کد خبر: 24024 A

دختر جانی دپ، سوپر مدل برند شنل / عکس‌ها

دختر جانی دپ، سوپر مدل برند شنل / عکس‌ها

دختر جانی دپ در فشن‌شوی جدید شنل حضور یافت تا به فعالیتش به عنوان مدل جدیت ببخشد.

ایران آرت: لی‌لی رز دپ متولد 27 می 1999 در فرانسه،  دارای قد 160 سانتی متری و وزن 47 کیلوگرم است. او فرزند جانی دپ و ونسا پارادیس، خواننده و مدل محبوب فرانسوی است. لی‌لی همین طور برادر کوچک تری به نام جان کریستوفر دپ دوم دارد.

مدلینگ برای برند شنل

به گزارش مدوپیا، خود لی لی در مصاحبه اش با مجله ووگ می‌گوید که شنل همیشه بخشی از زندگی او بوده! مادر او ونسا پارادیس یکی از آیکن های مد فرانسه حساب می شود و در سال 1991 در تبلیغی از شنل که برای عطر کوکو بوده حضور داشته است.

لی لی در ادامه می گوید مادر او از زمانی که 18 سال سن داشته با شنل همکاری می کرده است و لی لی را از زمانی که کوچک بوده همراه خود به فروشگاهای این برند می برده است.

1756512_920

حضور در سینما

لیلی علاوه بر دنیای مدلینگ در دنیای سینما نیز نقش آفرینی کرده است و از فیلم های او می شود به همبازی بودن با ناتالی پورتمن برای فیلم فرانسوی Planetarium در سال ۲۰۱۶ و the Dancer و … اشاره کرد. وی همین طور برای تمرکز بیشتر بر روی حرفه و علایقش در سن شانزده سالگی مدرسه را ترک کرد.

لی لی در باره ملاقات با کارل لاگرفلد چهره شناخته شده دنیای مد می‌گوید: من زمانی که تنها 8 سال سن داشتم با مدل مو و چتری وحشتناکی که مانند مدل موی دونالد ترامپ است کارل لاگرفلد را در استودیو شنل به همراه مادرم ملاقات کردم! لی لی به واسطه رابطه نزدیک خود و ونسا با این برند سالها بعد مورد توجه شنل و کارل لاگرفلد قرار گرفت و از چهره های محبوب لاگرفلد شد و در کمپین های متفاوتی از شنل که اولین آن در 16 سالگی لی لی برای عینک آفتابی این برند بود و مهم ترین آن تبلیغ عطر تاریخی شماره پنج شنل بود.

Lily-Rose-Depp-sublime-et-denudee-pour-un-grand-magazine

لی لی رز دپ در این سالها به شنل و کارل لاگرفلد وفادار بود و اولین کت واک خود را نیز برای شنل انجام داد که توجه زیادی نیز به خود جلب کرد. کارل لاگرفلد درباره او می گوید:لی لی یک دختر جوان از نسل جدید می باشد که همه خصوصیات یک ستاره را درون خود دارد.

رابطه پدر و فرزند

پدر او جانی دپ پس از 14 سال زندگی مشترک از ونسا جدا شد و برخلاف تصور عموم از جدایی و ارتباط والدین با فرزندان، جانی در رابطه با لی لی به مجلات میگوید: لی لی از صحبت کردن نمی ترسد و دختر درخشان و باهوشی است که من تا به حال دیده ام حتی خیلی بیشتر از من! او همین طور با من رابطه صمیمی و خوبی دارد و من به وجود این رابطه افتخار میکنم!

1756511_430

سلامت و زیبایی

لی لی رز دپ در ارتباط با آرایش می گوید: من شخصا از آرایش کردن لذت میبرم و احساس خوبی از طریق آرایش کردن به من دست میدهد. از لوازم آرایش محبوب لی لی می شود به بالم لب، کرم صورت، مداد ابرو، مداد لب و رژ گونه اشاره کرد. لی لی از عادات خوب و بد زیبایی خود می گوید، در کودکی گوشه ناخن های خود را می خورده که جزو عادات بد او حساب میشود اما از عادت خوب او می شود به شستن همیشگی صورت خود در روز و شب اشاره کرد.

1756505_328

لی لی همین طور در مصاحبه ای در پاسخ به این که آیا رژیم غذایی سخت و ورزش در برنامه شخصی خود دارد؟ می گوید:دوست دارد پاسخ مثبتی بدهد اما عاشق تنقلات است و خیلی اهل ورزش کردن نیست ولی غذاهای سالم را دوست دارد و در این مورد فکر میکند شاید بد نباشد در خوردن چیزهایی که دوست دارید گاهی افراط کنید.

جانی دپ شنل سوپر مدل لی لی رز دپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین