کد خبر: 17677 A

ببینید: 7 سلبریتی جذاب که خودشان طراح لباس هستند

ببینید: 7 سلبریتی جذاب که خودشان طراح لباس هستند

با 7 خواننده و بازیگر صاحب نامی که طراح لباس هم هستند آشنا شوید.

ایران آرت: این که یک سلبریتی و یا بازیگر خط تولید لباس و پوشاک و لواز آرایشی خودش را داشته باشد چیز چندان عجیبی نیست و در واقع بین سلبریتی ها و فشن شوها همیشه یک ارتباط دو طرفه بوده، اما برای این که واقعا خودشان طراح باشند فقط خوب لباس پوشیدن و شرکت در کت واک های مختلف کافی نیست.

به گزارش مدمال، در میان سلبریتی ها کسانی هستند که واقعا به عنوان طراح لباس کارشان عالی است و استعداد خوبی در این زمینه دارند که در ادامه با 7 تن از معروف ترین آنها آشنا می شوید. 

۱ . نیکول ریچی (Nicole Richie)

نیکول ریچی

هیچکس نیکول ریچی را تا زمانی که سایت فروش آنلاین جواهرات خودش را در سال ۲۰۰۸ راه انداخت جدی نگرفت.همه او را به عنوان سوپراستاری تنبل که همراه پاریس هیلتون دیده می شد ، می شناختند و در واقع هنوز خودش به تنهایی چندان شناخته شده نبود.اما او با جدایی از پاریس هیلتون و روی آوردن به کار طراحی جواهرات ثابت کرد چقدر در این کار استعدا دارد و موفق است.او تا سال ۲۰۱۰ به کر طراحی لباس روی نیاورد اما در همین سال با راه اندازی خط تولید لباس های زمستانی خود بار دیگر استعداد خودش را در زمینه طراحی به همه نشان داد. 

۲. جسیکا سیمپسون ( Jessica Simpson )

جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون استعداد خوانندگی خوبی دارد او مجری تلوزیونی خوب و بازیگر متوسطی است اما استعداد اصلی او در زمینه طراحی همه را شگفت زده کرده است. طبق نظر سنجی WWD خط تولید مد و فشنی که جسیکا سیمپسون طراح آن است یکی از محبوب ترین برندهایی است که یک سلبریتی ، در طول تاریخ داشته است. حتی در بین سلبریتی هایی که طراح هستند می توان گفت جسیکا سیمپسون اولین کسی است که توانست با خط تولید خود به فروشی بیش از یک میلیارد دلار برسد. او به تنهایی در سال گذشته فقط از خط تولید لباس هایش فروشی معادل ۷۵۰ ملیون دلار داشته است.در نتیجه این خط تولید فقط ثروتی معادل ۱۰۰ ملیون دلار برای او به همرا داشته است. وینس کاموتو مدیر عامل شرکت Camuto درباره جسیکا سیمپسون می گوید : او همان بازیگر فیلم دختر همسایه است که یاد گرفته چطور تولیدات شگفت انگیز داشته باشد. مردم به او مانند سمبلی برای لباس پوشیدن نگاه می کنند.

۳. کتی هولمز ( Katie Holmes )

کتی هولمز
شاید او ازعشق خود تام کروز جدا شده باشد اما عشق واقعی او طراحی لباس است. او به قدری به طراحی لباس علاقه دارد که به کمک استایلیست خود جین یانگ خط تولید و طراحی لباسش را در سال ۲۰۰۹ راه اندازی کرده است ، و به قدری در این کار خوب بود که BARNEY  همه مجموعه را یک جا به قیمت ۵ ملیون دلار خریداری کرد. به گفته خبرنگار مجله OK ! کتی عاشق بودن در استدیو و طراحی لباس و کشیدن طرح های اولیه روی کاغذ است.همچنین به عنوان آینده ای روشن برای این هنرپیشه می بیند که حداقل در ۱۵ فروشگاه کالکشن های خود را نمایش داده و در سال های آینده فروش بسیار بهتری داشته باشد ( حتی با وجود جریان طلاقش با تام کروز ) “. در مصاحبه ای که کتی هولمز با نیویورک تایمز داشته می گوید: هدفش از تولید و طراحی لباس ،لباس هایی است که ساده و بسیار با کیفیت باشند تا بتوان دوباره و دوباره از آن ها استفاده کرد. “

۴.  ماری کیت و اشلی اولسن ( Mary-Kate and Ashley Olsen ) 

مری کیت و اشلی اولسن

هیچکس نمی تواند این ادعا را که خواهران اولسن طراحان بسیار خوبی هستند رد کند بخصوص زمانی که آن ها در سال ۲۰۱۲ برنده جایزه  سالانه شورای طراحان مد آمریکا شدند. علاوه بر این آن ها طراح و مغز متفکر برند های موفقی همچون  : Elizabeth & James ، Olsenboye و The Raw هستند. همچنین گفته می شود آنها با خرده فروشی معروف نروژی  Bik Bok، نیز همکاری می کنند. آنچه درباره این دوقلوهای افسانه ای قابل توجه هست، این است که آن ها اصلا از شهرت و سلبریتی بودن خود برای فروش برندهایشان به خصوص برند The Raw استفاده نمی کنند . اشلی یکی از خواهران اولسن می گوید : ” ما اصلا دوست نداشتیم مردم بفهمند که ما طراح و صاحب این برند ها هستیم.” آنها حتی آن ها به این موضوع فکر کردند که فردی را استخدام کنند تا به جای آن ها نقش بازی کند و خودشان شناخته نشوند. 

۵. کیت بسورث (Kate Bosworth) 

کیت بسورث

کیت بسورث با همکاری استایلیست خود شرکولتر و کمپانی تجاری تبلیغاتی Beach Mint.com ، اقدام به طراحی و فروش آنلاین جواهرات اختصاصی کرد. او در سایت Jewel Mint.com ، برای خریداران امکان خرید آنلاین جواهرات  سفارشی و مطابق با سلیقه مشتریان را ایجاد کرده است. هزینه اشتراک ماهیانه در این سایت و بهره گیری از امکاناتش ماهانه ۳۰ دلار است و جواهراتی برای مشتریان طراحی می کند که بر اساس پرسشنامه ای که در ابتدا بر حسب سلیقه و استایل مشتری از او گرفته می شود ، و به این ترتیب طلا و جواهری برای مشتری طراحی می شود که بسیار منحصر به فرد و خاص است. کیت خیلی قبل تر از آن که به عنوان یک سلبریتی خوش لباس شناخته شود در صنعت مد درگیر بود. او در سایه پدرش به عنوان یک دختر جوان بزرگ شد و از پدرش یاد میگرفت یک خط تولید در حوزه فشن و مد چگونه کار می کند. 

۶. ویکتوریا بکهام  ( Victoria Beckham ) 

ویکتوریا بکام

ویکتوریا بکهامم مانند جسیکا سیمپسون در زمینه های مختلف استعداد خیلی زیادی دارد اما کاری که استعداد واقعی او را به همه نشان داد،  طراحی لباس بود. در سال ۲۰۰۷ او مجموعه لباس های جین خودش را با نام تجاری dVb طراحی کرد و به نمایش گذاشت و کمی بعد در سال ۲۰۰۸ با مجموعه بسیار موفق و زیبایی در هفته مد نیویورک ظاهر شد. درحال حاضر برند dVb در سطح جهان بسیار شناخته شده و پرطرفدار است. این برند از شلوار ها و لباس های جین گرفته تا عینک های آفتابی و غیره تولید می کند. به تازگی نیز ویکتوریا بکهام خط جدید تولید لباس ها و کیف های دستی چرم لوکس و اعلایی با نام همین برند راه اندازی کرده است.چیزی که این برند معروف را واقعا سرپا نگه داشته است: اخلاق کاری ،ریزبینی و دقت ویکتوریا بکهام به کلیه تولیدات و طراحی هاست که خودش شخصا این کار را انجام می دهد. 

۷. گوین استفانی (Gwen Stefani)

گوین استفانی

استیفانی یکی از سلبریتی های نادری است که توانسته هم دنیای موسیقی را در اختیار بگیرد و هم دنیای فشن و مد را و این شاید بخاطر پیشنه ای باشد که از خیاطی در خانواده به ارث برده است. او در دوران حرفه ای خودش در برخی از صحنه ها و کنسرت ها لباس هایی را می پوشید که خودش دوخته و طراحی کرده بود. در نهایت او تصمیم گرفت بر طبق غریزه و استعدادش عمل کند و با راه اندازی برند L.A.M.B در سال ۲۰۰۴ سبک لباس ها و طراحی های خودش را برای همه در دسترس قرار داد. برندی که تا به امروز همچنان پابرجا و پرفروش است. 

مدلینگ ویکتوریا بکهام طراح لباس جسیکا سیمپسون کیت بسورث نیکول ریچی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین