایه خوبی را برای آرایششان فراهم کند.اگر پایه اصلی آرایش خوب نباشد، به‌طور حتم آرایش صورت جلوه‌ی خوبی نخواهد داشت.

مریم اعتقاد دارد:"هر خانم باید سبک زیبایی خاص خودش را داشته باشد، و همیشه قبل از خوابیدن آرایش را از روی پوستشان پاک کنند." او می‌گوید:"همچنین داشتن محصولات آرایشی برند MAC برای زیبایی ضروری است، خانم‌ها باید محصولات آرایشی ما را امتحان کنند و نتیجه مصرف را در قبل و بعد از مصرف محصولات  MAC قضاوت کنند."

آرایش میک آپ آرایشگر مریم خیرالله میک آپ آرتیست لوازم آرایشی مک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین