کد خبر: 21587 A

ببینید: بهترین عطرهای زنانه سال 2018

ببینید: بهترین عطرهای زنانه سال 2018

هر عطری ویژگی‌ها و امتیازات خاص خود را دارد ولی بعضی عطرها به طور کلی با استقبال بیشتری مواجه می‌شوند.

ایران آرت: فرقی نمی کند که برای چه کسی عطر می خرید، در هر صورت انتخاب یک ادکلن یا عطر مناسب کار آسانی نیست.

به گزارش مد و پوشاک، دانستن برخی اطلاعات از جمله مفهوم حروف اختصاری روی شیشه عطر، از فاکتور های مهم در انتخاب عطر دلخواه است. در همین راستا ، EDT ( او دو تویلت) عطری است که ترکیبات معطر ، 5 تا 20 درصد ازحجم کلی آن را تشکیل می دهند، در حالیکه در EDP ( او دو پرفیوم) 10 تا 30 درصد از کل مایع را به خود اختصاص می دهند. ماندگاری رایحه خوش در این دو گروه 4 تا 6 ساعت است.

ترکیبات معطر در ادکلن ها 2 تا 3 درصد و دوام آنها یک تا 4 ساعت است لذا ناگزیر از تمدید آنها در فواصل زمانی کمتری می باشید. در ادامه شما را با 7 عطر برتر سال 2018 آشنا می کنیم: 

ESTÉE LAUDER BEAUTIFUL EAU DE PARFUM -1(استی لادر)

1

رایحه این عطر ، ملایم، دلپذیر و ترکیبی از گل های رز، لیلی ، یاسمن و یلانگ یلانگ ( گل های زرد رنگ یک نوع درخت گرمسیری ) ، چوب صندل و علف هندی می باشد که بوی عطر آن در تمام روز باقی می ماند.

این عطر، می تواند یک کادوی افسانه ای برای مادران در مناسبت های گوناگون باشد. 

MARC JACOBS DECADENCE EAU DE PARFUM -2 (مارک جاکوب)

2

نام هیچ عطری تا این حد با دقت و به درستی انتخاب نشده است، از شیشه زمردی رنگ آن گرفته تا درپوش پوست ماری و رایحه خاص و شورانگیزآن ، این عطر را به یک کالای لوکس تبدیل کرده اند.

مارک جیکوبز ، با آمیختن شماری از نت های غیر معمول از جمله زنبق زرد ، آلو، زعفران و پاپیروس ، ترکیب معطر فوق العاده ای پدید آورده که مخصوص مناسبت های شامگاهی است . 

این عطر، کادوی بسیار شایسته ای برای زوج های رمانتیک می باشد. 

3- LANCOME LA VIE EST BELLE EAU DE PARFUM( لانکوم)

3

این عطر، با فرم خاص بطری و رنگ صورتی ، شکل و شمایلی کاملاً دخترانه دارد که همچون ترکیبات معطر آن ، شیرین و دوست داشتنی است. با نت های زنبق ، یاسمن و شکوفه پرتقال ، توت سیاه جنگلی، نعناع هندی، رایحه شیرینی دارد که قابل استفاده در روز و شب می باشد. 

4- GHOST SWEETHEART EAU DE TOILETTE( گوست سوئیت هارت)

4

این برند با آمیختن رایحه گل های زیبا ، نعنای تازه و لیمو که هیجان ؛ لطافت و شیرینی یک عشق نوظهور را تداعی میکنند. این عطر ، کادوی بسیار مناسبی برای خانم های جوان است. 

MICHAEL KORS WONDERLUST EAU DE PARFUM -5( میشل کورس)

5

سازندگان این عطر، با نت های ترنج ، یک نوع توت برزیلی معروف به فلفل صورتی و چوب صندل ، رایحه بسیار خوشایندی را پدید آورده اند که به زعم متخصصان این حوزه، سرشار از سرزندگی ، شور، لطافت و نرمی است.

رنگ سایه روشن بطری با طیف رنگی غروب خورشید و درپوش طلایی رنگ بسیار لوکس و رایحه دلچسب آن، به گونه ای طراحی شده اند تا یک غروب گرم تابستانی را به خاطر بیآورند . این محصول ، هدیه ای فوق العاده برای کسانی است که طرفدار رایحه ای غیر منتظره ، شورانگیزو تا حدی عجیب هستند.

JO MALONE LONDON BASIL & NEROLI COLOGNE- 6 (جو مالون لاندن)

6

چنانچه طرفدار ادکلنی با رایحه ملایم و مد روز باشید و در عین حال از عطر هایی با نت های گلی خسته شده اید ، این محصول جدید جو مالون را توصیه می کنیم که قابل استفاده روزانه هم برای خانم ها و هم آقایان است. ترکیب نت هایی چون روغن برگرفته از مرکبات و ریحان ، طراوت هوای تازه را القاء می کنند .

BENEFIT MAYBE BABY EAU DE TOILETTE -7( بنفیت می بی بیبی)

این عطر، تلفیقی است ازنت های گل های سفید درخت زرد آلو ، زنجبیل و کمی مشک که این محصول را با رایحه شیرینی که دارد به یکی از مناسب ترین عطر ها برای نوجوانان تبدیل می کند. بسته بندی پر از روح و احساس آن ، دال بر دخترانه بودن این عطر است. این رایحه ، ترکیبی است از نت های نامحسوس و محسوس که در کنار هم عطر و بوی دلپذیری پدید می آورند.

7

عطر مارک جاکوبز ادکلن عطر زنانه استی لادر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین