کد خبر: 22530 A

رازهای شیک‌پوشی سوپر مدل ویکتوریا سیکرت / عکس‌ها

رازهای شیک‌پوشی سوپر مدل ویکتوریا سیکرت / عکس‌ها

السا هاسک که در حال حاضر یکی از مشهورترین فرشته‌های ویکتوریا سیکرت است، کارش را در سال 2016 با این برند آغاز کرد.

ایران آرت: السا آنا هاسک ( Elsa Anna Hosk) در 7 نوامبر سال 1988 در سوئد متولد شد پدر السا سوئدی و مادرش فنلاندی است و دو برادر دارد. السا هاسک در حال حاضر یکی از مشهورترین فرشته های ویکتوریا سیکرت در سال 2016 فشن شو این برند را آغاز کرد و در لیست 15 مدل جذاب models.com قرار گرفت. او با قد 177 و وزن 56 کیلوگرم یکی از مدل های قدبلند به حساب می آید. در این مطلب زندگی و روتین زیبایی این مدل جوان را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با دنیای مد

به گزارش مدوپیا، السا کودکی را در سوئد گذراند و در این دوره پدرش عکس‌هایش را برای آژانس های مدلینگ می‌فرستاد به این ترتیب السا اولین پیشنهادش را برای کار در سن 14 سالگی از برند GUESS دریافت کرد اما تمرکز اصلی را بر تحصیل‌اش در دبیرستان گذاشت.

2

بعد از اتمام تحصیلاتش تصمیم به عضویت در تیم بسکتبال بانوان سوئد گرفت و دو سال به طور حرفه‌ای این رشته را دنبال کرد هرچند بعدها بسکتبال را کنار گذاشت اما عقیده دارد این ورزش به او کمک کرد تا بدنش را برای حرفه مدلینگ آماده کند. پس از کنار گذاشتن بسکتبال پیشنهادات کاری زیادی دریافت کرد و به نیویورک رفت تا شغل مدلینگ را به طور حرفه‌ای دنبال کند.

3

اکثرا بر این باور هستند که السا پس از همکاری‌ با برند ویکتوریا‌ سیکرت در سال 2011 به دنیای مد معرفی شد اما خودش معتقد است آشنایی و همکاری‌اش با عکاس آلمانی اولین گام برای ورود به دنیای مد بود. او تا امروز با کمپانی‌های بزرگ و برندهای مطرحی مثل دیور، جورجیوآرمانی، شنل و ویکتوریاسیکرت … کار کرده است.

4

استایل شخصی و زیبایی

السا از ترکیب سبک‌های مختلف استایل خاص خودش را می‌سازد برای مثال دامن کوتاه و کت

یک ایتم ترندی به همراه استایل کلاسیک

تی‌شرت با لوگو یک برند مطرح مثل گوچی و یا شنل

7

ست کردن دو لباس جین در دو رنگ متفاوت

9

تاپ کوتاه از جنس تور همراه شلوار‌ گشاد و کتان، شومیز تک رنگ و شلوارک کوتاه چرم و یا جین به همراه یک نیم بوت بوهو  همگی از استایل های مورد علاقه السا هستند.

روتین زیبایی هاسک بر اساس سادگی است السا زیبایی را در پوست سالم و طبیعی می‌بیند او از محصولات مراقبت پوستی Dr Barbara و ضد‌آفتاب Biotherm sun milk به دلیل ارگانیک بودنشان به طور روزانه استفاده می‌کند.

10

این مدل زیبا پوست بسیار حساسی دارد و به همین دلیل شوینده‌ و اسکراب‌های قوی در لیست خرید‌هایش جایی ندارند و در عوض انتی‌اکسیدان ها و مرطوب کننده ها نقشی اساسی ایفا می‌کنند. السا اکسیژن رسانی به پوست و نوشیدن آب به مقدار زیاد را از موثر‌ترین روش‌ها برای احیا کردن پوست می‌داند و این کار را به طور مرتب انجام ‌می‌دهد.

11

محصولات آرایشی مورد علاقه السا هاسک

السا در رابطه با محصولات آرایشی و زیبایی طبیعی‌ترین برند‌ها را انتخاب می‌کند. برنزر RMS.Buriti  (به دلیل ته‌رنگ قرمز)، ریمل و خط چشم Kat Von D (خط چشم قهوه‌ای) کانسیلر دیور پلت کانتور تام فورد، مداد ابرو شنل، مژه Maybeline برای لب ها از محصولات Prestige و Bite Beauty استفاده می‌کند.

12

نگهداری از موهای روشن از سخت‌ترین کار ها است و السا راه حل این مشکل را در استفاده از سرم مرطوب کننده برند  Orible Supershine و شامپو Bamford می‌داند او برای حفظ کردن رنگ موهایش و جلوگیری از زرد و ناسالم شدن آنها از مقدار کمیSPF و محصولات BIOTHERM و Kerastase استفاده می‌کند.

 

السا برای تابستان از عطر و بادی‌میست های ویکتوریاسیکرت به دلیل رایحه تابستانی‌شان استفاده می‌کند و اما عطر محبوبش BEL AZUR.TORY BURCH را به خاطر رایحه لطیف و خنک‌اش انتخاب کرده است این رایحه او را به یاد اقیانوس و تعطیلات می‌اندازد.

ورزش و رژیم غذایی

السا هاسک به عنوان یک سوپر مدل موفق عقیده دارد بدون هزینه زیاد و تنها با داشتن تغذیه مناسب می‌توان پوست و بدنی سالم داشت. او پس از سفرش از سوئد رژیم غذایی ‌اش را به طور کلی تغییر داد و عادت استفاده زیاد ازتخم‌مرغ و لبنیات پرچرب مثل کره و پنیر را کنار گذاشت به این ترتیب السا همه تلاشش را می‌کند تا غذاهای سالم و ترجیحا گیاهی مصرف کند. لیموناد از نوشیدنی‌های مورد علاقه اوست و در حال حاضر ترکیب دتوکس و سبزیجات رژیم غذایی‌اش را می‌سازد.

14

السا با وجود استعداد و علاقه شدیدی که به بسکتبال دارد دویدن را به عنوان ورزش اصلی و روزمره‌اش انتخاب کرد و دلیل این انتخاب چیزی جز ورزیده و قوی‌تر کردن پاهایش نیست السا هر روز در کنار دوست‌پسرش Tom Daly در اطراف شهر می‌دود و شهر را تماشا می‌کند و این ورزش را بسیار لذت‌بخش می‌داند. او در یکی از مصاحبه هایش ادعا کرده است بجز اوقاتی که برای کار در مکانی حاضر می‌شود آرایش نمی‌کند و تنها به استفاده از کانسیلر و لیپ‌گلاس اش اکتفا می‌کند.

 

این مدل زیبا برای تقویت و شادابی پوست بدنش از روغن‌های گیاهی مختلف استفاده می‌کند زمان استراحتش را در وان خانه اش که با اسانس گل رز پر شده می‌گذراند. السا ناخن‌هایش را اکثرا به دلیل کمبود وقت کوتاه نگه می‌دارد و آخر هفته های مد به اسپای مورد علاقه‌اش در اسپانیا سر می‌زند.

16

توصیه السا به همه کسانی که به دنبال موفقیت هستند این است که خودشان را همانطور که هستند بپذیرند و همیشه صدای قلبشان را دنبال کنند.

مدل سوپر مدل ویکتوریا سکرت ویکتوریا سیکرت السا آنا هاسک السا هاسک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین