کد خبر: 17685 A

رازهای جذاب سوپر مدل ایتالیایی / عکس

رازهای جذاب سوپر مدل ایتالیایی / عکس

سوپر مدل ایتالیایی برای این‌که همیشه جذاب بماند دست به کارهای متفاوتی می‌زند.

ایران آرت: ماریاکارلا بوسکونو، سوپر مدل ایتالیایی، حقیقتی از زیبایی برند بورژوا است که مثل زنان دیگر ایتالیایی از جمله ایزابلا روسیلینی، صوفیا لورن، مونیکا ویتی و... دارد گامهای بزرگی بر می دارد و محبوب می شود.  

به گزارش مدمال، در ادامه 5 درس و راز اساسی این سوپر مدل ایتالیایی را خواهید خواند. 

۱. سرمایه گذاری با آفتاب

مواردی وجود دارد که این زن شیک پوش ایتالیایی هرگز بدون آنها خانه را ترک نمی کند و در صدر آنها یک عینک آفتابی و ترکیب سایه ها با لبهایی قرمز و فرق موی وسط است.

1

۲.خرید عمده لباس مشکی

در کمد یک زن ایتالیایی یا یک سوپرمدل ایتالیایی هر چقدر لباس مشکی وجود داشته باشد کم است. رنگی مد پسند که همیشه با همه چیز تطابق پیدا می کند. ( و میتواند فوق العاده فریبنده باشد ). در اینجا نحوه قرارگرفتن یک ایتالیایی خاص را در نمایی از نیویورکی قدیمی می بینیم. افزودن لوازم جانبی در رنگهای متفاوت، مثل طرح های نقره ای، در لباسهای شما.

2

۳. الگوبرداری از دنیای پسران

بوسکونو جاذبه زنانه را در لوازم برگرفته از دنیای مردان می داند. او کفش راحتی و براق مارک پیزاز خود را به همراه دامن زنانه مارک جیوانجی استفاده می کند.

3

۴. عاشق چهره خود باشید.

مراقب صورت خود باشید- تنها چیزی که دارید. بوسکونو در مورد آشکار کردن کارهایی که به حفظ زیبایی او می انجامد خجالت نمی کشد و این کار را همزمان با نشان دادن یک گردنبند بزرگ و زیبا نشان می دهد.

4

۵.نُوار، نُوار و نُوار

نُوار هر جا و همیشه. اغلب تصور می کنند که کلاه ملوانی مخصوص فرانسویهاست اما در واقع ایتالیایی ها علاقه خاصی به کلاه ملوانی با نوارهای دوخته شده روی آن دارند.

5

مدلینگ سوپر مدل ماریاکارلا بوسکونو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین