کد خبر: 24176 A

جوان‌ترین و جذاب‌ترین مادربزرگ جهان / عکس‌ها

جوان‌ترین و جذاب‌ترین مادربزرگ جهان / عکس‌ها

یک مدل اهل صربستان در شبکه‌های اجتماعی حسابی سر و صدا کرده است.

ایران آرت: ژاکلینا بریدو لقب جوانترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان را دارد، او پنجاه ساله است ولی وقتی چهره‌اش را ببینید، باور نمی‌کنید که بیشتر از 30 سال سن داشته باشد. 

ژاکلینا که اهل کشور صربستان است وارد صنعت مدلینگ شده و نیم میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. او در حال حاضر در یکی از مراکز مد ایتالیا زندگی می‌کند.

به گزارش پارس ناز، ژاکلینا 49ساله بعد از انتشار عکس هایش در شبکه های اجتماعی بعنوان مدلینگ تبلیغاتی توجه بسیاری را به خود جلب کرد ، به این که چطور یک زن در آستانه 50سالگی درست مثل یک زن جوان و جذاب زیر 30 سال بنظر میرسد. مادربزرگ جوان و مدلینگ صربستانی 2 نوه دارد.

شبکه‌های اجتماعی لقب مدل واقعی را به او داده‌اند که بدلیل جوانی و زیبایی او در اواخر دهه چهارم زندگی اش است.



ژاکلینا در وبلاگ خود می‌نویسد: علاقه زیادی به مد و لباس دارم و به همین خاطر وارد عرصه مدلینگ شدم. صبر و حساسیت خاصی در انتخاب لباس به خرج می‌دهم و انتخاب مد را با الگو برداری از سبک‌های برجسته کشورهای سوئیس، فرانسه و لهستان انجام می‌دهم.

ژاکلینا در ادامه می‌گوید دختر 28ساله ای دارم صحبت کردن با او یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می‌توانم انجام دهم. دختر او که نامش منتشر نشده است دو فرزند دختر دارد. ژاکلینا یک پسر به نام استفان داشته که کریسمس 2 سالِ قبل در اثر تصادف جانِ خودرا از دست داده است. ژاکلین در طول زندگی خود در کشور های سوئیس، فرانسه و لهستان نیز اقامت داشته است.

این زن امیداوار است بتواند به خاطر حفظ ظاهر خوب و مرتب خود الهام بخش دیگر زنانِ هم سن و سال خود شود. 

مدلینگ ژاکلینا بریدو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین