کد خبر: 19253 A

آقای خاکستری‌پوش برای رسوایی‌اش کت و شلوار پوشید! / عکس

آقای خاکستری‌پوش برای رسوایی‌اش کت و شلوار پوشید! / عکس

زاکربرگ که معمولاً تیشرت خاکستری رنگ می‌پوشد و پیش از این فیلم در مراسم عروسی‌اش و یکی دو مراسم دیگر کت و شلوار پوشیده است، با کت و شلوار در کنگره ظاهر شد.

ایران آرت: مارک زاکربرگ، میلیونر جوانی است که کمتر کسی است که به واسطه بنیان نهادن شبکه اجتماعی فیسبوک او را نشناسد.

به گزارش ایران آرت، این میلیونر پس از رسوایی‌های اخیر فیسبوک و سقوط پرطرفدارترین شبکه اجتماعی جهان، در کنگره حاضر شد تا از رسوایی‌های اخیر دفاع کند.

نکته جالب اما پوشش زاکربرگ بود. زاکربرگ که معمولاً تیشرت خاکستری رنگ می‌پوشد و پیش از این فیلم در مراسم عروسی‌اش و یکی دو مراسم دیگر کت و شلوار پوشیده است، با کت و شلوار در کنگره آمریکا ظاهر شد.

نت‌پود گزارش می‌دهد که تیپ اسپرت زاکربرگ نه به درد حضور در کنگره می‌خورد و نه لباس مناسبی برای پاسخگویی به رسوایی اخیر فیسبوک است.

20180410-zuckerberg-facebook-testimony-768x512

بنیانگذار و مدیرعامل شرکت فیسبوک روز چهارشنبه و در روز دوم حضور خود در برابر قانونگذاران آمریکایی گفت من هم یکی از ۸۷ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی هستم که اطلاعات خصوصی‌ام به شکل نامناسبی از سوی شرکت مشاوره‌ای "کمبریج آنالیتیکا" در اختیار دیگران قرار گرفته است.

شبکه اجتماعی فیسبوک حدود یک ماه است با این جنجال روبرو شده که اطلاعات شخصی میلیون‌ها کاربر آن به صورت نادرست توسط "کمبریج آنالیتیکا" جمع‌آوری شده و مورد استفاده سیاسی قرار گرفته است. 

کنگره آمریکا فیسبوک مارک زاکربرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین