کد خبر: 17448 A

ببینید: زوجی که عروس خاندان سلطنتی معروف‌شان کرد

ببینید: زوجی که عروس خاندان سلطنتی معروف‌شان کرد

بسیاری از چهره های مشهور دنیا از لباسهای برند یک زوج استرالیایی استفاده می کنند.

ایران آرت: اگر تا بحال نام تامارا رالف و مایکل روسو؛ زوج استرالیایی را نشنیده بودید، مسلما به لطف مگان مارکل با آنها آشنا خواهید شد.

به گزارش کوشالی، "رالف و روسو" نام برند زوج استرالیایی است که پس از اینکه عروس آینده خاندان سلطنتی انگلستان یکی از لباس های آنها را برای جلسه عکسبرداری رسمی انتخاب کرد و پوشید، نام و آوازه ای بیشتری پیدا کرد. اما مارکل تنها ستاره ای نیست که یکی از طرح های این برند مد را را پوشیده است.


1

در لیست مشتریان Ralph Russo به نام بزرگانی چون بیانسه،آنجلینا جولی و بلیک لایولی بر میخوریم. اما این برند، بخش زیادی از موفقیت و شهرت مضاعف خود را مدیون مگان مارکل است. لباس ۷۵ هزار دلاری مگان مارکل در کلکسیون پاییز و زمستان ۲۰۱۶ عرضه شده بود.

2

تامارا رالف، چهارمین نسل از خانواده ایست که همگی در زمینه طراحی مد فعالیت می کنند. این زن جوان، پس از فارغ التحصیل شدن از انستیتوی طراحی در ملبورن به لندن سفر کرد تا شانس خود را در دنیای مد بیازماید.

3

او در ابتدا کارش را با طراحی لباس برای خود، آغاز کرد. او میگوید ” سالها کناری نشستم و به نحوه کار کردن مادر و مادر بزرگم نگاه کردم. اجازه نداشتم به چیزی دست بزنم. تا اینکه بالاخره در ۱۰ سالگی اجازه انجام دادن بعضی کارها را بدست آوردم. “

4

تامارا در ۱۵ سالگی برای مشتریانش طراحی میکرد. تا اینکه با بانکدار جوان استرالیایی بنام مایکل روسو در لندن آشنا شد و به اتفاق برند Ralph Russo را تاسیس کرند.

این برند انگلیسی، اولین برند میهمان بود که از سوی Chambre Syndicale Haute Couture فرانسه پذیرفته شد. تمامی لباس های این برند با دست دوخته می شود و تکمیل آنها ممکن است ۳ هزار ساعت طول بکشد.

آنجلینا جولی بیانسه مگان مارکل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین