کد خبر: 21189 A

لباس اول تیم ملی در جام جهانی لو رفت / عکس‌ها

لباس اول تیم ملی در جام جهانی لو رفت / عکس‌ها

عکس‌هایی از لباس اول تیم ملی در جام جهانی روسیه ببینید.

ایران آرت: در حالی‌که کمتر از سه هفته به شروع جام جهانی باقی مانده و مسئولین فدراسیون فوتبال ایران همچنان قصد رونمایی از لباس رسمی تیم ملی در جام جهانی را ندارد، وب‌سایت فیفا ویدئویی از لباس‌های 32 تیم حاضر در جام جهانی منتشر کرد که لباس تیم ملی ایران هم در میان آن‌ها دیده می‌شود.

به گزارش ایران آرت، تیم ملی ایران در دیدار دوستانه با ازبکستان از لباس دومش که لباسی قرمز رنگ است رونمایی کرد؛ لباسی که با توجه به قرمز پوش بودن همه حریفان تیم ملی در جام جهانی ممکن است هرگز به کارمان نیاید. همچنان به طور رسمی از لباس اول تیم ملی رونمایی نشده ولی عکس‌هایی که ما در ایران آرت از ویدئوی وب‌سایت فیفا برای شما آمده کرده‌ایم نشان می‌دهد که تیم ملی با لباسی کاملاً ساده سفید به مصاف مراکش، اسپانیا و پرتغال خواهد رفت.

photo_2018-05-25_10-54-28

photo_2018-05-25_10-54-29

همان‌طور که در عکس‌ها پیداست، لباس تیم ملی فاقد هر گونه طراحی و خلاقیتی است. این در حالی است که چند روز پیش بازیکنان تیم ملی در تمرینات یک لباس سفید با خط‌های مشکی را پوشیدند و ما گمان کردیم که همین لباس با اندکی تغییر و حک شدن لوگوی یوز، لباس رسمی تیم ملی است ولی متأسفانه انگار به کلیشه و بی خلاقیت بودن عادت کرده‌ایم.

photo_2018-05-22_15-10-21

تیم ملی جام جهانی روسیه لباس تیم ملی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین