کد خبر: 21598 A

سلبریتی‌هایی که طراح لباس هم هستند / عکس‌ها

سلبریتی‌هایی که طراح لباس هم هستند / عکس‌ها

کانیه وست، جنیفر لوپز، ایوانکا ترامپ و... طراحی لباس انجام می‌دهند.

ایران آرت: قبلاً در ایران آرت 7 سلبریتی و چهره مشهور که ضمن فعالیت‌شان در حوزه موسیقی، سینما و... به کار طراحی لباس هم می‌پردازند را به شما معرفی کردیم که این مطلب را می‌توانید این‌جا بخوانید.

اما در این پست قصد داریم شما را با چند سلبریتی دیگر که کار طراحی لباس انجام می‌دهند آشنا کنیم؛ لیستی که برخلاف لیست قبلی احتمالاً کمتر از فعالیت‌شان در حوزه طراحی لباس باخبر هستید.

با ما همراه باشید.

کانیه وست

Untitled-3-2

به گزارش شوآنا، در سال ۲۰۰۹ کانیه وست برای طراحی یک کفش کتانی با لویی ویتان همکاری کرد. این کفش در نمایش مد لویی ویتون در هفته مد پاریس به نمایش گذاشته شد. او چند سال بعد به‌سرعت پیشرفت کرد و به ایجاد یک خط لباس زنانه با امضای خود به نام DW Kanye West پرداخت.

کیت هادسون

maxresdefault

به نظر می‌رسد موفقیت‌هایی که کیت هادسون در حرفه بازیگری‌اش به دست آورده برای او کافی نبوده است. کیت به کمپانی JustFab پیوست تا در این برند به طراحی برای فبلتیکس (شرکت خرده‌فروشی آنلاین) بپردازد. هادسون یکی از بنیان‌گذاران این برند است که شامل لباس‌های ورزشی و لوازم جانبی ورزشی می‌باشد. این لباس‌ها از زندگی فعال کیت و لباس‌های شخصی او الهام گرفته شده است. هادسون همچنین در طراحی برخی از لباس‌های سیاه‌رنگ برای آن تیلور در سال ۲۰۱۴ دست داشت که از سال ۲۰۱۲ به تصویر ذهنی این برند بدل شده بود.

جنیفر لوپز

Untitled-2-9

در سال ۲۰۱۰، کول (شرکت فروشگاهی) همکاری خود را با جنیفر لوپز برای مجموعه جنیفر لوپز که به‌طور انحصاری در کول فروخته می‌شود را اعلام کرد.

این خط به‌طور رسمی در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۱ برای فروش در دسترس عموم قرار گرفت و بدل به بزرگ‌ترین محصول در تاریخ خرده‌فروشی شد. خط مقرون‌به‌صرفه آن علاوه بر لباس ورزشی، لباس، کت، کفش و غیره شامل مجموعه لوازم خانگی، از جمله ملافه و حوله نیز می‌شد.

فارل ویلیامز

Untitled-5-1

فارل ویلیامز فعالیت خود در زمینه مد را از سال ۲۰۰۵ زمانی که همکاری‌اش را با طراح ژاپنی نیگو آغاز کرد تا Billionaire Boys Club (خرده‌فروش پوشاک) و پای‌افزار Ice Cream را طراحی کنند. ویلیامز بعد از طراحی برای شرکت‌های جواهرات و مبلمان، در نهایت در سال ۲۰۱۴ با آدیداس برای تولید مجموعه‌ای از کفش‌های ورزشی در کالکشن شخصی‌اش قرارداد بست.

ایوانکا ترامپ

Untitled-9

ایوانکا ترامپ در سال ۲۰۱۰ شرکت پوشاک و اکسسوری خود با یک خط تولید کفش با نام خودش را راه‌اندازی کرد. محصولات او در بیش از ۳۰۰ فروشگاه از جمله میسیز، نورداستورم و بلامینگدیلز عرضه شد. خیلی زود ترامپ امپراطوری خود را با افزودن کیف‌های دستی، جواهرات و لباس‌های دیگر گسترش داد و سپس در سال ۲۰۱۲ لباس‌های برند خود را در فروشگاه‌های بزرگ‌تری مثل دیلاردز  و لورد و تیلور به فروش گذاشت.

سوفیا ورگارا

Untitled-4-1

در سال ۲۰۱۱ سوفیا ورگارا بازیگر سریال خانواده امروزی بعد از راه‌اندازی خط تولید خود برای فروشگاه کی‌مارت طراحی مد را هم به رزومه خود اضافه کرد. تمام لباس‌های او قیمتی بین ۹٫۹۹ تا ۴۹٫۹۹ دلار داشتند.

جنیفر لوپز ایوانکا ترامپ کانیه وست کیت هادسون فارل ویلیامز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین