کد خبر: 17628 A

ببینید: ستاره‌های زنی که 10 آیکون برتر تاریخ مد شدند

ببینید: ستاره‌های زنی که 10 آیکون برتر تاریخ مد شدند

با ستاره‌هایی که لباس‌های‌شان تبدیل به مد شد و برای همیشه در خاطرها باقی ماند آشنا شوید.

ایران آرت: وقتی ما از 10 سمبل تاریخ مد صحبت می کنیم دقیقا منظورمان چیست؟ منظور ما لباس هایی است که از سال ها قبل مد شده اند و هنوز هم مد هستند و برای همیشه مد خواهند بود. برای مثال، لباس های جین بیرکین ( Jane Birkin )  مدونا ( Madonna ) و گریس کلی ( Grace Kelly ) جزو لباس هایی هستند که برای همیشه مد خواهند بود. لباس هایی که این افراد می پوشند به خاطر طرح های فوق العاده زیبایی که دارند، هیچگاه از خاطر کسی فراموش نمی شوند و این باعث می شود ما این افراد و لباس هایشان را همیشه با جزئیات کامل در ذهن خود داشته باشیم و به یاد بیاوریم. 

به گزارش مدمال، در این مطلب سعی شده طرز لباس پوشیدن 10 نفر از زنان مشهوری که برای همیشه جاودانه شده اند معرفی شود. برای آشنایی بیشتر با زنانی که سمبل برتر تاریخ مُد شدند با ما همراه باشید.

مرلین دیتریش ( Marlene Dietrich )
 

مرلین دیتریش

علاقه خاص مرلین دیتریش( Marlene Dietrich ) ستاره  دهه های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ میلادی، سینمای هالیوود به پوشیدن کت و شلوار و کروات نشان می دهد  که او در انتخاب لباس سلیقه ای مردانه داشته است. در واقع او بر این باور بود که این گونه لباس پوشیدن باعث افزایش احساس غرور در خانم ها می شود.

گرتا گاربو ( Greta Garbo )

گرتا گاربو

پوشیدن لباس های کلاسیکِ شکیل و راحت گرتا گاربو ( Greta Garbo ) بازیگر سوئدی هالیوود نشان دهنده ی شخصیت منظم و قانون مدار بودن وی و سمبل برتر تاریخ مُد  است.

لورن باکال ( Lauren Bacall )

لورن باکال

بازیگر و خواننده آمریکایی، به خاطر داشتن نگاه های گیرا، جذاب و همچنین پوشیدن لباس های خوش دوخت، نگاه های بسیاری از مردم آمریکا را به خود جلب می کرد.

گریس کلی ( Grace Kelly )

گریس کلی

حتی قبل از اینکه هم شاهزادهِ موناکو بشود به خاطر استایل اش که شبیه به زنان دهه ۱۹۵۰ میلادی بود بسیار مورد توجه مردم قرار می گرفت. او همیشه از پیراهن، کت و گردنبند های مرواریدی استفاده می کرد که برای هیچ زمان خاصی نیست و هنوز هم مد هستند.

تالیثا گتی ( Talitha Getty )

warwre

در دهه ۱۹۶۰ میلادی لباس های بلند با طرح های چاپی رنگارنگ می پوشید. در حال حاضر ” سینا میلر ” و ” کیت ماس ” در لباس پوشیدن از سبک لباس های تالیثا گتی الهام می گیرند.

آدری هپبورن ( Audrey Hepburn )
 

آدری هپبورن

هنرپیشه مشهور ایتالیایی همیشه استایلی مینیمالیست داشت. او لباس هایی مانند: بلوز یقه اسکی، شلوارهای پاچه تنگ کوتاه و لباس هایی مانند لباس باله می پوشید.

مریلین مونرو ( Marilyn Monroe )

مریلین مونرو

برای سینمای هالیوود به خاطر جذابیت های جنسی و استعدادهایی که داشت، فردی منحصر به فرد بود. او همواره با پوشیدن لباس ها و تاپ های چسبان بر جذابیت های جنسی خود می افزود.

جین برکین ( Jane Birkin )

جین برکین

کیف های ” هرمس ” بعد از به دست گرفتن آن ها توسط هنرپیشه و خواننده مشهور بریتانیایی جین برکین ( Jane Birkin ) شناخته شدند. جین در دهه ۱۹۶۰ میلادی استایل ” بوهمیایی ” را برای خود انتخاب کرد. او بلوزهای حریررا با شلوارهای جین کوتاه می پوشید که یک استایل کاملا فرانسوی بود.

فی دوناوی ( Faye Dunaway )

فی دونای

به خاطر پوشیدن کلاه های گرد پشمی، ژاکت های آستین کوتاه و پیراهن های دامن دار، به جذاب ترین و زیباترین چهره در سال ۱۹۶۷ میلادی تبدیل شده بود.

مدونا ( Madonna )

مدونا

مدونا ( Madonna ) در طول دهه ها، مراقبت های زیادی از چهره و بدن خود انجام داده است. برای همین است که چهره ی او هنوز هم در صنعت مد جزء چهره های زیبا و مشهور سمبل برتر تاریخ مُد است.

مریلین مونرو آدری هپبورن مدونا مدلینگ گرتا گاربو گریس کلی لورن باکال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین