کد خبر: 20131 A

ببینید: لاکچری‌ترین ساعت‌های مچی جهان

ببینید: لاکچری‌ترین ساعت‌های مچی جهان

ساعت‌هایی که از جنس تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند در بین مردان و زنان بسیار محبوب‌تر هستند.

ایران آرت: طلا فلز محبوب ثروتمندان و زنان است. همه ما دوست داریم از اجناس برند و اصل استفاده کنیم اما گاهی در میان اجناس برند آن هایی که برچسب طلای ۱۸ عیار را دارند بیشتر چشم ما را می گیرند. ساعت ها هم از این دسته اجناس هستند. همه دوست دارند که ساعتی از جنس طلای ۱۸ عیار با یک برند معروف داشته باشند.

شما ممکن است تا به حال متوجه شده باشید که ساعت هایی که از جنس تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند در بین مردان و زنان بسیار محبوب تر هستند حال آن که محفظه های نایاب تری که از جنس سیلیکون یا کربن و برنز هم ساخته شده اند از محبوبیت برخوردار هستند . ساعت های بسیار کمی هستند که از جنس طلای نایاب و خالص ساخته شده باشند. این ساعت های قیمتی حتی بیشتر از فولاد ضد زنگ و گران قیمت دارند. بعضی از برند ها علاوه بر این که ساعت هایی از جنس طلای ۲۴ عیار می سازند و قابلیت های ویژه ای علاوه بر این که از جنس طلا هستند به ساعت ها اضافه کردند.

به گزارش مدمال، در این مقاله پنج تا از بهترین ساعت های طلای جهان را مورد بررسی قرار می دهیم که در نوع خود بسیار بی نظیر و خاص هستند . شما هم می توانید با خواندن این مطلب با ما همراه باشید تا ببینید که کدام یک از ساعت های طلای زیر مناسب شما است. با بهترین ساعت های طلا در جهان آشنا شوید.

۱. امگا اسپیدمستر پروفشنال گلد  Omega Speedmaster Professional in Gold

img65275357

همه ما دوست داریم که یکی از مدل های وینتیج امگا اسپید مستر که تنها به تعدا چهل عدد برای فضانوردان آپولو ۱۱ ساخته شد را داشته باشیم . این ساعت های فوق العاده تنها مخصوص سازمان ناسا و کاخ سفید ساخته شدند. امگا امروزه باز هم اقدام به ساخت چنین ساعت هایی کرده است و مدل امروزی این ساعت های طلا را می توانید از این برند خریداری کنید.

۲. رولکس دی دیت  Rolex Day-Date

رولکس دی دیت

شاید معروف ترین ساعت طلایی که تا به امروز ساخته شده باشد از برند رولکس باشد. این ساعت طلا در سال ۲۰۱۳ با بند معروف خود ارائه شد و ضخامت ۳۶ میلی متری آن به سرعت باعث شد تا در کل دنیا به محبوبیت برسد. این ساعت در آن زمان برای رئیس جمهور وقت آمریکا طراحی شده بود. این ساعت نسخه های تقلبی زیادی نیز دارد که در هنگام خرید باید دقت کنید که نسخه اصلی و طلای آن باشد نه نسخه تقلبی. بهتر است برای خرید این مدل از ساعت های طلا همیشه از فروشگاه های معتبر خرید کنید .

۳. آدمارس پیگت رویال اوک طلایی  Audemars Piguet Royal Oak in Gold

آدمارس

اگرچه ایده اصلی این شرکت Audemars Piguet طراحی ساعت های لوکس ورزشی با استفاده از فولاد ضد زنگ بود . طراح ساعت های این شرکت جرالد گنتا Gérald Genta بود که در نهایت تصمیم بر آن شد که ساعت ها را از جنس طلا بسازند. طراحی باریک و ظریف این ساعت ها به ویژه زمانی که با طلا ساخته شده بودن بسیار چشمگیر و خوب بود و از محبوبیت فراوانی برخوردار شد . این ساعت ها در کلکسیونی ارائه شدند که به نمایش عمومی رسیدند.

۴. لانژه اند شون لانجه  ۱ A. Lange & Söhne Lange 1

لانژه اند

در اکتبر سال ۲۰۱۴ این شرکت لوکس آلمانی بیستمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت .این باعث شد تا اولین کلکسیون ساعت هایی که این شرکت ساخت دوباره به محبوبیت برسند. اولین ساعتی که این شرکت طراحی کرد ساعتی با مدل Lange 1  از طلا ساخته شده بود. طراحی زیبا و ساده این ساعت برای اولین طراحی به قدری چشمگیر بود که هنوز جز بهترین ساعت های طلا در دنیا به حساب می آید. طراحی آلمانی و تمیز و کامل این ساعت بسیار منحصر به فرد است.

۵. بروا جنیه صفر یک  Breva Genie 01

بروا جنیه

ساعت های هوشمند مکانیکی این برند بیشترین معروفیت را دارند. این ساعت های هوشمند چیزی بیشتر از یک ساعت هستند. اساسا شما با خرید یک ساعت از این برند یک ایستگاه هواشناسی کوچک را روی دستتان قرار می دهید که بسیار دقیق است .این مدل از ساعت بروا جنیه Breva Genie از جنس طلا ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و از جمله ساعت های طلا که خاص است ، به شمار می آید.

ساعت ساعت طلا رولکس دی دیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین