کد خبر: 23833 A

ببینید: 10 کفش پرطرفدار تابستانی

ببینید: 10 کفش پرطرفدار تابستانی

با کفش‌های تابستانی محبوب که به آنها لوئفر (Loafer) یا کفش‌ کالج هم می‌گویند، آشنا شوید.

ایران آرت: کفش های تابستانی یکی از آیتم های اصلی مجموعه‌ های تابستانی بسیاری از برندها به حساب می آیند. دلیلش هم خنک بودن و در دسترس بودن این کفش ها است. به گزارش مجله هفتستان، با خواندن این مطلب با ۱۰ کفش تابستانی محبوب که به آنها لوئفر (Loafer) یا کفش‌ کالج هم می گویند آشنا می شوید.
 

Church’s Nevada Loafers

1

این مدل کفش را برای افرادی طراحی کرده اند که از نوع کلاسیک کفش های تابستانی خوششان می آید. اگر شما از این دسته افراد هستید، این کفش ها پیشنهادی عالی برای شما هستند. گروه بریتانیایی چرچ (Church) با کفش های نوادا (Nevada) که ۳۸۵ پوند قیمت دارند به ریشه های خود برگشته و قصد جذب طرفداران طرح های کلاسیک را دارد.


Gucci Horsebit Suede Loafers

2

برندهای ایتالیایی هم بار دیگر دست به تولید کالاهای محبوب خود زده اند. مشخصا محصولات تیم گوچی که در سال های اخیر توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده اند به این دلیل که این تیم برای چندمین بار دست به تولید محصولات کلاسیک موفق خود زده است. برای اثبات این ادعا، می توان کفش های تابستانی گوچی را به قیمت ۴۵۵ پوند مثال زد.
 

J.Crew Kenton Suede Tassel Loafers

3

این  فرم از کفش های تابستانی به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. گروه جی. کرو (J. Crew)  نیز با آگاهی کامل از این محبوبیت، در مجموعه جدید خود از فرم های شبیه این استفاده کرده است. این مدل قیمت پایه ۱۹۸ پوندی دارد و در رنگ های گوناگون و معمولا روشن به بازار عرضه می گردد.


ASOS Loafers In Suede

4

در صورتی که به دنبال کفش هایی هستید که دارای بدنه داخلی نرم و طرح های ساده ای هستند و قیمت پایینی هم دارند، می توانید کفش های دلخواهتان را در حصولات برند ASOS پیدا کنید. قیمت پایه این مدل ها ۴۵ پوند است و تنوع بسیاری دارند که نمی توانید لنگه آنها را در بازار مشاهده کنید. این نکته را هم بدانید که این نوع کفش ها را می توانید با بیشتر مجموعه های ASOS ست کنید.

Suitsupply Brown Loafers

5

این مدل طرحی متفاوت را که از تلفیق شکل رسمی کفش های برند چرچ و راحتی کفش های تابستانی شکل گرفته، به نمابش می گذارد. مقر اصلی برند سوت سپلای (Suitsupoly) در شهر آمستردام هلند واقع شده است. از طرح های این برند می توان متوجه این نکته شد که آنها را از روی مدل های معروف این منطقه الهام گرفته اند. برای این کفش ها قیمت پایه ۱۹۹ پوندی تعیین شده که در کنار حس خاصی که پوشیدن این کفش های تابستانی دارد،‌ باعث تمایز و تفاوت آنها با دیگر مدل ها می شود.

 

Adlo Beoda Loafers

6

بسیاری از مردم هستند که شغل اداری دارند و ساعات طولانی کفش به پا دارند. جدیدترین مدل های آدلو بئودا (Adlo Beoda) برای این افراد پیشنهادهای خوبی هستند. این کفش ها بدنه داخلی خنک دارند و در تولید آنها از چرم باکیفیت و مرغوبی استفاده شده است و با توجه به این نکات قیمت ۸۰ پوندی آن پذیرفتنی است.
 

John Lobb Lopez Leather Penny Loafers

7

از بین موارد این لیست، پوشیدن این مدل کفش های تابستانی برای مدیران و افرادی که در جاهای رسمی حضور پیدا می کنند، توصیه می شود. قیمت آن ۷۸۰ پوند است که مردم طبقه متوسط ممکن است قادر به پرداخت آن نباشند و به سراغشان نیایند؛ با این حال، اگر این مدل را دوست دارید، کفش هایی هستند که انگار برای شما طراحی شده اند. چرمی که در تولید این کفش ها به کار رفته است، جنس خاصی دارد و بدنه کفش ها با وسواس زیادی دوخته شده اند. همین موضوعات باعث می شوند علاقمندان و دوستداران مد، این کفش ها را بپسندند.
 

Marks & Spencer Suede Snaffle Loafers

8

این کفش ها برای طرفداران کفش های تابستانی طرحی ساده و آشنا دارند. شاید وقتی رنگ خاکستری آن را ببینید، سادگی بیش از اندازه اش کمی باعث دلزدگی شود. هر چند مدیران این برند متوجه این نکته شده اند و این کفش ها را در رنگ های مشکی و قهوه ای هم به بازار عرضه کرده اند. این کفش های ۶۵ پوندی را، هم با پوشش رسمی و هم پوشش غیررسمی می توان ست کرد.

 

G.H. Bass Tassel Loafers

9

کفش های براق خیلی وقت است که دیگر طرفدار ندارند. با وجود این، شرکت G.H.Bass به شکلی هوشمندانه قصد دارد تا از این مدل های براق در مجموعه جدید خود استفاده کند. این کفش ها فرم کلاسیکی دارند و قیمت ۱۲۵ پوندیشان معقول و مناسب است. این کفش ها، پیشنهاد ما به دوستداران کفش های براق است.

 

Office Bow Weave Slip On Loafers

10

چرم خالص مورد استفاده در این کفش های تابستانی به علاوه مدل راحت این کفش ها باعث می شوند تا آنها را به سادگی بپوشیم. در صوزتی که در طول روز، کفش های مختلف می پوشید، پوشیدن این کفش ها را پیشنهاد می کنیم. قیمت پایه اش ۴۵ پوند است و چرم خاصی در تولید آنها استفاده شده است.

کفش کفش کالج کفش لوئفر کفش تابستانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین