کد خبر: 19290 A

ببینید: عرضه کلکسیون محصولات مو و صورت دیوید بکهام

ببینید: عرضه کلکسیون محصولات مو و صورت دیوید بکهام

دیوید بکهام 43 ساله کلکسیون محصولات مو و صورت هاوس 99 را به بازار عرضه کرد.

ایران آرت: همکاری‌های ویکتوریا بکهام با استیی لاودر بسیار موفق بوده و اکنون نیز دیوید بکهام توجه خود را به مراقبت از پوست و مو جلب کرده است.

به گزارش ایران آرت، ستاره خوش‌تیپ سال‌های نچندان دور فوتبال که علاوه‌بر ورزش در زمینه مد هم یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های جهان است، محصولات جدیدی را به بازار عرضه کرد.

دیوید بکهام 43 ساله که تاکنون ساعت، لباس زیر، نرم‌کننده پوست، کاپشن چرم، پیراهن، گوشی تلفن و... را تبلیغ کرده است، این‌بار از کلکسیون محصولات مو و صورت رونمایی کرد.

11

نام این کلکسیون هاوس ۹۹ است که شامل 21 محصول از جمله نرم‌کننده، خمیر ریش و... می‌باشد.

44

عنوان کلکسیون هاوس 99 کاملاً برنامه‌ریزی شده انتخاب شده است چون سال 1999 برای دیوید بکهام سال فوق‌العاده مهمی بوده است. بکهام در آن سال ضمن این‌که با ویکتوریا ازدواج کرد، همراه با تیم فوتبال منچستر یونایتد قهرمان لیگ قهرمانان فوتبال اروپا هم شد. ضمن این‌که بروکلین، فرزند دیوید و ویکتوریا هم در سال 1999 به دنیا آمده است.

ستاره سابق باشگاه‌های منچستر و رئال مادرید، به زودی وارد عرصه مدیریت در فوتبال می‌شود. او باشگاهی را در آمریکا خریداری کرده و اکنون مالک یک باشگاه فوتبال است که البته این اتفاق باعث ایجاد حاشیه‌هایی هم برای دیوید شده و برخی رسانه‌ها معتقدند او با همسرش بر سر مهاجرت به آمریکا با هم به مشکل خورده‌اند.

ویکتوریا بکهام دیوید بکهام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین