کد خبر: 22534 A

ببینید: مدل ابرو برای صورت‌های گرد، کشیده و قلبی

ببینید: مدل ابرو برای صورت‌های گرد، کشیده و قلبی

نخستین گام برای شکل دادن به ابروها شناختن فرم صورت است.

ایران آرت: اگرچه وظیفه اصلی ابروها، حفاظت از چشم ها در مقابل گرد و خاک، آب، عرق و غیره می باشد اما نقش مهمی که در زیبایی و تناسب چهره دارند، غیر قابل انکار است. ابروها قاب صورت هستند و ما با حرکت دادن آنها ، بسیاری از احساسات خود را از قبیل شادی، تعجب ، عصبانیت و غیره، بروز می دهیم. در همین ارتباط ، موضوع مورد بحث در این مقاله ، تناسب مدل ابروها با اشکال متفاوت صورت است که امیدواریم الهام بخش شما در انتخاب بهترین مدل ابرو برای صورتتان باشد. 

انواع مدل ابرو برای فرم های متفاوت صورت

به گزارش مد و پوشاک، تقریباً همه خانم ها به شکل ظاهری ابروی خود اهمیت می دهند و عموماً با حذف موهای زائد اطراف ابرو ، به مرتب کردن آن می پردازند. البته بهتر است این کار توسط شخصی که از دانش کافی برای انتخاب مناسب ترین مدل ابرو با توجه به شکل چهره شما برخوردار است ، انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل گردد. برای این منظور ، نخستین گام شناختن فرم صورت است که درادامه به آن می پردازیم. 

یک روش آسان برای دانستن فرم صورت

صاف مقابل یک آیینه بایستید و به کمک یک ماژیک ، رژ لب یا هر چیزی که قادر به کشیدن یک خط نرم و واضح باشد، گردی صورت خود را بدون موها و گوش ها بر روی آیینه بکشید. ازانتهای چانه شروع کنید و مجدداً به آنجا برگردید، تصویر روی آینه ، شکل دقیق چهره شما است که می تواند ، بیضوی، گرد، قلبی، مربعی و .... باشد.

ابروی مناسب برای صورت های چهار گوش یا مربعی

مربع، شکلی است با چهار ضلعی که دو به دو موازی هستند. در چهره مربعی شکل نیز همین قانون البته با انعطاف بیشتری حاکم است . خط پیشانی تقریباً هم عرض خط آرواره می باشد و چهره های چهارگوش دارای چانه نوک تیز ، پیشانی بزرگ و آرواره های زاویه دار هستند. ابروی های زاویه دار، قاب زیباتری برای صورت های مربعی می سازند لذا ابرو های هشتی ( قوس بیشتر) و نیمه هشتی ( قوس کمتر) بهترین انتخاب برای این اشخاص می باشند.

آنجلینا جولی

ابروی مناسب برای صورت های گرد

ابروهای هلالی، اصلاً مناسب این چهره ها نیستند زیرا بر گردی چهره تآکید می کنند. بهترین مدل ابرو برای صورت های گرد، ابروی هشتی با زاویه تند است. هرچه فاصله ابروها از بینی بیشتر باشد ، چهره شما لاغرتر به نظر می رسد. 

round-faces

ابروی مناسب برای صورت های بیضی شکل

اگر شما جزو افرادی هستید که فرم صورت تان بیضی است به شما تبریک می گوییم چون می‌توانید ابروهای‌تان را به هر حالتی که دوست دارید و با هر پهنایی شکل دهید اما مناسب ترین مدل ، همان ابرو های کلاسیک هستند که در بخش انتهایی قوس ملایمی دارند و نسبت به تاج ابرو باریک ترند . مقدار قوس انتهایی کاملاً دلخواه است. 

oval(1)

ابروی مناسب برای صورت های کشیده

بهترین مدل ابرو برای صورت های کشیده ، ابروهای افقی با پهنای متوسط می باشد تا صورت را کوتاه تر نشان دهند.

longfaces(1)

ابروی مناسب برای صورت های قلبی شکل

فرم دادن ابروها در چهره های قلبی شکل نیاز به دقت و احتیاط بیشتری دارد و باید از ابروهای نازک ، کوتاه و همچنین پرپشت و انبوه اجتناب نمود.. ابروهای هلالی که تیزی چانه را ملایم تر میکنند بهترین انتخاب برای این چهره ها هستند. 

HEART-SHAPED-face(1)

آنجلینا جولی ابرو مدل ابرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین