کد خبر: 22025 A

بسته شدن پرونده آزار جنسی جذاب‌ترین زن جهان

بسته شدن پرونده آزار جنسی جذاب‌ترین زن جهان

با کناره‌گیری مارسیانو از سمتش و پرداخت غرامت به کیت آپتون و 4 زن دیگر، پرونده آزارهای جنسی برند "گس" بسته شد.

ایران آرت: افشاگری کیت آپتون که به تازگی از طرف مجله Maxim به عنوان جذاب‌ترین زن سال 2018 انتخاب شد، باعث شد که پل مارسیانو از بنیان‌گذاران برند مشهور "گس" به دلیل رفتارهای ناشایست و آزارهای جنسی از مقامش کناره‌گیری کند.

به گزارش ایران آرت، 5 زن از پل مارسیانو شکایت کردند که در رأس آن‌ها کیت آپتون قرار داشت. آپتون از مانکن‌های معروف "گس" در ماه فوریه پل مارسیانو را به اذیت و آزار جنسی متهم کرد؛ ادعایی که توسط یکی از عکاسان "گس" نیز تأیید شد.

آپتون درباره رویدادی که به آن اعتراض داشت چنین گفته بود: ۲۵ ژوئن ۲۰۱۰ در حالی که ۱۸ سال داشتم، پل مارسیانو گفت می‌خواهد مرا ببیند. من هم به اتفاق عکاسم به دیدن او رفتم. اما به محض ورود ما، مارسیانو عکاسم را بیرون کرد، مستقیماً به طرف من آمد و سعی کرد به من تعرض کند... روز بعد فهمیدم که مرا از ادامه فیلمبرداری برای لباس های زیر "گس" اخراج کرده‌اند. معلوم شد کسی به آژانس من تلفن کرده و گفته من چاق شده‌ام و دیگر نیازی به من ندارند. این وحشتناک بود. به خصوص که دیگر هیچوقت کسی از طرف "گس" با من تماس نگرفت.

این افشاگری‌ها باعث کناره‌گیری مارسانو از سمتش شد ولی برند "گس" با پرداخت پانصد هزار دلار موفق به جلب رضایت ۵ زنی شد که از مارسیانو شکایت کردند.

برند "گس" در سال ۱۹۸۱ توسط برادران مارسیانو در "لس‌آنجلس" تأسیس شد. این برند در زمینه طراحی و تولید پوشاک مردانه و زنانه، ساعت و جواهرات فعالیت می‌کند.

کیت آپتون پل مارسیانو برند گس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین