کد خبر: 21079 A

مد شدن یک رنگ موی عجیب / عکس‌ها

مد شدن یک رنگ موی عجیب / عکس‌ها

یک طراح مشهور با استفاده از طیف رنگی موجود در رنگین‌کمان، رنگ‌های نئونی و تکنیک‌های بی‌شمار، تحول بزرگی در دنیای رنگ مو ایجاد کرده است.

ایران آرت: اگر برای فصل گرمی که در پیش رو داریم به دنبال رنگ مویی متفاوت و مهیج می باشید، مدل منشوری با الهام از رنگ های رنگین کمان را پیشنهاد می کنیم که از جدیدترین گرایش های رنگ مو در سال 2018 است.

به گزارش مد و پوشاک، کریستینا سیزمن، طراح استایل منشوری، آرایشگرمخصوص مو است که طرفداران بسیاری در اینستاگرام دارد، او با استفاده از طیف رنگی موجود در رنگین کمان، رنگ های نئونی و تکنیک های بی شمار ، تحول بزرگی در دنیای رنگ مو ایجاد کرده است.

Prism-Roots-The-Colorful-Dye-Job-You-Need-This-Summer-8(1)

با توجه به اینکه آغشته کردن تمام موی سر به چندین رنگ ، چندان خوش آیند نیست لذا در این استایل تنها ریشه های های مو در بالای سر ، رنگارنگ هستند و در ادامه به سمت نوک مو پلاتینی و کاملاً روشن می شوند. 

رنگ کردن ریشه های موبا رنگ های زنده وشاد نئونی و رسیدن به یک نتیجه مطلوب ، فرایند پیچیده و کاملاً تخصصی است که دقت و مهارت بالایی را طلب می کند و چندین ساعت را به خود اختصاص می دهد.

یکی از مهمترین مزایای رنگ موی منشوری ، این است که با هرتغییر مدل مو ، جلوه تازه ای از زیبایی خود را به نمایش می گذارند. بدین ترتیب هر بار که مدل موی خود را عوض می کنید ، این تصور را در اطرافیان ایجاد خواهید کرد که رنگ موی خود را نیز تغییر داده اید.

نیازی به یادآوری این موضوع نیست که با داشتن چنین موی رنگارنگ و منحصر به فردی ، بی درنگ توجه مخاطبان را در دنیای مجازی و واقعی به خود جلب خواهید نمود و در هر محفلی چشم ها را متوجه خود خواهید ساخت.

با نگاهی به صفحه اینستاگرامی کریستینا سیزمن، چشم های خود را به تماشای اقیانوسی از رنگ های شاد و زیبا خواهید برد که تنها با آغشته کردن ریشه های مو ، به هر مدل موی جدیدی ، جلوه و جان تازه ای می بخشد.

این تنوع رنگی به طور حتم ، الهام بخش شما در انتخاب زیباترین رنگ خواهد بود تا با شادابی بیشتری به استقبال تابستان بروید.

Prism-Roots-The-Colorful-Dye-Job-You-Need-This-Summer-4

Prism-Roots-The-Colorful-Dye-Job-You-Need-This-Summer-6(1)

Prism-Roots-The-Colorful-Dye-Job-You-Need-This-Summer-7(1)

مدل آرایش مدل مو رنگ مو رنگین کمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین