کد خبر: 16876 A

ژن خوب سلبریتی‌ها؛ پدران جذاب، پسران جذاب‌تر! / عکس

ژن خوب سلبریتی‌ها؛ پدران جذاب، پسران جذاب‌تر! / عکس

پسرهای سلبریتی‌های امروز ممکن است سلبریتی‌های فردا باشند؛ پسرهایی که همین امروز هم در جذابیت چیزی کم از پدرشان ندارند.

ایران آرت: یک باور عمده هست که می گوید اگر می خواهید بدانید پسری چند سال بعد چه شکلی می شود باید به پدرش نگاه کنید. با این حال در دنیای سلبریتی ها و ستاره ها همیشه این باور درست نیست و گاهی پسرها از پدرهایشان هم جذاب تر می شوند و از او سبقت می گیرند. مردان جوانی که شاید نسل بعدی سلبریتی های دنیا باشند ثابت کرده اند که زیبایی را نه تنها فقط از پدرشان بلکه از مادرهای زیبایشان نیز به ارث برده اند و همین باعث شده از پدرانشان هم جذاب تر باشند.

به گزارش مجله مدمال، باهم نگاهی به این لیست می اندازیم تا شما هم با این سلبرتی ها و پسرانشان آشنا شوید.

چستر هنکس و تام هنکس ( Chester Hanks and Tom Hanks )

تام هنکس ( Tom Hanks ) در بیش از صد فیلم بازی کرده است و دوبار هم ازدواج کرده است. او در اواسط دهه هشتاد میلادی وارد دنیای هالیوود شد و در فیلم های کمدی فوق العاده ای مانند The Burbs and Big ظاهر شد. اما نقشی که تام هنکس را به شهرت رساند بازی کردن در فیلم ” فارست گامپ” در نقش اصلی بود ؛ پسری کمی خنگ اما مهربان و مصمم که هرکاری به او میگفتند با نهایت تلاشش انجام میداد.در آن زمان تام هنکس در اوج جوانی و خوشتیپ بود و بازی کردن در نقش فارست گامپ ( Forrest Gump ) برای او جوایز متعددی به ارمغان آورد که او را به تمام دنیا معرفی کرد.

اسکات ایستوود و کلینت ایستوود  ( Scott Eastwood and Clint Eastwood )

اسکات ایستوود ( Scott Eastwood ) پسر کلینت ایستوود (  Clint Eastwood ) تنها ۳۱ سال دارد و این یعنی او زمانی که بدنیا آمد پدرش ۵۶ سال داشت. هرچند پدر پیری برای اسکات بود اما در تربیت او اصلا کوتاهی نکرد و پسری از هر لحاظ جنتلمن به دنیای هالیوود داد. اسکات ( Scott ) با دنبال کردن قدم های پدرش وارد دنیای سینما و فیلم شد و نشان داد به اندازه پدرش استعداد بازیگری دارد و به مرور زمان پیشرفت بیشتری خواهد کرد او در فیلم های مطرحی مانند ” خشم Fury ” ، ” قتل با اره برقی در تگزاس Texas Chainsaw 3D ” و ” شکست ناپذیر Invictus ” به ایفای نقش پرداخت. علاوه بر این ها بازی او در فیلم اخیرش به نام ” طولانی ترین سواری Longest Ride ” نیز بسیار تحسین شده است.
رافرتی لاو و جود لاو ( Rafferty Law and Jude Law )

هیچ کس منکر زیبایی و جذابیت بازیگر مطرح هالیوود  جود لاو (  Jude Law ) نمی شود. او در جوانی ستاره فیلم هایی مانند ” الفی Alfie ” و ” The Talented Mr. Ripley “ بود. اما ظاهرا ژن ها و ویژگی های ظاهری از پدران به پسران به ارث رسیده و نه تنها پسرانی به خوش چهره بودن پدرانشان شده اند  بلکه با وجود مادری به زیبایی ” سدی لاو Sadie Law ” این پسر از پدرش هم زیباتر شده است. رافرتی لاو (  Rafferty Law ) پسر جود لاو ( Jude Law ) است که به عنوان مدل به کار مشغول است. چشمان آبی زیبا و استخوان بندی متناسب همه و همه ویژگی یک مرد جذاب و خوش قیافه را به او داده است.

پاتریک شوارتزنگر و آرنولد شوارتزنگر ( Patrick Schwarzenegger and Arnold Schwarzenegger )

آرنولد شوارتزنگر ( Arnold Schwarzenegger ) را همه می شناسیم، او  ستاره فیلم های ترمیناتور، قهرمان پرورش اندام و یک سیاست مدار و یک فرد خیر است. آرنولد (  Arnold ) در جوانی به خاطر داشتن اندام ورزیده و پر از عضله اش ستاره فیلم های قهرمان مدار بود و در فیلم هایی مانند ” کانن بربر Conan Barbarian ” بازی کرده است. خوشبختانه پسر او پاتریک ( Patrick ) هم مثل پدرش ورزشکار است اما علاقه ای به بازی کردن در فیلم ندارد. او به عنوان یک مدل مرد مشغول به کار است و یک خط تولید لباس و پوشاک نیز دارد که بخشی از سود حاصل آن را صرف خیریه ها می کند.

کانر کروز و تام کروز ( Connor Cruise and Tom Cruise )

در واقع کانر (  Connor ) پسر واقعی تام کروز ( Tom Cruise ) نیست ولی ظاهرا از پدرخوانده اش بسیار جذاب تر شده است. تام کروز ( Tom Cruise ) و همسر سابقش نیکول کیدمن ( Nicole Kidman ) ، کانر (  Connor ) را به فرزند خواندگی گرفته اند. او پسری بسیار خوش قیافه و با شخصیت است. او دوست دارد وارد دنیای موسیقی شود و به عنوان دی جی کار کند. شاید او را نتوانیم در فیلم ها و دنیای سینما و هالیوود ببینم ولی شاید به زودی آهنگ های میکس شده او را در کل دنیا گوش دهیم.

شاهزاده هری و شاهزاده چارلز ( Prince Harry and Prince Charles )

شاهزاده چارلز در دهه هشتاد ( Prince Charles ) با پرنسس دایانا ( Diana ) ازدواج کرد، این ازدواج در آن زمان معروف ترین ازدواج تمام دوران ها شد. در حالی که پرنسس دایانا ( Diana ) بسیار زیبا و دلربا بود، شاهزاده چارلز ( Prince Charles ) چندان خوش قیافه نبود. اما شاهزاده هری ( Prince Harry ) پسر دوم آن ها نشان داد که تمام ژن های زیبایی را از مادرش به ارث برده است هرچند او یک مو قرمز است اما شاید بتوان گفت جذاب ترین مرد موقرمز دنیاست. در ضمن او از خانواده سلطنتی است و این خود یک امتیاز بسیار جذاب است.

ریموند نیکلسون و جک نیکلسون ( Raymond Nicholson and Jack Nicholson )

ریموند نیکلسون ( Raymond Nicholson ) جوان ترین پسر جک ( Jack ) است و زمانی که دوست دختر جک نیکلسون ریموند ( Raymond Nicholson ) را به دنیا آورد او ۵۵ سال داشت. این نماد و بازیگر مشهور دنیای سینما با بازی های شگفت انگیزش همه را به تحسین وا داشته است و خوشبختانه ریموند ( Raymond )پسر جک ( Jack ) ، با ظاهری متمایز و بسیار جذاب تر از پدرش در همین سن و سال نیز پیشی گرفته است و محبوب دل خانوم ها شده است.

تری اسمیت و ویل اسمیت ( Trey Smith and Will Smith )

ویل اسمیت ( Will Smith ) ، حتی با وجود افزایش سنش بازهم مردی خوش قیافه است. او در اوایل جوانی در فیلم های مطرحی مثل  ” Bel Air ” هم باز کرده است. او شخصیتی کاریزماتیک دارد و مردی خوش قیافه و خوش پوش و بسیار جذاب است. ظاهرا پسر بزرگتر او تری(  Trey ) همه این ژن ها را از پدرش به ارث برده است و با وجود مادری زیبا، از ویل اسمیت ( Will Smith ) هم جذاب تر است. در حالیکه برادر کوچک او مشغول بازی در فیلم های مختلف است و استعداد بازیگری را از پدرش به ارث برده، تری (  Trey ) توجه ها و نگاه ها را به سمت خود جلب میکند و ویژگی های ظاهری را به ارث برده است .

مکس هافمن و داستین هافمن ( Max Hoffman and Dustin Hoffman )

داستین هافمن ( Dustin Hoffman ) بازیگر فوق العاده و رده بالای سینمای هالیوود است که در سال های ۱۹۶۷ و در اوج جوانی و خوش قیافگی خودش در فیلم های مطرح سینما بازی می کرد .اگرچه داستین ( Dustin ) بازیگری سطح بالا و با استعداد بود اما مردی خوش قیافه و جذاب به حساب نمی آمد شاید دلیلش قد کوتاه او بود. ولی پسر او مکس هافمن ( Max Hoffman  ) اصلا به پدرش نرفته است و مردی بسیار جذاب و قد بلند است.

رویسف ساترلند و دونالد ساترلند ( Rossif Sutherland and Donald Sutherland )

شما شاید اسم کیفر ساترلند ( Kiefer Sutherland ) برادر دیگر روسیف (  Rossif  ) و بازیگر سریال محبوب ۲۴ را بیشتر شنیده باشید. اما روسیف ۳۹ ساله جذاب ترین پسر بازیگر سینما و ستاره فیلم های “عطش بازی Hunger games ” دونالد ساترلند  ( Donald Sutherland ) است. روسیف (  Rossif  ) یک بازیگر حرفه ای است که ظاهرا از پدرش استعداد بازیگری را به ارث برده و از مادرش زیبایی را و این ترکیبی کامل برای یک ستاره سینما است. مردی کاملا خوش قیافه و با استعداد.

مترجم: نگین ابراهیمی
منبع: بیوت

تام کروز کلینت ایستوود تام هنکس داستین هافمن جود لاو ویل اسمیت سلبریتی جک نیکلسون آرنولد شوارتزنگر شاهزاده چارلز دونالد ساترلند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین