کد خبر: 22659 A

ببینید: مدهای متفاوت با لیدی گاگا

ببینید: مدهای متفاوت با لیدی گاگا

لیدی گاگا انواع و اقسام پوشش‌ها را در زندگی روزمره استفاده می‌کند.

ایران آرت: استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا ملقب به لیدی گاگا خواننده سی و یک ساله آمریکایی که در سال های اولیه فعالیتش همه را با استایل نامتعارف خود شگفت زده و گیج کرده بود؛ سال های اخیر استایل خود را به کلی تغییر داده است. بررسی کردن استریت استایل این خواننده موفق و خوش صدا به شما نشان میدهد که چطور میتوانید از پول دار ترین های هالیوود باشید اما استایل روزانه خود را ساده ،بی زرق و برق و بدون نشان دادن برند های معروف شیک نگه دارید. 

لیدی گاگا با وجود درآمد میلیون دلاری خود، لباس های ساده را برای زندگی روزانه خود ترجیح داده است، استایل هایی که به راحتی میتوانیم از آنها الهام گرفته و آن ها را در استایل خود پیاده کنیم.

به گزارش مدوپیا، با اینکه لیدی گاگا استایلی فمنن (زنانه) برای مراسم رسمی و رد کارپت انتخاب کرده است؛ اما استایل روزانه او با توجه به به چشم آمدن جین،کتانی و تیشرت در outfit هایش برای ما معرف استایل تام بوی است.

در این مقاله به معرفی چند آیتم معرف استایل لیدی گاگا خواهیم پرداخت.


1-کلاه گیس

از استایل های عجیب غریب لیدی گاگا گرفته تا استایل های شیک و متعارف امروز او،کلاه گیس ها نقش مهمی را در استایل او برعهده گرفته اند.

1

11

 

2-نیم بوت های وسترن

از آیتم های مورد علاقه لیدی گاگا بی شک این بوت هاست که تابستان و زمستان نمی شناسند، گاگا این نوع بوت ها را با شلوار های زاپ دار میپوشد.

33F8E17C00000578-3580731-image-a-67_1462788328974

 

3-band t-shirt

گاگا با استفاده از تیشرت های پرینت دار حس گرانژ را حتی بیشتر به استایل خود می آورد و با شلوار جین و کفش پاشنه بلند کلاسیک، استایل خود را تکمیل میکند.

3

33


4-کفش کانورس آل استار

این کتانی کلاسیک توسط بسیاری از سلبریتی ها پوشیده میشود ؛پس از گذشتن دهه ها از تولید اولین کانورس آل استار هنوز هم مانند قبل از آن استقبال میشود و از مد نمی افتد.رنگ سفید و مشکی این نوع کفش به بهترین شکل با پیراهن های گل دار،شلوارک های فاق بلند و بهتر است بگوییم با هر نوع آیتم دیگری ست میشود!
 

4

 


5-کت و شلوار

گاگا که با قد 155 سانتی متر،جزو سلبریتی های قد کوتاه حساب میشود،با آوردن کت و شلوار -با پاچه های اکثرا گشاد- در استایلش و پوشیدن کفش های 12 سانتی متری توانسته است قد خود را بلندتر از چیزی که هست نشان دهد.

6

لیدی گاگا مدل های معروف جهان سوپراستارهای جذاب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین