کد خبر: 23245 A

ببینید: قاشق‌کاری با این دخترها!

ببینید: قاشق‌کاری با این دخترها!

قاشق؟ شوخی می‌کنید؟

ایران‌آرت: «قاشق؟ شوخی می‌کنید؟»؛ این اولین چیزی است که با خواندن نام مطلب به ذهن‌تان رسیده؟ الان می‌پرسید: چطور با استفاده از قاشق آرایش کنم؟ اما جالب است بدانید می‌توان با کمک قاشق یک میکاپ کامل انجام داد. هدی بانکی در همین باره در سایت برترین‌ها توضیح‌هایی ارائه داده که می‌خوانید:

 

1. کشیدن خط چشم بلند

یک میکاپ کامل با استفاده از قاشق

اگر به دنبال چیزی هستید که با کمک آن یک خط چشم دنباله دار بکشید پس از قاشق استفاده کنید. فقط باید دسته‌ی قاشق را در امتداد بیرون گوشه‌ی چشم خود نگه دارید تا خط مستقیمی ایجاد شود. سپس از لبه‌ی گرد بیرونی قاشق برای کشیدن دنباله‌ی خط چشم‌تان استفاده کنید. وقتی خطها را کشیدید میان آنها را پُر کنید تا خط پایانی بوجود بیاید.


2. ریمل زدن

یک میکاپ کامل با استفاده از قاشق

این روش مخصوصا برای کسانی که مژه‌های بلندی دارند بسیار مناسب است. می‌توانید بدون اینکه ریمل را در اطراف چشمهای‌تان پخش کنید به خوبی مژه‌ها را ریمل بزنید. لبه‌ی گرد قاشق را در پایین‌ترین قسمت مژه‌ها قرار دهید و ریمل را به مژه‌های‌تان که روی قاشق قرار گرفته‌اند بکشید. برای مژه‌های پایین هم همین کار را انجام دهید.


3. رژ گونه زدن

یک میکاپ کامل با استفاده از قاشق

از قاشق می‌توانید برای درست رژ گونه زدن هم کمک بگیرید. استفاده از قاشق به شما کمک می‌کند تا بدانید دقیقا کجا را باید سایه بزنید. در واقع با کمک قاشق می‌توانید فرورفتگی‌های گونه‌های‌تان را پیدا کنید و هدف بگیرید.


4. کشیدن مداد ابرو

یک میکاپ کامل با استفاده از قاشق

لبه‌ی منحنی قاشق را زیر ابروی‌تان بگذارید تا کمان آن را به درستی پیدا کنید و با مداد ابرو آن قسمت را پُر کنید.


5. لاک ناخن

یک میکاپ کامل با استفاده از قاشق

اگر می‌خواهید از لاک ناخن به صورت ترکیبی استفاده کنید می‌توانید چند قطره از آنها را در قاشق بریزید و با هم مخلوط کنید. وقتی به رنگ و طرح دلخواه‌تان رسیدید آن را به ناخن‌های‌تان بزنید.


6. جلوگیری از پخش شدن لاک اطراف ناخن

یک میکاپ کامل با استفاده از قاشق

وقتی می‌خواهید لاک بزنید، قاشق را زیر ناخن‌ بگذارید تا لاک به پوست اطراف ناخن سرایت نکند.


7. برطرف کردن پف زیر چشم

یک میکاپ کامل با استفاده از قاشق

خیلی‌ها از این ترفند برای خواباندن پف زیر چشمها استفاده می‌کنند. دو قاشق را شب در فریزر بگذارید و صبح از آن استفاده کنید. پشت قاشق سرد را زیر چشمهای‌تان بگذارید و کمی فشار دهید، به آرامی قاشق را به سمت گوشه‌های بیرونی چشمها بلغزانید. با این کار پف چشم های‌تان کمتر خواهد شد.

 

iranart

 

 

 

آرایش آرایش صورت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین