کد خبر: 17223 A

دختران تأثیرگذار سال 2017 را بشناسید / عکس

دختران تأثیرگذار سال 2017 را بشناسید / عکس

دختران تأثیرگذار سال 2017 به انتخاب دیکشنری انگلیسی آکسفورد را بشناسید.

ایران آرت: دیکشنری انگلیسی آکسفورد،سال 2017 را «زلزله دختران جوان» نامگذاری کرده است. 

به گزارش مد و پوشاک، این نام  به دلیل فعالیت های تاثیرگذار بسیاری از چهره  های نام آَشنایی هست که در  12 ماه گذشته شکل گرفته است. 

بعضی از شکستهای جدی برای رسیدن به اوج خود غلبه کرده اند، در حالیکه دیگران از نفوذ خود برای تغییر جدی مثبت استفاده می کنند. به همین علت در ادامه شما را به شناخت بیشتر این دختران دعوت می نماییم:

هلیما عدن، 20 ساله

 اولین مدل حجاب پوشیدن برای پوشش مجلات مد عمده و پیاده روی بزرگترین جاده ها ، هلیما دارای حضور بسیار منحصر به فرد در صنعت است. متولد اردوگاه پناهندگی است اما وی در حال حاضر دختر  مارک های لوکس در دنیا است، 

روپیه کور، 25 ساله

بعد از پیروزی در سال 2014 با کتاب  شیر و عسل، خورشید و گلهای او دو روز مانده به روز تولد روپی در تاریخ 3 اکتبر 2017 منتشر شد. وی در این سال در لیست پرفروش نیویورک تایمز و میلیونها نفر از طرفداران Instagram قرار گرفت و توانست زنان بسیاری در دنیا را به قدرت و مبارزه با مشکلات هدایت کند.

آدووا ابوحا، 25 ساله

 آدووا یک مدل با معنی است . او پلت فرم است که خلق و خوی جدید را در میان زنان جوان بریتانیا بوجود آورده است . صدای او یک صدای مشترک است وی نیاز  صنعت مد در سال های اخیر بوده است. جای تعجب نیست که او مدل سال در جوایز مد را برداشت.

 

کندال جنر، 22 ساله

در ماه آوریل، نام کندال به دلیل توجه به بحث در مورد تبلیغات پپسی او را به سرعت به سوی اهداف بلندتر سوق داد.وی پردرآمد ترین مدل در سال 2017 با درآمدی معادل 27 میلیون یورو بوده است. 

ریحانا،29 ساله

بله، در سال 2017 "افکار وحشی" را تحت عنوان "قوانین و مقررات" قرار دادند، دو Fenty x Puma نشان می دهد که هیستری در هفته مد پاریس است، اما این همواره به یاد می آید که ریحانا سالانه Fenty Beauty را راه اندازی کرد و با آن هزاران آرایش وحشت را ریشه کن کرد. ریحانا نه تنها در بازار مشهور غالب شده است بلکه غول های زیبایی را در بازی خود بازی کرده است.

 

تیلور سویفت، 28 ساله

تیلور با انتشار  ششمین آلبوم خود با نام  "Reputation"، مجدد به اوج  بازگشته است. تیلور 28 ساله یک هنرمند، شاعر، شاعر، موسیقیدان است که در سال 2017پوستر وی بعنوان پرطرفدارترین پوستر در دنیا انتخاب شد. 

مولی گودارد، 28 ساله

مولی اولین جایزه مد او را در سال 2016 به دست آورد و در سال 2017، برنده جایزه استعدادهای در حال ظهور دنیای مد است. عکس وی در کمترین زمان ممکن برر وی  10 جلد مجلات بزرگ فشن به همراه طرح های خاص وی نمایش داده شده است  ریحانا تنها طرفدار بزرگ نام مولی نیست بلکه وی طرفداران همچون شهردار لندن دارد که ساعتها منتظر دیدن رونمایی مجموعه بهار و پاییز سال 2018 وی  در نمایشگاه مد روز لندن نشسته است.

کیا گربر، 16 ساله

سوپر مدل 16 ساله 2017، . همیشه این سوال بود که چند دختر آمریکایی همه می توانند همزمان مورد توجه طراحان یک نمایش راف سایمونس کالوین کلین و برندهای مطرحی همچون  Chanel، Chloe و سنت لوران قرار گیرد

کیا که  همچنان متعهد به تحصیلاتش در کنار کار مدلینگ است در جدیدترین مجله وگ از او تقدیر بعمل آمده است.

بلا حدید، 21 ساله

با پایان دادن به سال با اولین حضور خود در بریتانیا وگ، حرفه بلا در طول 12 ماه گذشته به بالاترین سطح رسید. کار او - به ویژه به عنوان یک سفیر زیبای دیور و حصول اطمینان از اینکه بازدید از تقریبا تمام شش قاره، و همچنین کمد لباس مناسب این عنوان است، تضمین شده است. در حالی که تعداد کمی از لباس های عجیب و غریب این مدل 21 ساله در سال 2017 به رقابت می انجامید، این کمد لباسشویی است که موجب شد تا بلا به عنوان آیکون سبک برای روزهای مدرن پرچمدار شود. 

 

ریحانا تیلور سویفت کندال جنر بلا حدید هلیما عدن روپیه کور آدووا ابوحا کیا گربر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین