کد خبر: 17200 A

ببینید: مانکن‌های جذاب هفته مد نیویورک / از کلکسیون طراح ایرانی تا ویکتوریا بکهام و آنا سویی

ببینید: مانکن‌های جذاب هفته مد نیویورک / از کلکسیون طراح ایرانی تا ویکتوریا بکهام و آنا سویی

در هفته مد نیویورک از کلکسیون مریم نصیرزاده، طراح ایرانی مقیم آمریکا رونمایی شد.

ایران آرت: به گزارش مجله مدوپیا، هفته مد پاییز زمستان ۲۰۱۸ نیویورک، از تاریخ ۵ تا ۱۵ فوریه برگزار شده و برندهایی مانند مایکل کورس، تام فورد، ویکتوریا بکهام، باس، کلوین کلاین و … در این هفته مد از کلکسیون زمستانی خود رونمایی کردند. در این مطلب به گزارشی از این هفته مد می پردازیم.

پنج شنبه ۸ فوریه، ساعت ۸ شب:  گذر از تونل زمان به مقصد دهه ۸۰ میلادی

در ۸ فوریه ،کلکسیون آماده برای پوشیدن پاییز-زمستان ۲۰۱۸ تام فورد رونمایی شد که لباس های براق این کلکسیون یاد آور پوشش خانم های دهه ۸۰ میلادی بود.

گوشواره های بزرگ، استفاده از پارچه های طرحدار مختلف در کنار یکدیگر و رنگ های جسورانه از المان های قابل توجه این کلکسیون بود.

کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ تام فورد

پنج شنبه ۸ فوریه، ساعت ۹ شب: عصر فضایی باربی ها

رنگ های پاستلی و نئون در کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ جرمی اسکات خودنمایی می کرد. این کلکسیون از لباس فضانوردان تاثیر زیادی گرفته بود. تمامی مدل ها موهای مصنوعی کوتاه و چتری با رنگ های مختلف بر سر داشتند و آرایش چشم ها نیز رنگی و مدل گربه ای بود.

کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ جرمی اسکات

شنبه ۱۰ فوریه، ۲ بعد از ظهر: مدل هایی مانند انسان های معمولی

در این هفته مد ، چند برند از مدل های پلاس سایز استفاده کردند که این امر در سال های اخیر کاملا عادی شده است. اما برند اکهاس لاتا برای رونمایی از کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ خود از مدل های پیر و جوان و با اندام هایی متفاوت استفاده کرده بود.

کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ اکهاس لاتا

شنبه ۱۰ فوریه، ساعت ۷ شب: الکساندر ونگ زنانگی را به مرحله ای بالاتر برد.

در این کلکسیون، ونگ متفاوت تر از سال های قبل حاضر شد، تناقص تنها کلمه ای است که می تواند این کلکسیون را توصیف کند. جدیت در کنار شوخ طبعی، راحتی در عین خوش پوشی و قدرت در کنار ظرافت و وقاری زنانه.. ونگ تمامی این تناقض ها را کنار یکدیگر در یک کلکسیون خلاصه کرد.

کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ الکساندر ونگ

شنبه ۱۰ فوریه ، ساعت ۹ شب: فرود سفینه فضایی بر زمین برفی

فشن شو فیلیپ پلین با خارج شدن ایرینا شایک و یک ربات از سفینه فضایی آغاز شد. طراح این کلکسیون می گوید، رویای اکثر کودکان فضانورد بودن است و من نیز همین رویا را داشتم. طراحی لباس این کلکسیون از فیلم های فضایی دهه ۶۰ میلادی تاثیر گرفته است.

ایرینا شایک فشن شو فیلیپ پلین

یک شنبه ۱۱ فوریه، ساعت ۱۰ صبح: خواننده پاپ لباس رویاهایش را طراحی می کند.

بلوغ و پختگی در کلکسیون ویکتوریا بکهام، متاثر از زندگی شخصی او به عنوان خواننده گروه پاپ و همسر یک فوتبالیست است. تلفیق نوستالژی دهه ۸۰ میلادی و فرهنگ پاپ با نوعی قدرت زنانه، به این کلکسیون معنای عمیقی بخشید و استفاده از فرم و سیلوئت های خاص آن را تکمیل کرد.

کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ ویکتوریا بکهام

دوشنبه ۱۲ فوریه، ساعت ۱۱ صبح: مدل هایی که با پاهای برهنه بهار را به زمستان آوردند.

این فشن شو با ورود مدل سیاه پوستی در پیراهن آبی-سفید با پاهای برهنه آغاز شد و رالف لورن اینگونه کلکسیون بهاری اش را در هفته مد پاییز-زمستان نیویورک رونمایی کرد. شیطنت در طراحی رالف زمانی دیده شد که در کنار رنگ های آبی و سفید، رنگ قرمز و زرد به چشم آمد. جو این فشن شو و کلکسیون به شدت یاد آور کشتی و لباس های ملوانان بود که کاملا حس تابستان را القا می کرد.

 

کلکسیون بهار تابستان ۲۰۱۸ - Ralph Lauren

دوشنبه ۱۲ فوریه، ساعت ۴ بعد از ظهر: لباس هایی از جنس موسیقی

هنرمندان و طراحان منابع الهام گونانی دارند، طبیعت، مجسمه، نقاشی،… اما منبع الهام اسکار دی لا رنتا و گروه طراحی او، گالری موسیقیایی هنرمندی به نام ژانت کاردیف بوده است. طرح های این کلکسیون به گونه ای از آهنگ و موسیقی تاثیر گرفته است که صدای آن را می توان در طرح ها شنید.

کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ اسکار دی لا رنتا

دوشنبه ۱۲ فوریه، ساعت ۷ شب: بازگشت به دهه ۶۰ و ۷۰ با چاشنی شرقی

فشن شو آنا سویی با ورود خواهران حدید از دو طرف صحنه آغاز شد و رنگین کمانی در آسمان هفته مد نیویورک به وجود آورد. منبع الهام طراح این کلکسیون تصویرسازی های قدیمی مد بود.

کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ آنا سویی

چهارشنبه ۱۴ فوریه، ساعت ۱ بعد از ظهر: بازی تناقض ادامه دارد.

در صنعت مد هر طراحی به نوع خود مشغول بازی تضاد و تناقض است و طراح لباس ایرانی، مریم نصیرزاده نیز از این بازی عقب نمانده است. نرم اما قوی، مردانه اما زنانه، استفاده از پارچه های سنگین و سبک… نصیرزاده به خوبی سبک خود را در این بازی پیدا کرده است.

کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ مریم نصیرزاده

کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ مریم نصیرزاده

چهارشنبه ۱۴ فوریه، ساعت ۶ عصر: مد، ۱۰۰٪ خالص

مارک جیکوبز با شور و شوق، کلکسیونی که مد را خالصانه و بدون هیچ کم و کاستی تداعی می کند، رونمایی کرد و هفته مد نیویورک را به بهترین شکل به پایان رساند.  بازی با حجم و فرم در کنار انتخاب هوشمندانه رنگ بیشتر درخشید و میکاپ مدل ها و نور پردازی مناسب این فشن شو را تکمیل کرد.

کلکسیون پاییز زمستان ۲۰۱۸ مارک جیکوبز

 


 

جی جی حدید بلا حدید ویکتوریا بکهام هفته مد نیویورک مریم نصیرزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین